alsof je die minuten wel terugkreeg als je hem wel moest afkijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al die mensen die zeuren over 6 minuten gestolen, je hoeft het niet af te kijken
Zoals Fok!en bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:17 schreef .Bankbiljet het volgende:
ik ga dus echt die filmpjes niet kijken.. er zijn betere dingen die men met zijn leven kan doen
Doe maar niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:27 schreef KrokanteKrab het volgende:
Wij hebben ook zoiets gemaakt toen we aan het begin van dit jaar. Ergens rond oktober 2010 dacht ik, toen we met school in toscane waren.
Oh oh Toscane.![]()
Ik zal zo youtube link wel geven.
Waarschijnlijk om dat dorp zoveel mogelijk te isoleren van de rest van het land. Nog even en er komt een 5 meter hoge muur met slechts 1 zwaar bewaakte poort omheen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:56 schreef Ensaf het volgende:
Bijna twaalf uur, kortom: hoog tijd voor een leuk Weetje van Ensaf:
Drachten is de grootste plaats van Nederland zonder treinstation.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Robophatt het volgende:
Pff heb het niet eens afgekeken. Nog een reden om voor de onafhankelijkheid van Friesland te stemmen, als je het mij vraagt.
Vraag me trouwens af of dit nu geinspireerd is op Oh Oh Cherso of op New Kids. Maar denk vooral op kanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |