Ik ben nu aan het monteren met aflevering 4, maar we hebben nog tekort aan beeldmeteriaal. Ideeën zijn dus nog steeds welkom!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:53 schreef Supertolll het volgende:
Wanneer komt deel 4 uit? Het is trouwens handiger als je gebruik maakt van de quote-functie.
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Zero17 het volgende:
Ik wacht al tijden op een potentiële Fokhype. Gaat dit 'm dan eindelijk worden?
Er schijnen toch echt mensen te zijn die het wel leuk vinden!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedend
Ze stond bij jullie filmpjes als videoreactie drm dacht ik dat je haar kent ofsoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Kermit. Ik ken dr niet maar wil je haar er in??
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@chabal123 Keigaaf idee om een film over te maken, vooral dan de oorzaak van het isoleren van Drachten
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijein geplaatst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
Het verbaast me oprecht dat ze in Drachten een fastfoodrestaurant hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |