Zou idd achterlijk zijn. Daarbij, hij hield zaterdag de andere favorieten al bij. Ook al verbetert hij nog maar een beetje, dan nog denk ik dat hij de Tour kan winnen. Alleen Evans zal een groot struikelblok gaan zijn. We gaan het zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat moet hij zeggen dan: "Contador is kansloos" ?
Als u door de Kalverstraat loopt herkent u hem niet. Kan je de kijker thuis vertellen wie dat is?quote:
Oh ja, als die bloedtransfusie goed was gegaan reed Ricco gewoon nu rond hoor. Ja Ricco zou nog gebruiken, maar niet gepakt is niet gepakt.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
Je hebt m zelf heilig gemaakt Mart. Laat de val nog maar even zien
Kruijswijk 3de net achter Ruijgh maar wel voor Mollema die 4de werd die dan weer net voor de vijfde plek van Ten Dam eindigde.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Pffrrt het volgende:
Ik zie Breukink nu denken, volgend jaar wint Robert Geesink de Tour van 2012
Ze hadden die twee niet nodig, hadden al genoeg punten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar ja daardoor wel een licentie misschien gekregen.
Ik steek voor niemand mn hand in het vuur, maar Riccò vind ik wel de allerergste...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh ja, als die bloedtransfusie goed was gegaan reed Ricco gewoon nu rond hoor. Ja Ricco zou nog gebruiken, maar niet gepakt is niet gepakt.
Achterin jaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
Dus Gesink gaan we nog zien in de alpen...
Nee, die wint de Vuelta tenzij Kruijswijk het doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
Dus Gesink gaan we nog zien in de alpen...
Ik dacht dat Gesink geen Vuelta meer ging rijden dit jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die wint de Vuelta tenzij Kruijswijk het doet.
Gaat waarschijnlijk naar Amerika en Canada.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gesink geen Vuelta meer ging rijden dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |