Goeie optiequote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dit vind ik een heel goed planquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Dat sowieso. Het gaat over het verdwijnen van dit programma. In ieder geval in deze opzet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Allebei niet kan ook nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Serieus ga dan niet naar de Olympische spelen en betaal van dat geld de avondetappe
ja die kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Nober het volgende:
[..]
ik ook, weet je nog iets van Pantani dan?
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef sjeeledrees het volgende:
quote:Je kunt ook het songfestival schrappen en dat geld inzetten voor de avondetappe.
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMartquote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
De TROS kan ook wel wat muziekfeesten op het plein schrappen. Is er ook weer wat geld vrij.
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:53 schreef Maver24 het volgende:
Volgend jaar worden toch wel gewoon de etappes live uitgezonden zoals altijd ??
Mart 24.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zeg alle PO afschaffen en gewoon een 24 uurs kanaal met het beste van deMart
Heel veel duurderquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Nouja als Mart stopt, dan scheelt dat weer een flink salaris. Zo'n uitzending is toch ook niet duurder dan een uitzending vanuit een studio?
Tuurlijk wel. Elke dag een andere locatie, weet je hoe groot de crew is?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Nouja als Mart stopt, dan scheelt dat weer een flink salaris. Zo'n uitzending is toch ook niet duurder dan een uitzending vanuit een studio?
wijn is goed voor de bloedsomloopquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Twee truien en 6 flessen wijn voor Mart.
Er zitten niet zoveel vrouwen aan tafel. En hij moet toch aan zijn trekken komen inderdaad.quote:
Henry Schut als presentator. Herman van der Zandt als social media guy die tweets voorleest op zijn swipe scherm net als bij de verkiezingenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Redefine het volgende:
Een avondprogramma in de studio zou toch wel moeten kunnen lijkt me. Zoveel zal dat ook weer niet kosten.
3 weken lang 25 man naar Frankrijk sturen om elke dag die set op en af te bouwen en allerlei andere zaken te regelen is idd gratisquote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef alors het volgende:
Zijn eigen vrouwtje ( als hij dit heeft? ) zal het vast wel door de vingers zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zitten niet zoveel vrouwen aan tafel. En hij moet toch aan zijn trekken komen inderdaad.
Voor een uitzending op locatie heb je altijd meer mensen nodig. En i.t.t. tot wanneer ze in NL werken moet je die mensen ook voeren en in hotels stoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
bron? een studio is ook niet gratis hoor.
Sjors Frolich ging tijdens zijn vakantiedagen van de NCRV met de NOS mee naar de TDFquote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef Niox het volgende:
[..]
3 weken 25 man naar Frankrijk sturen om elke dag die set op en af te bouwen en allerlei ander zaken te regelen is idd gratis.
ik al niet meer zo heel goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
ja die kan ik me ook nog wel herinneren
Je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar doorquote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
- Voedselquote:Op maandag 18 juli 2011 23:59 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Nee, maar je moet crew meenemen een locatie regelen, gasten invliegen, ga zo maar door
Geen bron, maar ik denk dat het wel klopt hoor. Mobiele faciliteiten zijn op zich al duurder, daarnaast worden er meer arbeidsuren gemaakt doordat de apparatuur telkens moet worden opgebouwd, afgebroken en vervoerd worden. En er moet gekookt worden en er moeten slaapplaatsen zijn. En dat bijna een maand lang.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |