Ik had Duitsland of Brazilië verwacht maar die faalden.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Cara het volgende:
Hahah lekker voor die Americanos
Mooie laatste strafschop ook, ik heb Beckham en Totti ze beroerder zien schieten
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef Pffrrt het volgende:
Tot morgen, gaan we weer lachen met Mart. morgen om 05.30 uur weer op!
Van Basten heet eigenlijk Marcel.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Sommige ouders willen graag dat hun kind gepest wordt, dit is een makkelijke manier
Het was leuker om naar te kijken dan Spanje nederland.quote:
Ik weet zeker dat Mart een verslagje gaat maken morgen op de rustdag bij Vacant S. Mosselenquote:
De Weert is prettig om naar te luisteren. Heeft al eens co-commentaar gedaan bij Sporza en dat prima ingevuld.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Al die Vlaamse renners zijn ook hetzelfde he, Vandenbroeck, Vanendert, Seeldrayers, De Weert. Moeilijk om fan van te worden.
Het werkt anders aardig...quote:Op maandag 18 juli 2011 11:21 schreef Panthera. het volgende:
Kevin "Ik heb de bergetappes niet verkend omdat ik toch alleen ga volgen" de Weert?
Mwoh.
Als jij net gaat starten en er komt een mafkees met een camera die vraagt waar komt de naam Jelle vandaan, hoef je daar ook niet zo'n heel inspirerend antwoord op te geven toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef Panthera. het volgende:
Dat zal best. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, Vanendert wint niet voor niets een rit.
Ze zijn alleen totaal oninspirerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |