Maar goed ook, ik heb een intense aanval van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef Aneurysma het volgende:
Hihi niet geklikt. Hihi niet van plan ook. Ihihihi.
Dat jaquote:Op zondag 17 juli 2011 12:58 schreef DeHangui het volgende:
Vind de intro wel leuk gemaakt voor 14 jarigen
Die krijg je terug als je aflevering 2 kijktquote:Op zondag 17 juli 2011 13:04 schreef GizartFRL het volgende:
Geklikt en gekeken.
Waar kan ik 6 minuten van mijn leven terugkrijgen?
Volgens mij is dat met Glijdertje.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op het eind als Erectie'tje en sjakie aan het vechten zijn
Glijdertje is een beetje het nerdtype, goed gekozen aangezien het nerdtype ontbrak in oh oh chersoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Wruijff het volgende:
Het filmpje nog niet gekeken maar dit viel me op in de reacties:Omrop FryslânSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
inderdaad, thanks!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die krijg je terug als je aflevering 2 kijkt.
Het ontbreekt ze slechts aan wat materiaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Maar even serieus, niet slecht gemonteerd van die jochies, zit wel zeker potentie in.
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Wruijff het volgende:
Het filmpje nog niet gekeken maar dit viel me op in de reacties:Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Maar TS, waar kan ik ondertussen de 12 minuten van mijn leven claimen?
( alhoewel ik zit nu op fok, dus leven)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ja nouja, Smosh is ook begonnen met een playback van het Pokémonlied. Komt vanzelf wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ontbreekt ze slechts aan wat materiaal.
En check voor Oh Oh Dierentuin ook de site:twitter:OhOhDrachten twitterde op vrijdag 06-05-2011 om 20:14:23Een #raket zuigt aars. Waarom? Omdat het kan! #Daarom! reageer retweet
Goed opletten op 5:09quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef das_phantom het volgende:
jammer dat er geen chicks in meespelen, 10 geile jongens is ook niet alles
Volgens mij zit hij ook alleen maar bij de 'gang' omdat hij de filmpjes kan monterenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Die laatste jongen in die intro is wel echt een typische nerd.
Daar ziet het er wel naar uit ja, nu je het zegt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij ook alleen maar bij de 'gang' omdat hij de filmpjes kan monteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |