Goeie kloon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux Dat is wel een beetje sneu. Ik geef toe dat de eerste aflevering tot nu toe de slechtste was, met 50 thumbs down tegeover 30 thubs up maar om nou af te haken op een spelfout, beetje aanstellerij vind je niet
Speciaal voor jou heb ik even doorgekeken en ik moet bekennen dat dat het er niet beter op maaktequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux Dat is wel een beetje sneu. Ik geef toe dat de eerste aflevering tot nu toe de slechtste was, met 50 thumbs down tegeover 30 thubs up maar om nou af te haken op een spelfout, beetje aanstellerij vind je niet
Lever gewoon eens bewijs dat je de echte bent. Anders ben je gewoon matige kloonpoging numéro deux.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Dit dus. Sjaak, als je fo' real bent en je bewijst dat, zou je nog wel eens heel groot kunnen worden dankzij FOK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Lever gewoon eens bewijs dat je de echte bent. Anders ben je gewoon matige kloonpoging numéro deux.
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit dus. Sjaak, als je fo' real bent en je bewijst dat, zou je nog wel eens heel groot kunnen worden dankzij FOK!
Goedzo. FOK! kan je groot maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik voel me best wel vereerd dat ik moet bewijzen dat ik dé Sjaak ben. Maar ik zal wel ff proberen te bewijzen. Ik zet op de reacties van mijn Booi Videos youtubekanaal wel ff een persoonlijk FOK! bericht
Wel met dat account.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik voel me best wel vereerd dat ik moet bewijzen dat ik dé Sjaak ben. Maar ik zal wel ff proberen te bewijzen. Ik zet op de reacties van mijn Booi Videos youtubekanaal wel ff een persoonlijk FOK! bericht
Geen probleem gast, zorg gewoon dat je filmpjes blijft leveren. Voor jullie leeftijd is het best goed te doen, haters gonna hate.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Levolution Hey bedankt dat je gaat subben!
Sorry, dat ik twijfelde aan je echtheid. Ik ben reeds gesubscribed, jullie filmpjes zijn best vermakelijk.quote:
Ik ben nu aan het monteren met aflevering 4, maar we hebben nog tekort aan beeldmeteriaal. Ideeën zijn dus nog steeds welkom!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:53 schreef Supertolll het volgende:
Wanneer komt deel 4 uit? Het is trouwens handiger als je gebruik maakt van de quote-functie.
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Zero17 het volgende:
Ik wacht al tijden op een potentiële Fokhype. Gaat dit 'm dan eindelijk worden?
Er schijnen toch echt mensen te zijn die het wel leuk vinden!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedend
Ze stond bij jullie filmpjes als videoreactie drm dacht ik dat je haar kent ofsoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Kermit. Ik ken dr niet maar wil je haar er in??
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@chabal123 Keigaaf idee om een film over te maken, vooral dan de oorzaak van het isoleren van Drachten
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijein geplaatst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
Het verbaast me oprecht dat ze in Drachten een fastfoodrestaurant hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |