Maar goed ook, ik heb een intense aanval van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:55 schreef Aneurysma het volgende:
Hihi niet geklikt. Hihi niet van plan ook. Ihihihi.
Dat jaquote:Op zondag 17 juli 2011 12:58 schreef DeHangui het volgende:
Vind de intro wel leuk gemaakt voor 14 jarigen
Die krijg je terug als je aflevering 2 kijktquote:Op zondag 17 juli 2011 13:04 schreef GizartFRL het volgende:
Geklikt en gekeken.
Waar kan ik 6 minuten van mijn leven terugkrijgen?
Volgens mij is dat met Glijdertje.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op het eind als Erectie'tje en sjakie aan het vechten zijn
Glijdertje is een beetje het nerdtype, goed gekozen aangezien het nerdtype ontbrak in oh oh chersoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Wruijff het volgende:
Het filmpje nog niet gekeken maar dit viel me op in de reacties:Omrop FryslânSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
inderdaad, thanks!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die krijg je terug als je aflevering 2 kijkt.
Het ontbreekt ze slechts aan wat materiaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Maar even serieus, niet slecht gemonteerd van die jochies, zit wel zeker potentie in.
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Wruijff het volgende:
Het filmpje nog niet gekeken maar dit viel me op in de reacties:Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Maar TS, waar kan ik ondertussen de 12 minuten van mijn leven claimen?
( alhoewel ik zit nu op fok, dus leven)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ja nouja, Smosh is ook begonnen met een playback van het Pokémonlied. Komt vanzelf wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ontbreekt ze slechts aan wat materiaal.
En check voor Oh Oh Dierentuin ook de site:twitter:OhOhDrachten twitterde op vrijdag 06-05-2011 om 20:14:23Een #raket zuigt aars. Waarom? Omdat het kan! #Daarom! reageer retweet
Goed opletten op 5:09quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef das_phantom het volgende:
jammer dat er geen chicks in meespelen, 10 geile jongens is ook niet alles
Volgens mij zit hij ook alleen maar bij de 'gang' omdat hij de filmpjes kan monterenquote:Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Die laatste jongen in die intro is wel echt een typische nerd.
Daar ziet het er wel naar uit ja, nu je het zegt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij ook alleen maar bij de 'gang' omdat hij de filmpjes kan monteren
alsof je die minuten wel terugkreeg als je hem wel moest afkijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al die mensen die zeuren over 6 minuten gestolen, je hoeft het niet af te kijken
Zoals Fok!en bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:17 schreef .Bankbiljet het volgende:
ik ga dus echt die filmpjes niet kijken.. er zijn betere dingen die men met zijn leven kan doen
Doe maar niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:27 schreef KrokanteKrab het volgende:
Wij hebben ook zoiets gemaakt toen we aan het begin van dit jaar. Ergens rond oktober 2010 dacht ik, toen we met school in toscane waren.
Oh oh Toscane.![]()
Ik zal zo youtube link wel geven.
Waarschijnlijk om dat dorp zoveel mogelijk te isoleren van de rest van het land. Nog even en er komt een 5 meter hoge muur met slechts 1 zwaar bewaakte poort omheen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:56 schreef Ensaf het volgende:
Bijna twaalf uur, kortom: hoog tijd voor een leuk Weetje van Ensaf:
Drachten is de grootste plaats van Nederland zonder treinstation.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Robophatt het volgende:
Pff heb het niet eens afgekeken. Nog een reden om voor de onafhankelijkheid van Friesland te stemmen, als je het mij vraagt.
Vraag me trouwens af of dit nu geinspireerd is op Oh Oh Cherso of op New Kids. Maar denk vooral op kanker.
Ik meost lachen? wat? vrouw?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Robophatt het volgende:
Pff heb het niet eens afgekeken. Nog een reden om voor de onafhankelijkheid van Friesland te stemmen, als je het mij vraagt.
Vraag me trouwens af of dit nu geinspireerd is op Oh Oh Cherso of op New Kids. Maar denk vooral op kanker.
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef RickoKun het volgende:
Hoewel ik Skylark respecteer, moet ik helaas bekennen dat ik mij kanker erg erger aan die ergerende negerende kindjes.
Kan je ook bewijzen dat jij de eckte eckte bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Hee iedereen,
bedankt voor de reacties allemaal
nog een aantal dingetjes:
Die glijdertje, Hij monteert helemaal niksdat doet onze beste sjaak.
Hij is gewoon eventjes idd het nerd typetje wat het nou net weer beetje leuker maakt.
van de scooter en fietsen: in aflevering 3 zit een scooter en je kan meer verwachting ( afl 4 coming soon)
En van Rinus, hij is niet helemaal... 100%... laat hem maar zn gangetje gaan.
Ook komt oh oh drachten binnen kort op omrop fryslan, dus zo slecht is het nog niet
mvg Barney van Ohohdrachten ;D
Posten op je youtube-kanaal dat je op FOK! zit zal wel volstaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@supertoll hoebedoel je bewijzen enz.?
xx
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@ericosman ik ben geen autist en wel fan omdat ik er zelf natuurlijk in speel
Ik heb scheit aan haters, ze zijn overal op het internet, dus je kan er niet onderuit komen.
Hopelijk heb ik hier wat duidelijk gemaakt op dit forum, ik zal af en toe nog eventjes wat checken hier
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef das_phantom het volgende:
hey barney komop meer vrouwen erin en je hebt een topproductie
Je bent mn favorietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
@das_phantom wat moeten we er mee doen dan xD?
@Crocodi1e jaa onze editor heeft niet altijd een even goede spelling, maar dit is ook wel een beetje mierenneukerij dat iedereen over 1 lettertje thumbs down gaat doen. zelf weet ik ook wel dat je het met een 's' schrijft
@antilurker wat heb jij voor sexy pf o.0
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Hallo FOK!'ers!![]()
Ik zal ff voorstellen, ik ben Sjaak.![]()
Ik film, regiseer, monteer en publiceer Oh Oh Drachten.![]()
Ik ben hier terecht gekomen via @BarneyOhOhDrachten.![]()
Ik zoek nooit ruzie, krijg het toch.![]()
Iedereen kan mij alles over Oh Oh Drachten en andere projecten vragen, ik zal zo duidelijk mogelijk uitleggen.![]()
Nu weten jullie een beetje wie ik ben, en ik ben blij dat hier mensen zijn die onze filmpjes leuk vinden, helaas zijn er ook mensen die het minder leuk vinden maar we zullen ons best doen om het voor iedereen een beetje te pruimen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |