twitter:WTFdraagtMart twitterde op zondag 17-07-2011 om 23:28:07JA HOOR! REDELIJK GOEIE OUTFIT VANDAAG MART! SAMEN MET DE OUTFITVAN GISTERENMAAK JE VEELGOED! http://t.co/g0hdxDy #WTFMART #TDF #AVONDETAPPE reageer retweet
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef Nober het volgende:
Johnny niet in het algemeen klassement, aldus Mart.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zo zag net een val van een wielrenner die omver werd gebotstgebeurt het gewoon weer van de week ook al. Ik hoop dat hij uit zeelans komt want dan kan hij verder
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:WTFdraagtMart twitterde op zondag 17-07-2011 om 23:28:07JA HOOR! REDELIJK GOEIE OUTFIT VANDAAG MART! SAMEN MET DE OUTFITVAN GISTERENMAAK JE VEELGOED! http://t.co/g0hdxDy #WTFMART #TDF #AVONDETAPPE reageer retweet
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef Cara het volgende:
pietje bell werd dan zeker ook wel eens door een auto van zijn fiets gereden?
anders snap ik de vergelijking niet zo
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef Gramulanion het volgende:
Mart probeert altijd al interessant te doen, maar het lukt nooit. Tsja, was toch al bekend?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef Cara het volgende:
pietje bell werd dan zeker ook wel eens door een auto van zijn fiets gereden?
anders snap ik de vergelijking niet zo
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jammer dat deze Mart niet meer tweet...
https://twitter.com/martsmeets/status/19025530709
Dat was een Zeeuw he... en zo niet dan tochquote:
http://wtfdraagtmart.nl/twitter:WTFdraagtMart twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 23:52:28WAT EEN BIZAR OVERHEMD HAD MART AAN! ZAGEN JULLIE HET OOK? SNEL OP DE SITE: http://t.co/9ng1lkl #TdF #WTFMART #Avondetappe reageer retweet
Uit mijn jeugd.quote:
twitter:martsmeets twitterde op woensdag 21-07-2010 om 00:00:22Dionne de Graaf rookt. Maar zij kan het dan ook hebben met zo'n stel fijne kuiten #magikdatzeggen #jadatmagik reageer retweet
Jelle is een knecht en hij schaamt zich dood dat hij nu wint ipv zijn kopmanquote:
Idd. Mart heeft het verstand van een dronken lieveheersbeestje.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef DeMessias het volgende:
Jelle is een normale naam in België hoor
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Felagund het volgende:
Ah, dit was natuurlijk een subtiel filmpje van de redactie om Mart op de bollen van Vanendert te wijzen.
Wat is dat voor een gek?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
twitter:martsmeets twitterde op woensdag 21-07-2010 om 00:00:22Dionne de Graaf rookt. Maar zij kan het dan ook hebben met zo'n stel fijne kuiten #magikdatzeggen #jadatmagik reageer retweet
Ach er zit altijd wel een keer een vlaamse friet tussenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Al die Vlaamse renners zijn ook hetzelfde he, Vandenbroeck, Vanendert, Seeldrayers, De Weert. Moeilijk om fan van te worden.
Kan niet wachten op de vraag van de BBC aan Lawrence Ten Dam als 'ie een etappe wint, waarom zijn naam verkeerd gespeld is.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. Mart heeft het verstand van een dronken lieveheersbeestje.
is dat al -weggejorist-?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die zelfde lutser als werd gelinkt in het jasjes topic...
Ja, ga ik van de week ook weer even ergens scoren.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Johhny zal die mossel van die fysiotherapeute wel leeg gaan slurpen
die heeft ook een stel fijne kuitenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
De Mosselman woont in Scheveningen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Johnny niet over de mosselen begon, want schijnt dat hij uit Zeeland komt.
Oh ja? Komt Sjonnie uit Zeeland?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Johnny niet over de mosselen begon, want schijnt dat hij uit Zeeland komt.
Nog altijd 1000x beter dan Vive Le Veloquote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef DeMessias het volgende:
Moet wel een van de zwakste afleveringen van dit jaar geweest zijn. Een halve uitzending spenderen aan diabetes voor beginners en de aanrijding van Hoogerland...
Mosselen komen uit Yerseke en Sjonnie ook.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Mag niet van God op Zundag!quote:Dat Johnny niet over de mosselen begon, want schijnt dat hij uit Zeeland komt.
Vrees dat Johnny nu de rest van de Tour geboycot wordt door Mart.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Suikerziekte ok maar omdat Mart zijn wijnscene te verpesten met je colatje?
Edit: ah het was dus Hoogerland met de cola![]()
Niet gezien vandaag want Top Gear.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog altijd 1000x beter dan Vive Le Velo
het topic maakte veel goedquote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Culthit. het volgende:
Het was weer een uitzending om in te lijsten hoor.
Luister zelf maar.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mosselen komen uit Yerseke en Sjonnie ook.
Heb Beck gekeken op Ned. 2 Top Gear komt in de Herhaling op Woensdag, kijk 'm dan welquote:Niet gezien vandaag want Top Gear.
Echt he.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de vraag van de BBC aan Lawrence Ten Dam als 'ie een etappe wint, waarom zijn naam verkeerd gespeld is.
Komt ie naar mij toequote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Johhny naar de Bollenstreek gaat verhuizen binnenkort
Mag dat van God, dan kan ie de ronde van de Keukenhof gaan rijden.quote:Ik denk dat Johhny naar de Bollenstreek gaat verhuizen binnenkort
Nou, die man is een held. Nee niet Johnny, maar die sporter die de dodelijke ziekte DIABETISquote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef DeMessias het volgende:
Moet wel een van de zwakste afleveringen van dit jaar geweest zijn. Een halve uitzending spenderen aan diabetes voor beginners en de aanrijding van Hoogerland...
Minuut 117 gebeurde er iets onverwachts!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
Morgen de herhaling voor Tong. Geweldige WK-finale gezien.
Sommige ouders willen graag dat hun kind gepest wordt, dit is een makkelijke manierquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef DeMessias het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je je kind Frénk noemt?
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Culthit. het volgende:
Het was weer een uitzending om in te lijsten hoor.
Compromis he:quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef DeMessias het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil ook een wijntje drinken met Mart.
Dat kunt u niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil ook een wijntje drinken met Mart.
De een wil Fred, de andere N'Kolo?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef DeMessias het volgende:
Bepaalde landen kwalificeren zich wel voor een eindrondequote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Minuut 117 gebeurde er iets onverwachts!
Frenk Rijkaardquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef DeMessias het volgende:
WAT?? Is hij afgestapt ofwat?!!?!1!?!!1?!!!11quote:Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef Nober het volgende:
Johnny niet in het algemeen klassement, aldus Mart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WAT?? Is hij afgestapt ofwat?!!?!1!?!!1?!!!11
Ze gingen naar het algemeen klassement kijken en Johnny stond daar niet in zei die, dat zullen wij normale mensen wel niet begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zie het ook!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef Pffrrt het volgende:
Kijken jullie nog, ff off-topic Moebarak Mubarak in coma, nou Chavez nog, het probleem lost zichzelf weer op!
Of Van god los dat heb ik gemist.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef Pffrrt het volgende:
Kijken jullie nog, ff off-topic Moebarak in coma, nou Chavez nog, het probleem lost zichzelf weer op!
Hoeveelste werd die vandaag?quote:
Ik had Duitsland of Brazilië verwacht maar die faalden.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Cara het volgende:
Hahah lekker voor die Americanos
Mooie laatste strafschop ook, ik heb Beckham en Totti ze beroerder zien schieten
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef Pffrrt het volgende:
Tot morgen, gaan we weer lachen met Mart. morgen om 05.30 uur weer op!
Van Basten heet eigenlijk Marcel.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Sommige ouders willen graag dat hun kind gepest wordt, dit is een makkelijke manier
Het was leuker om naar te kijken dan Spanje nederland.quote:
Ik weet zeker dat Mart een verslagje gaat maken morgen op de rustdag bij Vacant S. Mosselenquote:
De Weert is prettig om naar te luisteren. Heeft al eens co-commentaar gedaan bij Sporza en dat prima ingevuld.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Al die Vlaamse renners zijn ook hetzelfde he, Vandenbroeck, Vanendert, Seeldrayers, De Weert. Moeilijk om fan van te worden.
Het werkt anders aardig...quote:Op maandag 18 juli 2011 11:21 schreef Panthera. het volgende:
Kevin "Ik heb de bergetappes niet verkend omdat ik toch alleen ga volgen" de Weert?
Mwoh.
Als jij net gaat starten en er komt een mafkees met een camera die vraagt waar komt de naam Jelle vandaan, hoef je daar ook niet zo'n heel inspirerend antwoord op te geven toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef Panthera. het volgende:
Dat zal best. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, Vanendert wint niet voor niets een rit.
Ze zijn alleen totaal oninspirerend.
Iddquote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Kingstown het volgende:
Had Henk Lubberding dus toch gelijk over niets horen met 1 oor, door die oortjes.
Hij is de mentor van Cavendish.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Zabel bij HTC dat wist ik niet eens. Eén van de weinige Duitsers die ik wel bewonder
Zabelquote:Op maandag 18 juli 2011 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Zabel bij HTC dat wist ik niet eens. Eén van de weinige Duitsers die ik wel bewonder
Ja, důh!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:46 schreef JanGroen het volgende:
De quiz is lekker duidelijk qua geluid: ik versta de helft niet van wat de verslaggever zegt.
Ik vond hem niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef Pffrrt het volgende:
Ook als is het niets ik heb maar wat ingevuld voor de quiz, niets van te vinden. Althans moeilijk
anders heb ik in al die 9 jaren deze niet ingevuld en dan is de traditie doorbroken.
Ben benieuwd wat Michael Boogerd vandaag als aanvulling heeft, laatste weekje.
Ik hoop op het drollencolbertje.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
Hij heeft vandaag weer een variant op het overhemd van gisteren aan, onze Mart.
He, verdomd.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef Nober het volgende:
Johnny aangereden?? Hoe, wat, waar, wanneer???????
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:46 schreef Nober het volgende:
Johnny aangereden?? Hoe, wat, waar, wanneer???????
En hij heeft nog even de tijd om zich weer om te kleden.... stropdas, misschien,of een tuxedoquote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Oh. Hij heeft nu iets heel anders aan dan eerder deze avond.
Na sesamstraat toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef Nober het volgende:
Belachelijk dat er nu nog een programma bezig is van Omroep Max, die bejaarden liggen allang op bed na 22 uur!
quote:Belachelijk dat er nu nog een programma bezig is van Omroep Max, die bejaarden liggen allang op bed na 22 uur!
Die eigenwijze bejaarden zijn morgen dus niet vooruit te branden bij NL in beweging.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
![]()
Avondvulling! Bij gebrek aan beter, Gebrek dus...........
Zijn ze dat zowiezo dan wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eigenwijze bejaarden zijn morgen dus niet vooruit te branden bij NL in beweging.
Eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef exile79 het volgende:
Die blouse is al een stuk minder verschikkelijk dan die van gister.
Anders wel ja, denk ik...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zijn ze dat zowiezo dan wel?
Dat is in elk land het geval?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
Franse wijven kunnen soms zo godsgruwelijk knap zijn.
In de supermarkt anders niet en nog voordringen ook en dan ook nog verbolgen kijken als je er wat van durft te zeggen.quote:Zijn ze dat zowiezo dan wel?
Tsja, je weet het nooit he bij bejaarden.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Anders wel ja, denk ik...
[..]
Dat is in elk land het geval?
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef Nober het volgende:
Doe die gele trui aan Mart, JA DAT MAG!!!! :d
Ik heb vanavond al rollade gegeten, heb gelijk last van oprispingen als dat gebeurt.quote:Doe die gele trui aan Mart, JA DAT MAG!!!! :d
Volledig mee eens, hij heeft geen hersentrauma.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is dat toch allemaal over dat gevaar van Ltd? Het ziet er naar uit, maar verder oke...
Net zo'n laffe rijder als hij als ploegleider is.quote:
Media smult van valpartijen lijkt het haast...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Volledig mee eens, hij heeft geen hersentrauma.
Ja maar dat zag ik niet als 12 jarige hequote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo'n laffe rijder als hij als ploegleider is.
quote:
Senk Joe!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Die is voor Armstrong, da's toch algemeen bekend?
De laatste tourwinnaar voor Mart.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Mart zal de vorige keer ook goed over de zeik zijn geweest.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij zag het witte ondershirt van Mart, en een sjaal zou de nekslag voor Mart zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De laatste enige tourwinnaar voor Mart.
Mart kijkt uit naar Renate.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mart zal de vorige keer ook goed over de zeik zijn geweest.
ja maar het valt toch altijd op dat die een zuur toontje heeft bij contadorquote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoals hij al eens is nagedaan. Als hij zichzelf kon kussen had hij het gedaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Beter kan je die man niet samenvatten.
Tsja, wordt als sensationeel beschouwd he.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Media smult van valpartijen lijkt het haast...
Qua exposure hebben ze dat geldt er al lang en breed uit (ookal zal je opmerking waarschijnlijk niet serieus bedoeld zijn).quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Pffrrt het volgende:
¤ 4 Miljoen, hoop geld voor een verliezer!
Dat laatste, dachutwel!quote:Qua exposure hebben ze dat geldt er al lang en breed uit (ookal zal je opmerking waarschijnlijk niet serieus bedoeld zijn).
Zou idd achterlijk zijn. Daarbij, hij hield zaterdag de andere favorieten al bij. Ook al verbetert hij nog maar een beetje, dan nog denk ik dat hij de Tour kan winnen. Alleen Evans zal een groot struikelblok gaan zijn. We gaan het zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat moet hij zeggen dan: "Contador is kansloos" ?
Als u door de Kalverstraat loopt herkent u hem niet. Kan je de kijker thuis vertellen wie dat is?quote:
Oh ja, als die bloedtransfusie goed was gegaan reed Ricco gewoon nu rond hoor. Ja Ricco zou nog gebruiken, maar niet gepakt is niet gepakt.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
Je hebt m zelf heilig gemaakt Mart. Laat de val nog maar even zien
Kruijswijk 3de net achter Ruijgh maar wel voor Mollema die 4de werd die dan weer net voor de vijfde plek van Ten Dam eindigde.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Pffrrt het volgende:
Ik zie Breukink nu denken, volgend jaar wint Robert Geesink de Tour van 2012
Ze hadden die twee niet nodig, hadden al genoeg punten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar ja daardoor wel een licentie misschien gekregen.
Ik steek voor niemand mn hand in het vuur, maar Riccň vind ik wel de allerergste...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh ja, als die bloedtransfusie goed was gegaan reed Ricco gewoon nu rond hoor. Ja Ricco zou nog gebruiken, maar niet gepakt is niet gepakt.
Achterin jaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
Dus Gesink gaan we nog zien in de alpen...
Nee, die wint de Vuelta tenzij Kruijswijk het doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
Dus Gesink gaan we nog zien in de alpen...
Ik dacht dat Gesink geen Vuelta meer ging rijden dit jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, die wint de Vuelta tenzij Kruijswijk het doet.
Gaat waarschijnlijk naar Amerika en Canada.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gesink geen Vuelta meer ging rijden dit jaar
De Vuelta wordt natuurlijk gewonnen door Intxausti die Tondo wil eren:p. Ergens anders werd al gezegd dat Gesink de Vuelta niet rijdt. Maar echt zeker is dat ook weer niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gesink geen Vuelta meer ging rijden dit jaar
Ze komen lekker samen op het podiumquote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind de Slekkies een beetje misplaatst arrogant overkomen
"I'm not tired!"quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef JimboSlice het volgende:
Mee eens hoor, zn hele karakter is ook zo onvoorspelbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik steek voor niemand mn hand in het vuur, maar Riccň vind ik wel de allerergste...
Heb ik ook wel. Aan de ene kant vind ik ze heel sympathiek, aan de andere kant vind ik ze drie keer niks. Komt ook wel doordat Andy, maar weinig respect toont voor het wielrennen in het algemeen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef JimboSlice het volgende:
Wat bedoel je met het laatste.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb ik ook wel. Aan de ene kant vind ik ze heel sympathiek, aan de andere kant vind ik ze drie keer niks. Komt ook wel doordat Andy, maar weinig respect toont voor het wielrennen in het algemeen.
Je moet dan wel even al die nullen (zero's) uitspugen, voordat je dat met die vijf doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef Pffrrt het volgende:
Contador heeft een verschil van 000.000.000.000.000.005
Ach, die schleckjes toch ook altijd. Lief proberen te zijn tegen de media, maar intussen laf koersen. Afmaken die schleckjes. Is het niet Contador, dan zeker Basso.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
Jij zat ook niet fris op plateau Franck...
is nog erger dan Armstrong met het focussen op de tourquote:
Geen goede tijdrit, gok eerder op Samuel dan Basso.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Ericr het volgende:
En allemaal Basso gewoon vergeten, vind Ivan helemaal niet erg.
Nee klopt, ze zeggen ook altijd wielrennen is niet onze passie. Het is niet belangrijk in hun leven. Ik volg ze wel, maar ze praten ook nooit mooi over wielrennen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
is nog erger dan Armstrong met het focussen op de tour
Idd en echt nergens op gebaseerd. Ze lullen maar wat.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef JimboSlice het volgende:
Andy heeft de laatste jaren alleen zijn doelen in de Ardennen en de Tour. Dan vind ik het logisch dat de andere koersen voorbereidingen zijn. Maar er is een verschil tussen enigzins je best doen en als een toerist meerijden. Dat laatste doet Andy nou net even iets te vaak. Met als absoluut dieptepunt de Vuelta van vorig jaar. Ik vind dat zelf respectloos.quote:
Basso maakt zijn klassementen in de laatste week en zo slecht is Basso niet in tijdritten.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen goede tijdrit, gok eerder op Samuel dan Basso.
Basso komt ook te kort.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef Ericr het volgende:
En allemaal Basso gewoon vergeten, vind Ivan helemaal niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |