Goeie optiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dit vind ik een heel goed planquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dat sowieso. Het gaat over het verdwijnen van dit programma. In ieder geval in deze opzet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Allebei niet kan ook nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Serieus ga dan niet naar de Olympische spelen en betaal van dat geld de avondetappe
ja die kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
ik ook, weet je nog iets van Pantani dan?
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
quote:Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMartquote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Mart 24.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |