haha ik niet ;Dquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
op fok doen mensen zich beter voor dan ze zijn he
Vind je het niks aan hoe wij 'kneusjes' doen? Je hebt vast wel 1 keer Gelachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:30 schreef Parietale_kwab het volgende:
Graag zou ik die 6 minuten terug hebben. Wat een kansloze kneusjes zijn het...
Als dat geen hit wordt!
Zojuist nog gelachen om je Nederlands...quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:09 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Vind je het niks aan hoe wij 'kneusjes' doen? Je hebt vast wel 1 keer Gelachen
Wat is er verkeerd aan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:29 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Zojuist nog gelachen om je Nederlands...
Niet perfect zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:57 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan?
Trouwens ik ben niet perfectiedereen heeft zo z'n minpunten
Ach, op die leeftijd is dat fucking grappigquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:30 schreef Parietale_kwab het volgende:
Als dat geen hit wordt!
Verkapte kijk-mij-superieur-zijn post, ga terug naar de keuken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:30 schreef Parietale_kwab het volgende:
Als dat geen hit wordt!
Precies, op die leeftijd vind je dat nog grappig. Aangezien ik geen 14 ben, is het dus niet grappigquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, op die leeftijd is dat fucking grappigDus hoezo zijn het kneusjes? Of ben je zelf ook 14?
Misschien heb ik wel een laptop in de keukenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-superieur-zijn post, ga terug naar de keuken.
Dus je geeft toe dat het op die leeftijd grappig is. Wat een zuurpruim ben je dan als je iemand voor kneus uitmaakt als diegene gewoon humor in zijn leeftijdscategorie heeft. Ga je later je kinderen ook uitschelden als ze grappen maken die voor jou te 'kinderachtig' zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Precies, op die leeftijd vind je dat nog grappig. Aangezien ik geen 14 ben, is het dus niet grappig
Dat je dat ook gelooftquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Die gast zit eerst beetje te zeggen van: ja, jullie komen op omrop fryslân enz. En nu zie ik dat hij een grapje erover maakt, iig zo komt het op mij over en daar baal ik van want heel veel mensen weten het al en die moeten we nu dus blijkbaar teleurstellen.
Ga je het serieus volgenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Proletariaat het volgende:
Ze doen wel even hendig die bierkratjes in dat karretje in aflevering 2.
Henk, zou je volgende keer wat beter kunnen opletten? Ik heet hier BarneyOhohdrachten omdat ik Barney benquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
baryney welke ben jij in oh oh drachten? ik ben fan van shoarma papa ben jij dat?
greotjons hnek
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dat je dat ook gelooft
Welkom op het internet
Dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het op die leeftijd grappig is. Wat een zuurpruim ben je dan als je iemand voor kneus uitmaakt als diegene gewoon humor in zijn leeftijdscategorie heeft. Ga je later je kinderen ook uitschelden als ze grappen maken die voor jou te 'kinderachtig' zijn?
Et zou mooi zijn als het echt was, maar wrm zou je et faken? Je hebt toch niks te winnen. Dat vind ik beetje zielig... Maar ok , zoek dan wat mensen van je leeftijd denk ik dan o.0 , trouwens had et bericht gewoon van een klasgenoot gehoord...quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:26 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dat je dat ook gelooft
Welkom op het internet
oh ben je die nerdquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:15 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Henk, zou je volgende keer wat beter kunnen opletten? Ik heet hier BarneyOhohdrachten omdat ik Barney ben
Hoezo nerd? Heb ik wat verkeerd gezegd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
o
[..]
oh ben je die nerdKan je niet vragen of shoarmapapa hier ook komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |