Moest het opzoeken, want wist het niet: Op 25 februari 2010 werd bekend gemaakt dat Beloki terug zou keren in het wielrennen als assistent-ploegleider van de beloftenploeg van de bescheiden Spaanse formatie Cafés Baqué.quote:
Zouden ze dat durven?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik hoop dat 1 gast eens vraagt waarom Mart het zo uitspreekt
mooie leeftijd maar die crash was nog voordat jij je hier aanmeldde zie ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
twentysrie... tijd lijkt wel steeds sneller te gaan
Voor Beloki was het dat feitelijk ook. Die is nooit meer op enig niveau terug gekomen. Dat wisten we natuurlijk pas achteraf, maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vino was/is stukken ouder en einde carrière
neem aan dat er wel gewoon live de etappes worden uitgezonden ?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef BobW het volgende:
Edwin
Inderdaad, volgend jaar geen aandacht voor de Tour, ok, maar in 2013 bijvoorbeeld is er toch niks
bedankt, ben ik weer bij gepraat!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moest het opzoeken, want wist het niet: Op 25 februari 2010 werd bekend gemaakt dat Beloki terug zou keren in het wielrennen als assistent-ploegleider van de beloftenploeg van de bescheiden Spaanse formatie Cafés Baqué.
Ik dacht dat die ploegleider was bij het kleine Cafés Baqué team ... (is dat in elk geval geweest)quote:
ja maar daarom kan ik het me nog wel herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
mooie leeftijd maar die crash was nog voordat jij je hier aanmeldde zie ik.
Is idd zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die val van Vino deed me eigenlijk heel sterk aan hem denken. Met al zijn ploegmaten erbij en ook over en sluiten voor de rest van de ronde (en carrière).
Vino zou al stoppen. Beloki niet. Groot verschil.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor Beloki was het dat feitelijk ook. Die is nooit meer op enig niveau terug gekomen. Dat wisten we natuurlijk pas achteraf, maar toch.
Dooddoener nu lijkt mequote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef sjeeledrees het volgende:
Dus we gaan een topic openen "help de avondetappe de zomer van 2012 door"?
Hohoquote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Serieus ga dan niet naar de Olympische spelen en betaal van dat geld de avondetappe
ik ook, weet je nog iets van Pantani dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja maar daarom kan ik het me nog wel herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |