Iddquote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Kingstown het volgende:
Had Henk Lubberding dus toch gelijk over niets horen met 1 oor, door die oortjes.
Hij is de mentor van Cavendish.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Zabel bij HTC dat wist ik niet eens. Eén van de weinige Duitsers die ik wel bewonder
Zabelquote:Op maandag 18 juli 2011 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Zabel bij HTC dat wist ik niet eens. Eén van de weinige Duitsers die ik wel bewonder
Ja, dùh!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:46 schreef JanGroen het volgende:
De quiz is lekker duidelijk qua geluid: ik versta de helft niet van wat de verslaggever zegt.
Ik vond hem niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef Pffrrt het volgende:
Ook als is het niets ik heb maar wat ingevuld voor de quiz, niets van te vinden. Althans moeilijk
anders heb ik in al die 9 jaren deze niet ingevuld en dan is de traditie doorbroken.
Ben benieuwd wat Michael Boogerd vandaag als aanvulling heeft, laatste weekje.
Ik hoop op het drollencolbertje.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
Hij heeft vandaag weer een variant op het overhemd van gisteren aan, onze Mart.
He, verdomd.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef Nober het volgende:
Johnny aangereden?? Hoe, wat, waar, wanneer???????
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef Nober het volgende:
Johnny aangereden?? Hoe, wat, waar, wanneer???????
En hij heeft nog even de tijd om zich weer om te kleden.... stropdas, misschien,of een tuxedoquote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Oh. Hij heeft nu iets heel anders aan dan eerder deze avond.
Na sesamstraat toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef Nober het volgende:
Belachelijk dat er nu nog een programma bezig is van Omroep Max, die bejaarden liggen allang op bed na 22 uur!
quote:Belachelijk dat er nu nog een programma bezig is van Omroep Max, die bejaarden liggen allang op bed na 22 uur!
Die eigenwijze bejaarden zijn morgen dus niet vooruit te branden bij NL in beweging.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
![]()
Avondvulling! Bij gebrek aan beter, Gebrek dus...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |