Maar goed ook, ik heb een intense aanval van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef Aneurysma het volgende:
Hihi niet geklikt. Hihi niet van plan ook. Ihihihi.
Dat jaquote:Op zondag 17 juli 2011 12:58 schreef DeHangui het volgende:
Vind de intro wel leuk gemaakt voor 14 jarigen
Die krijg je terug als je aflevering 2 kijktquote:Op zondag 17 juli 2011 13:04 schreef GizartFRL het volgende:
Geklikt en gekeken.
Waar kan ik 6 minuten van mijn leven terugkrijgen?
Volgens mij is dat met Glijdertje.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op het eind als Erectie'tje en sjakie aan het vechten zijn
Glijdertje is een beetje het nerdtype, goed gekozen aangezien het nerdtype ontbrak in oh oh chersoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Wruijff het volgende:
Het filmpje nog niet gekeken maar dit viel me op in de reacties:Omrop FryslânSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
inderdaad, thanks!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die krijg je terug als je aflevering 2 kijkt.
Het ontbreekt ze slechts aan wat materiaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Maar even serieus, niet slecht gemonteerd van die jochies, zit wel zeker potentie in.
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Wruijff het volgende:
Het filmpje nog niet gekeken maar dit viel me op in de reacties:Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Maar TS, waar kan ik ondertussen de 12 minuten van mijn leven claimen?
( alhoewel ik zit nu op fok, dus leven)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ja nouja, Smosh is ook begonnen met een playback van het Pokémonlied. Komt vanzelf wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ontbreekt ze slechts aan wat materiaal.
En check voor Oh Oh Dierentuin ook de site:twitter:OhOhDrachten twitterde op vrijdag 06-05-2011 om 20:14:23Een #raket zuigt aars. Waarom? Omdat het kan! #Daarom! reageer retweet
Goed opletten op 5:09quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef das_phantom het volgende:
jammer dat er geen chicks in meespelen, 10 geile jongens is ook niet alles
Volgens mij zit hij ook alleen maar bij de 'gang' omdat hij de filmpjes kan monterenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Die laatste jongen in die intro is wel echt een typische nerd.
Daar ziet het er wel naar uit ja, nu je het zegt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij ook alleen maar bij de 'gang' omdat hij de filmpjes kan monteren
alsof je die minuten wel terugkreeg als je hem wel moest afkijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al die mensen die zeuren over 6 minuten gestolen, je hoeft het niet af te kijken
Zoals Fok!en bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:17 schreef .Bankbiljet het volgende:
ik ga dus echt die filmpjes niet kijken.. er zijn betere dingen die men met zijn leven kan doen
Doe maar niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:27 schreef KrokanteKrab het volgende:
Wij hebben ook zoiets gemaakt toen we aan het begin van dit jaar. Ergens rond oktober 2010 dacht ik, toen we met school in toscane waren.
Oh oh Toscane.![]()
Ik zal zo youtube link wel geven.
Waarschijnlijk om dat dorp zoveel mogelijk te isoleren van de rest van het land. Nog even en er komt een 5 meter hoge muur met slechts 1 zwaar bewaakte poort omheen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:56 schreef Ensaf het volgende:
Bijna twaalf uur, kortom: hoog tijd voor een leuk Weetje van Ensaf:
Drachten is de grootste plaats van Nederland zonder treinstation.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Robophatt het volgende:
Pff heb het niet eens afgekeken. Nog een reden om voor de onafhankelijkheid van Friesland te stemmen, als je het mij vraagt.
Vraag me trouwens af of dit nu geinspireerd is op Oh Oh Cherso of op New Kids. Maar denk vooral op kanker.
Ik meost lachen? wat? vrouw?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Robophatt het volgende:
Pff heb het niet eens afgekeken. Nog een reden om voor de onafhankelijkheid van Friesland te stemmen, als je het mij vraagt.
Vraag me trouwens af of dit nu geinspireerd is op Oh Oh Cherso of op New Kids. Maar denk vooral op kanker.
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef RickoKun het volgende:
Hoewel ik Skylark respecteer, moet ik helaas bekennen dat ik mij kanker erg erger aan die ergerende negerende kindjes.
Kan je ook bewijzen dat jij de eckte eckte bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Hee iedereen,
bedankt voor de reacties allemaal
nog een aantal dingetjes:
Die glijdertje, Hij monteert helemaal niksdat doet onze beste sjaak.
Hij is gewoon eventjes idd het nerd typetje wat het nou net weer beetje leuker maakt.
van de scooter en fietsen: in aflevering 3 zit een scooter en je kan meer verwachting ( afl 4 coming soon)
En van Rinus, hij is niet helemaal... 100%... laat hem maar zn gangetje gaan.
Ook komt oh oh drachten binnen kort op omrop fryslan, dus zo slecht is het nog niet
mvg Barney van Ohohdrachten ;D
Posten op je youtube-kanaal dat je op FOK! zit zal wel volstaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@supertoll hoebedoel je bewijzen enz.?
xx
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@ericosman ik ben geen autist en wel fan omdat ik er zelf natuurlijk in speel
Ik heb scheit aan haters, ze zijn overal op het internet, dus je kan er niet onderuit komen.
Hopelijk heb ik hier wat duidelijk gemaakt op dit forum, ik zal af en toe nog eventjes wat checken hier
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef das_phantom het volgende:
hey barney komop meer vrouwen erin en je hebt een topproductie
Je bent mn favorietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@das_phantom wat moeten we er mee doen dan xD?
@Crocodi1e jaa onze editor heeft niet altijd een even goede spelling, maar dit is ook wel een beetje mierenneukerij dat iedereen over 1 lettertje thumbs down gaat doen. zelf weet ik ook wel dat je het met een 's' schrijft
@antilurker wat heb jij voor sexy pf o.0
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Hallo FOK!'ers!![]()
Ik zal ff voorstellen, ik ben Sjaak.![]()
Ik film, regiseer, monteer en publiceer Oh Oh Drachten.![]()
Ik ben hier terecht gekomen via @BarneyOhOhDrachten.![]()
Ik zoek nooit ruzie, krijg het toch.![]()
Iedereen kan mij alles over Oh Oh Drachten en andere projecten vragen, ik zal zo duidelijk mogelijk uitleggen.![]()
Nu weten jullie een beetje wie ik ben, en ik ben blij dat hier mensen zijn die onze filmpjes leuk vinden, helaas zijn er ook mensen die het minder leuk vinden maar we zullen ons best doen om het voor iedereen een beetje te pruimen te maken
Goeie kloon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux Dat is wel een beetje sneu. Ik geef toe dat de eerste aflevering tot nu toe de slechtste was, met 50 thumbs down tegeover 30 thubs up maar om nou af te haken op een spelfout, beetje aanstellerij vind je niet
Speciaal voor jou heb ik even doorgekeken en ik moet bekennen dat dat het er niet beter op maaktequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux Dat is wel een beetje sneu. Ik geef toe dat de eerste aflevering tot nu toe de slechtste was, met 50 thumbs down tegeover 30 thubs up maar om nou af te haken op een spelfout, beetje aanstellerij vind je niet
Lever gewoon eens bewijs dat je de echte bent. Anders ben je gewoon matige kloonpoging numéro deux.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Dit dus. Sjaak, als je fo' real bent en je bewijst dat, zou je nog wel eens heel groot kunnen worden dankzij FOK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Lever gewoon eens bewijs dat je de echte bent. Anders ben je gewoon matige kloonpoging numéro deux.
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit dus. Sjaak, als je fo' real bent en je bewijst dat, zou je nog wel eens heel groot kunnen worden dankzij FOK!
Goedzo. FOK! kan je groot maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik voel me best wel vereerd dat ik moet bewijzen dat ik dé Sjaak ben. Maar ik zal wel ff proberen te bewijzen. Ik zet op de reacties van mijn Booi Videos youtubekanaal wel ff een persoonlijk FOK! bericht
Wel met dat account.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik voel me best wel vereerd dat ik moet bewijzen dat ik dé Sjaak ben. Maar ik zal wel ff proberen te bewijzen. Ik zet op de reacties van mijn Booi Videos youtubekanaal wel ff een persoonlijk FOK! bericht
Geen probleem gast, zorg gewoon dat je filmpjes blijft leveren. Voor jullie leeftijd is het best goed te doen, haters gonna hate.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Levolution Hey bedankt dat je gaat subben!
Sorry, dat ik twijfelde aan je echtheid. Ik ben reeds gesubscribed, jullie filmpjes zijn best vermakelijk.quote:
Ik ben nu aan het monteren met aflevering 4, maar we hebben nog tekort aan beeldmeteriaal. Ideeën zijn dus nog steeds welkom!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:53 schreef Supertolll het volgende:
Wanneer komt deel 4 uit? Het is trouwens handiger als je gebruik maakt van de quote-functie.
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Zero17 het volgende:
Ik wacht al tijden op een potentiële Fokhype. Gaat dit 'm dan eindelijk worden?
Er schijnen toch echt mensen te zijn die het wel leuk vinden!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedend
Ze stond bij jullie filmpjes als videoreactie drm dacht ik dat je haar kent ofsoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Kermit. Ik ken dr niet maar wil je haar er in??
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@chabal123 Keigaaf idee om een film over te maken, vooral dan de oorzaak van het isoleren van Drachten
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijein geplaatst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
Het verbaast me oprecht dat ze in Drachten een fastfoodrestaurant hebben.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijn geplaatst.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Sake is het terrein, strax gaan ze weer mierenneuken :S
edit je post snel ff
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijn geplaatst.
Klandizie van een mac verneukt hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Sake is het terrein, strax gaan ze weer mierenneuken :S
edit je post snel ff
Het kan niet op in Drachten. Hebben ze de McSlingeraap al in het assortiment?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Iedereen = 2?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:27 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Waarom quote iedereen dat opeens?
Dat doet iedereen met dat filmpje dus wil ik dat nu weer voorkomen
Het is iets wat je misschien beter kan pmen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:27 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Waarom quote iedereen dat opeens?
Dat doet iedereen met dat filmpje dus wil ik dat nu weer voorkomen
Srry dat ik jullie zo geweldig vindquote:
Geen id voor de tweede keer dat ik op het FOK! forum benquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is iets wat je misschien beter kan pmen.
Daar horen deze intellectuelen iig niet bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Levolution het volgende:
Ik zie hier een boel gefrustreerde mannetjes die in hun jeugd niet naar de McDonald's mochten.
Nee de McDildo is het zout in de pap.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het kan niet op in Drachten. Hebben ze de McSlingeraap al in het assortiment?
Poeh, jullie zijn wel echt gek man daar in Drachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Nee de McDildo is het zout in de pap.
Zonder gekken was de wereld zo saai :S ik heb et niet over criminelen en alle negatieve gekken!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Poeh, jullie zijn wel echt gek man daar in Drachten.
Zo is dat. Ik nam Drachten nooit zo serieus, maar weet nu wel beter. Een weekendje Drachten kan nooit saai zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:32 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Zonder gekken was de wereld zo saai :S ik heb et niet over criminelen en alle negatieve gekken!
Dat komt ook door de steroïden. We zijn niet sterk,we ruiken alleen sterk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Poeh, jullie zijn wel echt gek man daar in Drachten.
Incestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat komt ook door de steroïden. We zijn niet sterk,we ruiken alleen sterk.
Nee sorry. Ik ben een heel respectvolle man, maar hier heb ik geen andere woorden voor dan kankerkleuters.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Een beetje respectvol kan ook wel.
Waarom dan? Mogen een stel tieners niet lol trappen op hun fietsen met hun vrienden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ben een heel respectvolle man, maar hier heb ik geen andere woorden voor dan kankerkleuters.
Sterven mogen ze.
Ook weer die jaloezie, denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom dan? Mogen een stel tieners niet lol trappen op hun fietsen met hun vrienden?
We hebben scooter en quad tot onze beschikking ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom dan? Mogen een stel tieners niet lol trappen op hun fietsen met hun vrienden?
We zijn niet van de Jehova ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ben een heel respectvolle man, maar hier heb ik geen andere woorden voor dan kankerkleuters.
Sterven mogen ze.
En 4 speedbotenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
We hebben scooter en quad tot onze beschikking ;D
Toch moeten we niet onderschatten wat voor een rol geloof nog speelt in een boerengat als Drachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
We zijn niet van de Jehova ofzo.
Met een wizard bereik je al snel leuke resultaten.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Maar even serieus, niet slecht gemonteerd van die jochies, zit wel zeker potentie in.
Niet veel. Elke zondag als je door Drachten rijdt, heb je bijna een kerkganger op je bumperd die niet uitkijkt bij het oversteken omdat ze de preek nog in de kop hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch moeten we niet onderschatten wat voor een rol geloof nog speelt in een boerengat als Drachten.
Is de motiontracker ook een wizzard? Neem aan van wel. Manual Tracking vind ik persoonlijk saai en onnauwkeurig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een wizard bereik je al snel leuke resultaten.
Geef toe Drachten is niet echt een boerengat...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch moeten we niet onderschatten wat voor een rol geloof nog speelt in een boerengat als Drachten.
Zo uit m'n hoofd 44.792?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Geef toe Drachten is niet echt een boerengat...
Ik heb veel kleiner gezien en schat eens hoeveel mensen in dat dorp wonen?
bijna, als het goed is tegen de 50.000quote:
ik ga ook bijna nooit naar de mc, ik ga liever naar de dracht ( een snackbar )quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef RickoKun het volgende:
Veganistewn die nooit naar Mcdonalds gaan egt fokking sad die shit
Maakt niet uit, niet iedereen heeft een goede topo, maar ik moet gaan laterz, ik kom vanaaf nog wel online.quote:
Gezellig, we wachten wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Maakt niet uit, niet iedereen heeft een goede topo, maar ik moet gaan laterz, ik kom vanaaf nog wel online.
Ik altijd naar het Knöbfeldöpfel plein (WIE VERZINT DIE NAMEN!? WAANZIN TOCH!??!!?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
ik ga ook bijna nooit naar de mc, ik ga liever naar de dracht ( een snackbar )
Hallo FOK!'ers!![]()
Iedereen kan mij alles over Oh Oh Drachten en andere projecten vragen, ik zal zo duidelijk mogelijk uitleggen.![]()
Nu weten jullie een beetje wie ik ben, en ik ben blij dat hier mensen zijn die onze filmpjes leuk vinden, helaas zijn er ook mensen die het minder leuk vinden maar we zullen ons best doen om het voor iedereen een beetje te pruimen te maken
Dat zegt dan alsnog veel meer over Friesland.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:48 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
bijna, als het goed is tegen de 50.000
en geef toe : dat is redelijk veel voor een dorp en het is het 1na grootst in Friesland ;D
Ik moet de eerste Fries nog tegenkomen, die dat niet doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Drachten... Tsja. Als Groninger versta ik het Fries niet, maar gelukkig schakelen de meesten al snel over op normaal Nederlands. 't zijn half-Friezen, zeg maar.
[..]
De nr 1 (Leeuwarden) heeft echter 2x zoveel inwoners als nr 2 (Drachten dus).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat zegt dan alsnog veel meer over Friesland.
Jij bent een man naar mijn hart!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Sterven mogen ze.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:54 schreef Skylark. het volgende:
Wat de neuk heb ik hier nou weer gekeken.
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:54 schreef Skylark. het volgende:
Een stuk of 10 langharige blanke bruggertjes uit Friesland die stoer doen bij de McDonalds.
Hallo FOK!'ers!![]()
Ik hoop hem deze week te uploaden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:39 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer komt de volgende episode? Blijf doorgaan
quote:
Inderdaad schattig! Groep acht gaat naar de dierentuinquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Hee iedereen,
bedankt voor de reacties allemaal
nog een aantal dingetjes:
Die glijdertje, Hij monteert helemaal niksdat doet onze beste sjaak.
Hij is gewoon eventjes idd het nerd typetje wat het nou net weer beetje leuker maakt.
van de scooter en fietsen: in aflevering 3 zit een scooter en je kan meer verwachting ( afl 4 coming soon)
En van Rinus, hij is niet helemaal... 100%... laat hem maar zn gangetje gaan.
Ook komt oh oh drachten binnen kort op omrop fryslan, dus zo slecht is het nog niet
mvg Barney van Ohohdrachten ;D
Ik gok deze:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke troll van FOK! heeft die reactie geplaatst?
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef Aneurysma het volgende:
Hihi niet geklikt. Hihi niet van plan ook. Ihihihi.
Oh Oh Drachten-fantopic #2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
hoezo is dat andere topicje gesloten?
Yay ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Welkom in mijn nederige topic, BarneyOhOhDrachten en SjaakOhOhDrachten.
Hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik gok deze:
Fotoboek van GizartFRL
Dat meldde ik Zondag al op pagina 2 van dit topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke troll van FOK! heeft die reactie geplaatst?
Daarom !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Die filmpjes
Waarom heet dat kutjoch Abu Dhabi? Hij is vernoemd naar een van de coolste steden ter wereld.![]()
[ afbeelding ]
Dus je zit wat te lullen?:'(quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat meldde ik Zondag al op pagina 2 van dit topic
Hup op de Omrop met dit spul, die weet ik toch niet te vinden op mijn tv.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Dus je zit wat te lullen?:'(
Die gast zit eerst beetje te zeggen van: ja, jullie komen op omrop fryslân enz. En nu zie ik dat hij een grapje erover maakt, iig zo komt het op mij over en daar baal ik van want heel veel mensen weten het al en die moeten we nu dus blijkbaar teleurstellen.quote:
En vervolgens ben ik geblokkeerd van de drachten video's.quote:Grappig, 0 subscribers, 0 video's. Beetje jaloers hé? Ja, dat dacht ik al.
oliebol61 4 uur geleden
Wat een ongelooflijke down-kindjes daar.quote:@oliebol61 haha nu heeft ie die reactie verwijderd...
SomeBfhVideos 3 uur geleden
Ik ben somebfhvideosquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef Zero17 het volgende:
Plaats ik een comment, krijg ik van die konjohaters dit terug:
[..]
En vervolgens ben ik geblokkeerd van de drachten video's.
Ik ben somebfhvideos. En eigen schuld dikke bult, sjaak blokt iedereen met thumbs down en slechte reacties
Trouwens joun reactie was: wat een onzettende kansloze jochies zeg. Net naar de brugklas zeker?
Dus dan weet je dat je slechte reacties terug krijgt als je eventjes terug kijkt
Maar dan zijn er andere mongolen van de hoogste plank die dan dit post:
[..]
Wat een ongelooflijke down-kindjes daar.
Misschien dat die arme stakker wel gewoon écht bij omrop fryslan werktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Haha
En die mongolen van dat filmpje geloven het ook nog
Ik hoop het, alleen er staat verkoper bij z'n fok! Accquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien dat die arme stakker wel gewoon écht bij omrop fryslan werkt
op fok doen mensen zich beter voor dan ze zijn hequote:Op woensdag 20 juli 2011 08:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik hoop het, alleen er staat verkoper bij z'n fok! Acc
haha ik niet ;Dquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
op fok doen mensen zich beter voor dan ze zijn he
Vind je het niks aan hoe wij 'kneusjes' doen? Je hebt vast wel 1 keer Gelachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:30 schreef Parietale_kwab het volgende:
Graag zou ik die 6 minuten terug hebben. Wat een kansloze kneusjes zijn het...
Als dat geen hit wordt!
Zojuist nog gelachen om je Nederlands...quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:09 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Vind je het niks aan hoe wij 'kneusjes' doen? Je hebt vast wel 1 keer Gelachen
Wat is er verkeerd aan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:29 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Zojuist nog gelachen om je Nederlands...
Niet perfect zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:57 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan?
Trouwens ik ben niet perfectiedereen heeft zo z'n minpunten
Ach, op die leeftijd is dat fucking grappigquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:30 schreef Parietale_kwab het volgende:
Als dat geen hit wordt!
Verkapte kijk-mij-superieur-zijn post, ga terug naar de keuken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:30 schreef Parietale_kwab het volgende:
Als dat geen hit wordt!
Precies, op die leeftijd vind je dat nog grappig. Aangezien ik geen 14 ben, is het dus niet grappigquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, op die leeftijd is dat fucking grappigDus hoezo zijn het kneusjes? Of ben je zelf ook 14?
Misschien heb ik wel een laptop in de keukenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-superieur-zijn post, ga terug naar de keuken.
Dus je geeft toe dat het op die leeftijd grappig is. Wat een zuurpruim ben je dan als je iemand voor kneus uitmaakt als diegene gewoon humor in zijn leeftijdscategorie heeft. Ga je later je kinderen ook uitschelden als ze grappen maken die voor jou te 'kinderachtig' zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Precies, op die leeftijd vind je dat nog grappig. Aangezien ik geen 14 ben, is het dus niet grappig
Dat je dat ook gelooftquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Die gast zit eerst beetje te zeggen van: ja, jullie komen op omrop fryslân enz. En nu zie ik dat hij een grapje erover maakt, iig zo komt het op mij over en daar baal ik van want heel veel mensen weten het al en die moeten we nu dus blijkbaar teleurstellen.
Ga je het serieus volgenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Proletariaat het volgende:
Ze doen wel even hendig die bierkratjes in dat karretje in aflevering 2.
Henk, zou je volgende keer wat beter kunnen opletten? Ik heet hier BarneyOhohdrachten omdat ik Barney benquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
baryney welke ben jij in oh oh drachten? ik ben fan van shoarma papa ben jij dat?
greotjons hnek
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dat je dat ook gelooft
Welkom op het internet
Dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het op die leeftijd grappig is. Wat een zuurpruim ben je dan als je iemand voor kneus uitmaakt als diegene gewoon humor in zijn leeftijdscategorie heeft. Ga je later je kinderen ook uitschelden als ze grappen maken die voor jou te 'kinderachtig' zijn?
Et zou mooi zijn als het echt was, maar wrm zou je et faken? Je hebt toch niks te winnen. Dat vind ik beetje zielig... Maar ok , zoek dan wat mensen van je leeftijd denk ik dan o.0 , trouwens had et bericht gewoon van een klasgenoot gehoord...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dat je dat ook gelooft
Welkom op het internet
oh ben je die nerdquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:15 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Henk, zou je volgende keer wat beter kunnen opletten? Ik heet hier BarneyOhohdrachten omdat ik Barney ben
Hoezo nerd? Heb ik wat verkeerd gezegd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
o
[..]
oh ben je die nerdKan je niet vragen of shoarmapapa hier ook komt
neeuh maar controleerde de intro om te kijken wie je was wat aangeeft dat ik je niet eens onthouden heb. Mocht dit alsnog op omrop fryslan komen dan wordt je er waarschijnlijk uitgekniptquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hoezo nerd? Heb ik wat verkeerd gezegd?
Na ik had 5 sec om iets te bedenken, zonder dat ik het over kon doen :S. Heb zelfs voor een nieuwe gevraagd, alleen nog steeds niet gekregen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
neeuh maar controleerde de intro om te kijken wie je was wat aangeeft dat ik je niet eens onthouden heb. Mocht dit alsnog op omrop fryslan komen dan wordt je er waarschijnlijk uitgeknipt![]()
trouwens 0513 vinnaclicka gekste uit friesland
Heb jij ook zo'n kapsel als een windhond die in een beek is gevallen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Na ik had 5 sec om iets te bedenken, zonder dat ik het over kon doen :S. Heb zelfs voor een nieuwe gevraagd, alleen nog steeds niet gekregen...
ahw wordt je gepest door glijdertje?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Na ik had 5 sec om iets te bedenken, zonder dat ik het over kon doen :S. Heb zelfs voor een nieuwe gevraagd, alleen nog steeds niet gekregen...
kijk in op dan de 1e 5seconde van dat filmpjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:36 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n kapsel als een windhond die in een beek is gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ehh nee waarom zou hij? En hoezo vraag je dat? Hij is nooit mee met opnemen enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ahw wordt je gepest door glijdertje?![]()
Deze man, deze ultieme onderschatte baasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Ik heb een minuut van het filmpje bekeken. Bij deze de samenvatting;x 1.000.000.321.008
WTF![]()
Als ik een ouder was van een van deze post natale kutkinderen (wat niet kan, want het zijn post natale kutkinderen) dan hadden ze petsen gekregen omdat ze de familie te schande hadden gemaakt. Echt triest.
Ohja. Dat kids van die leeftijd een geintje uithalen, moet kunnen. Maar om het op YT te zetten met de verwachting om respect te krijgen is ultra-treurig.
Hopelijk pist er iemand over hun burger als ze weer met hun puistenkop bij de balie staan van de McMickeys.
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:38 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Et zou mooi zijn als het echt was, maar wrm zou je et faken? Je hebt toch niks te winnen. Dat vind ik beetje zielig... Maar ok , zoek dan wat mensen van je leeftijd denk ik dan o.0 , trouwens had et bericht gewoon van een klasgenoot gehoord...
Pfff, alles zo'n beetje. Van die overrijpe kleuters die denken gaaf en vernieuwend te zijn, ik kijk nog liever 2 uur lang een slechte pornoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:26 schreef rotjonkie het volgende:
verneuken is het enige wat ze kunnen, de aanrijdings scene vind ik ook zooooooo gejat van new kids,
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pfff, alles zo'n beetje. Van die overrijpe kleuters die denken gaaf en vernieuwend te zijn, ik kijk nog liever 2 uur lang een slechte porno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |