Ik gok deze:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke troll van FOK! heeft die reactie geplaatst?
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef Aneurysma het volgende:
Hihi niet geklikt. Hihi niet van plan ook. Ihihihi.
Oh Oh Drachten-fantopic #2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
hoezo is dat andere topicje gesloten?
Yay ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Welkom in mijn nederige topic, BarneyOhOhDrachten en SjaakOhOhDrachten.
Hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik gok deze:
Fotoboek van GizartFRL
Dat meldde ik Zondag al op pagina 2 van dit topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke troll van FOK! heeft die reactie geplaatst?
Daarom !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Die filmpjes
Waarom heet dat kutjoch Abu Dhabi? Hij is vernoemd naar een van de coolste steden ter wereld.![]()
[ afbeelding ]
Dus je zit wat te lullen?:'(quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat meldde ik Zondag al op pagina 2 van dit topic
Hup op de Omrop met dit spul, die weet ik toch niet te vinden op mijn tv.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Dus je zit wat te lullen?:'(
Die gast zit eerst beetje te zeggen van: ja, jullie komen op omrop fryslân enz. En nu zie ik dat hij een grapje erover maakt, iig zo komt het op mij over en daar baal ik van want heel veel mensen weten het al en die moeten we nu dus blijkbaar teleurstellen.quote:
En vervolgens ben ik geblokkeerd van de drachten video's.quote:Grappig, 0 subscribers, 0 video's. Beetje jaloers hé? Ja, dat dacht ik al.
oliebol61 4 uur geleden
Wat een ongelooflijke down-kindjes daar.quote:@oliebol61 haha nu heeft ie die reactie verwijderd...
SomeBfhVideos 3 uur geleden
Ik ben somebfhvideosquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:51 schreef Zero17 het volgende:
Plaats ik een comment, krijg ik van die konjohaters dit terug:
[..]
En vervolgens ben ik geblokkeerd van de drachten video's.
Ik ben somebfhvideos. En eigen schuld dikke bult, sjaak blokt iedereen met thumbs down en slechte reacties
Trouwens joun reactie was: wat een onzettende kansloze jochies zeg. Net naar de brugklas zeker?
Dus dan weet je dat je slechte reacties terug krijgt als je eventjes terug kijkt
Maar dan zijn er andere mongolen van de hoogste plank die dan dit post:
[..]
Wat een ongelooflijke down-kindjes daar.
Misschien dat die arme stakker wel gewoon écht bij omrop fryslan werktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:33 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Haha
En die mongolen van dat filmpje geloven het ook nog
Ik hoop het, alleen er staat verkoper bij z'n fok! Accquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien dat die arme stakker wel gewoon écht bij omrop fryslan werkt
op fok doen mensen zich beter voor dan ze zijn hequote:Op woensdag 20 juli 2011 08:22 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik hoop het, alleen er staat verkoper bij z'n fok! Acc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |