Goeie kloon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux Dat is wel een beetje sneu. Ik geef toe dat de eerste aflevering tot nu toe de slechtste was, met 50 thumbs down tegeover 30 thubs up maar om nou af te haken op een spelfout, beetje aanstellerij vind je niet
Speciaal voor jou heb ik even doorgekeken en ik moet bekennen dat dat het er niet beter op maaktequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Faux Dat is wel een beetje sneu. Ik geef toe dat de eerste aflevering tot nu toe de slechtste was, met 50 thumbs down tegeover 30 thubs up maar om nou af te haken op een spelfout, beetje aanstellerij vind je niet
Lever gewoon eens bewijs dat je de echte bent. Anders ben je gewoon matige kloonpoging numéro deux.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Dit dus. Sjaak, als je fo' real bent en je bewijst dat, zou je nog wel eens heel groot kunnen worden dankzij FOK!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Lever gewoon eens bewijs dat je de echte bent. Anders ben je gewoon matige kloonpoging numéro deux.
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit dus. Sjaak, als je fo' real bent en je bewijst dat, zou je nog wel eens heel groot kunnen worden dankzij FOK!
Goedzo. FOK! kan je groot maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik voel me best wel vereerd dat ik moet bewijzen dat ik dé Sjaak ben. Maar ik zal wel ff proberen te bewijzen. Ik zet op de reacties van mijn Booi Videos youtubekanaal wel ff een persoonlijk FOK! bericht
Wel met dat account.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik voel me best wel vereerd dat ik moet bewijzen dat ik dé Sjaak ben. Maar ik zal wel ff proberen te bewijzen. Ik zet op de reacties van mijn Booi Videos youtubekanaal wel ff een persoonlijk FOK! bericht
Geen probleem gast, zorg gewoon dat je filmpjes blijft leveren. Voor jullie leeftijd is het best goed te doen, haters gonna hate.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Levolution Hey bedankt dat je gaat subben!
Sorry, dat ik twijfelde aan je echtheid. Ik ben reeds gesubscribed, jullie filmpjes zijn best vermakelijk.quote:
Ik ben nu aan het monteren met aflevering 4, maar we hebben nog tekort aan beeldmeteriaal. Ideeën zijn dus nog steeds welkom!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:53 schreef Supertolll het volgende:
Wanneer komt deel 4 uit? Het is trouwens handiger als je gebruik maakt van de quote-functie.
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Zero17 het volgende:
Ik wacht al tijden op een potentiële Fokhype. Gaat dit 'm dan eindelijk worden?
Er schijnen toch echt mensen te zijn die het wel leuk vinden!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee man, kleine kinderen die denken grappig te zijn maken mij woedend
Ze stond bij jullie filmpjes als videoreactie drm dacht ik dat je haar kent ofsoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@Kermit. Ik ken dr niet maar wil je haar er in??
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
@chabal123 Keigaaf idee om een film over te maken, vooral dan de oorzaak van het isoleren van Drachten
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijein geplaatst.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
Het verbaast me oprecht dat ze in Drachten een fastfoodrestaurant hebben.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijn geplaatst.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Sake is het terrein, strax gaan ze weer mierenneuken :S
edit je post snel ff
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Er zijn nu 2. Nadat we die McDonald's klandizie verneukt hebben zijn ze gaan verbouwen, en hebben ze nog een keten op het industrie terrijn geplaatst.
Klandizie van een mac verneukt hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Sake is het terrein, strax gaan ze weer mierenneuken :S
edit je post snel ff
Het kan niet op in Drachten. Hebben ze de McSlingeraap al in het assortiment?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Iedereen = 2?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:27 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Waarom quote iedereen dat opeens?
Dat doet iedereen met dat filmpje dus wil ik dat nu weer voorkomen
Het is iets wat je misschien beter kan pmen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:27 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Waarom quote iedereen dat opeens?
Dat doet iedereen met dat filmpje dus wil ik dat nu weer voorkomen
Srry dat ik jullie zo geweldig vindquote:
Geen id voor de tweede keer dat ik op het FOK! forum benquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is iets wat je misschien beter kan pmen.
Daar horen deze intellectuelen iig niet bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:28 schreef Levolution het volgende:
Ik zie hier een boel gefrustreerde mannetjes die in hun jeugd niet naar de McDonald's mochten.
Nee de McDildo is het zout in de pap.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het kan niet op in Drachten. Hebben ze de McSlingeraap al in het assortiment?
Poeh, jullie zijn wel echt gek man daar in Drachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Nee de McDildo is het zout in de pap.
Zonder gekken was de wereld zo saai :S ik heb et niet over criminelen en alle negatieve gekken!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Poeh, jullie zijn wel echt gek man daar in Drachten.
Zo is dat. Ik nam Drachten nooit zo serieus, maar weet nu wel beter. Een weekendje Drachten kan nooit saai zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:32 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Zonder gekken was de wereld zo saai :S ik heb et niet over criminelen en alle negatieve gekken!
Dat komt ook door de steroďden. We zijn niet sterk,we ruiken alleen sterk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Poeh, jullie zijn wel echt gek man daar in Drachten.
Incestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:33 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat komt ook door de steroďden. We zijn niet sterk,we ruiken alleen sterk.
Nee sorry. Ik ben een heel respectvolle man, maar hier heb ik geen andere woorden voor dan kankerkleuters.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Een beetje respectvol kan ook wel.
Waarom dan? Mogen een stel tieners niet lol trappen op hun fietsen met hun vrienden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ben een heel respectvolle man, maar hier heb ik geen andere woorden voor dan kankerkleuters.
Sterven mogen ze.
Ook weer die jaloezie, denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom dan? Mogen een stel tieners niet lol trappen op hun fietsen met hun vrienden?
We hebben scooter en quad tot onze beschikking ;Dquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom dan? Mogen een stel tieners niet lol trappen op hun fietsen met hun vrienden?
We zijn niet van de Jehova ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ben een heel respectvolle man, maar hier heb ik geen andere woorden voor dan kankerkleuters.
Sterven mogen ze.
En 4 speedbotenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:39 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
We hebben scooter en quad tot onze beschikking ;D
Toch moeten we niet onderschatten wat voor een rol geloof nog speelt in een boerengat als Drachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
We zijn niet van de Jehova ofzo.
Met een wizard bereik je al snel leuke resultaten.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Maar even serieus, niet slecht gemonteerd van die jochies, zit wel zeker potentie in.
Niet veel. Elke zondag als je door Drachten rijdt, heb je bijna een kerkganger op je bumperd die niet uitkijkt bij het oversteken omdat ze de preek nog in de kop hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch moeten we niet onderschatten wat voor een rol geloof nog speelt in een boerengat als Drachten.
Is de motiontracker ook een wizzard? Neem aan van wel. Manual Tracking vind ik persoonlijk saai en onnauwkeurig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een wizard bereik je al snel leuke resultaten.
Geef toe Drachten is niet echt een boerengat...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch moeten we niet onderschatten wat voor een rol geloof nog speelt in een boerengat als Drachten.
Zo uit m'n hoofd 44.792?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Geef toe Drachten is niet echt een boerengat...
Ik heb veel kleiner gezien en schat eens hoeveel mensen in dat dorp wonen?
bijna, als het goed is tegen de 50.000quote:
ik ga ook bijna nooit naar de mc, ik ga liever naar de dracht ( een snackbar )quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:50 schreef RickoKun het volgende:
Veganistewn die nooit naar Mcdonalds gaan egt fokking sad die shit
Maakt niet uit, niet iedereen heeft een goede topo, maar ik moet gaan laterz, ik kom vanaaf nog wel online.quote:
Gezellig, we wachten wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Maakt niet uit, niet iedereen heeft een goede topo, maar ik moet gaan laterz, ik kom vanaaf nog wel online.
Ik altijd naar het Knöbfeldöpfel plein (WIE VERZINT DIE NAMEN!? WAANZIN TOCH!??!!?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:52 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
ik ga ook bijna nooit naar de mc, ik ga liever naar de dracht ( een snackbar )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |