Compromis he:quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef DeMessias het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je je kind Frénk noemt?
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil ook een wijntje drinken met Mart.
Dat kunt u niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil ook een wijntje drinken met Mart.
De een wil Fred, de andere N'Kolo?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef DeMessias het volgende:
Bepaalde landen kwalificeren zich wel voor een eindrondequote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Minuut 117 gebeurde er iets onverwachts!
Frenk Rijkaardquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef DeMessias het volgende:
WAT?? Is hij afgestapt ofwat?!!?!1!?!!1?!!!11quote:Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef Nober het volgende:
Johnny niet in het algemeen klassement, aldus Mart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WAT?? Is hij afgestapt ofwat?!!?!1!?!!1?!!!11
Ze gingen naar het algemeen klassement kijken en Johnny stond daar niet in zei die, dat zullen wij normale mensen wel niet begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zie het ook!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef Pffrrt het volgende:
Kijken jullie nog, ff off-topic Moebarak Mubarak in coma, nou Chavez nog, het probleem lost zichzelf weer op!
Of Van god los dat heb ik gemist.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef Pffrrt het volgende:
Kijken jullie nog, ff off-topic Moebarak in coma, nou Chavez nog, het probleem lost zichzelf weer op!
Hoeveelste werd die vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |