quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Je vriendin loopt huilend naar boven en jij blijft gewoon op de bank zitten rukken
Dat klinkt als een goede relatie gebaseerd op wederzijds respectquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Je vriendin loopt huilend naar boven en jij blijft gewoon op de bank zitten rukken
ja en?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
ok...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik was dus gister aan het chillen met mijn vriendin, filmpje kijken op de bank enzo, the usual.
Anyway ze was dus ongesteld maar ik heb haar toch zover weten te krijgen om mij even oraal te bevredigen. Na 2 minuten houdt ze opeens op, kijkt me aan en ik zie dat ze aan het huilen is...
Opeens begint ze te praten over dat we alleen maar seksuele dingen doen en verder geen leuke dingen.
Toen is ze weggelopen naar boven en heb ik het zelf maar even afgemaakt.
Gast als je al half op weg bent ga je niet zomaar stoppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Je vriendin loopt huilend naar boven en jij blijft gewoon jezelf pijpend op de bank zitten. rukken
Misschien wilde TS zelf niet neuken als ze ongesteld is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef RHood314 het volgende:
![]()
Zeikwijven ook altijd! Had jij je lul wel gewassen?
En wat een excuus...ongesteld zijn![]()
Meestal zijn vrouwen dan juist dubbel zo geil!!!
Maar wel baas dat je het zelf hebt afgemaakt![]()
Zeker kan dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Gast als je al half op weg bent ga je niet zomaar stoppen.
"Schat, ik heb mijn been gebroken en ik moet naar het ziekenhuis!"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:02 schreef Id_do_her het volgende:
Je gebruikt je vriendin, nog niet gepraat ook?![]()
En je pijpt jezelf.
TS is watjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien wilde TS zelf niet neuken als ze ongesteld is.
Egoist.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Held.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:07 schreef RHood314 het volgende:
[..]
TS is watje![]()
Een echte schipper vaart ook door de rode zee
Gewoon... kop vastpakken en richting je kruis duwenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:09 schreef Rouzax het volgende:
Wat bedoel je eigenlijk met "zover weten te krijgen"
Heb je haar neus dicht gehouden en gewacht tot ze haar mond open deed?
dat is eigenlijk het moment dat je de moeilijke keuze moet maken:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Anyway ze was dus ongesteld maar ik heb haar toch zover weten te krijgen om mij even oraal te bevredigen. Na 2 minuten houdt ze opeens op, kijkt me aan en ik zie dat ze aan het huilen is...
Opeens begint ze te praten over dat we alleen maar seksuele dingen doen en verder geen leuke dingen.
kwestie van tijdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef Om_nomnom het volgende:
Als ik mijzelf kon pijpen zou ik het doen btw (no homo).
dude....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef Om_nomnom het volgende:
Nee ik heb het met de hand afgemaakt.
Niks tegen homo's maar.... nee dank je wel!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is eigenlijk het moment dat je de moeilijke keuze moet maken:
Hetero blijven en dat gezeik moeten blijven aanhoren en soms zelfs de indruk wekken er serieus op in te gaan, omdat het anders dus weinig sex oplevert...
of gewoon doen wat échte mannen doen.. Homo worden en dan ben je direkt van al dat vrouwengejammer af ...![]()
ik neem aan dat je ook wel weet wat jouw keuze zal worden
Wat is daar 'held' aan?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is eigenlijk het moment dat je de moeilijke keuze moet maken:
Hetero blijven en dat gezeik moeten blijven aanhoren en soms zelfs de indruk wekken er serieus op in te gaan, omdat het anders dus weinig sex oplevert...
of gewoon doen wat échte mannen doen.. Homo worden en dan ben je direkt van al dat vrouwengejammer af ...![]()
ik neem aan dat je ook wel weet wat jouw keuze zal worden
[..]
kwestie van tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 12:13:59 ]
Alsof het zin heeft achter de oorzaak te komen van labiel gedrag, zelf zal ze het op de rode kwats gooien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
En er ging echt niks door je hoofd? Zoiets als: "waarom zou ze huilen?" of zo?
pure afweging van voors en tegens.....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:13 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Nisk tegen homo's maar.... nee dank je wel!!!
Omdat ze ongesteld is misschien!!! DOH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
Maar in plaats van je rot te schamen, open je hier stoer een topic. Kan het kanslozerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef Om_nomnom het volgende:
Nee ik heb het met de hand afgemaakt.
Ik heb het anders nooit meegemaakt. DOH!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:15 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Omdat ze ongesteld is misschien!!! DOH!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is daar 'held' aan?
Normaalste zaak van de wereld.
Dan beter kwijt dan rijk, labiliteit is niks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft achter de oorzaak te komen van labiel gedrag, zelf zal ze het op de rode kwats gooien.
moraalridderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:14 schreef Id_do_her het volgende:
Er iedere maand drie keer door heen varen is een gewoon ranzig... Had dat na een paar keer wel gezien.quote:
Het is hier net R&P hč?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:17 schreef Nyce het volgende:
Jullie gaan hier wel heel serieus op in zeg.
En nu ben je gelukkig met je rubberen vriendin?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er iedere maand drie keer door heen varen is een gewoon ranzig... Had dat na een paar keer wel gezien.
Nee een exemplaar uitgezocht dat er ook niet van houdt rond die periode.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En nu ben je gelukkig met je rubberen vriendin?
Nee, want nu heeft hij snijwonden van de scherpe randjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En nu ben je gelukkig met je rubberen vriendin?
Ik begrijp het goed hoor. Er is niets charmant aan menstruatie. De enige reden waarom ik een man extra bonuspunten geeft als hij tķch wilt neuken, is omdat ik vaker opgewonden ben (en meerdere vrouwen) tijdens mijn menstruatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er iedere maand drie keer door heen varen is een gewoon ranzig... Had dat na een paar keer wel gezien.
'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik begrijp het goed hoor. Er is niets charmant aan menstruatie. De enige reden waarom ik een man extra bonuspunten geeft als hij tķch wilt neuken, is omdat ik vaker opgewonden ben (en meerdere vrouwen) tijdens mijn menstruatie.
Verschilt per vrouw dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef RHood314 het volgende:
[..]
'
De 2e dag valt het meestal toch mee met het Rode Monster? Ik heb zelden gehad dat ik een compleet bloedbad veroorzaakte in bed
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
Vriendin net wakker geworden (ik was al beneden).
- Zegt dat ik een lul ben.
- Dat ik wel iets heel speciaal moet doen om dit goed te maken.
- Pakt mijn autosleutels.
- Rijdt weg.
- Geen idee waar naartoe.
- Geen auto meer.
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
- Rijdt weg.
- Geen auto meer.
Wat zou het mooi zijn als dit waar wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
- Rijdt weg.
- Geen auto meer.
True story...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als dit waar was![]()
die twee bonus-posts zullen echt opschieten inderdaadquote:
Gewoon dit topic laten zien, dan komt het goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
Zuur.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
- Rijdt weg.
- Geen auto meer.
Ik hoop dat zij jouw auto in de prak rijdt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
- Rijdt weg.
- Geen auto meer.
Dat krijg je ervan. Niet op tijd aandacht gegeven. Tevens, als het jouw auto is, dan zou ik hem echt wel terughalen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
- Rijdt weg.
- Geen auto meer.
Hoer. Beetje zijn vriendin het ziekenhuis in wensen..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij jouw auto in de prak rijdt.
Wat anders? Bij zo'n labiel jankgeval gaan zitten en de verwijten naar je hoofd geslingerd krijgen terwijl je geil als boter bent?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Beter doet ze iets heel speciaals als ze dat goed wil maken wat een zeikerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Om_nomnom het volgende:
Update:
- Rijdt weg.
- Geen auto meer.
ik hoop dat ze zichzelf in de prak rijdt, moraalridder jijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Is dat niet een kleeeiiin beetje extreem?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Zo wegstormen en de auto meenemen is wel normaal?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is dat niet een kleeeiiin beetje extreem?
Wel echt een vrouwenactie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo wegstormen en de auto meenemen is wel normaal?
Ja, want ze is een vrouw. Logica is niet nodig tijdens menstruatie, maar een auto kapotrijden alleen omdat ze niet genoeg aandacht krijgt vind ik wat overdreven. Dit is geen GTST.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo wegstormen en de auto meenemen is wel normaal?
Borderline-alert.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je nu alleen met haar neukt en niets anders? Is een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Om_nomnom het volgende:
Lol @ de mensen die hier zeggen dat ik mijn vriendin slecht behandel.
Ze jankt werkelijk overal om... Laatst kwam ze terug van de kapper, ze had haar haren gekleurd. Maar die kleur was bijna identiek aan haar oude kleur en ik zei dus dat ik geen verschil zag, guess what happened next?
Ik zei laatst ook voor de grap waarom ze geen make-up op had (had ze wel), dat eindigde ook niet goed.
Ze is zo labiel als maar kan.
Hoe oud is dat kindt???quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Om_nomnom het volgende:
Ze jankt werkelijk overal om... Laatst kwam ze terug van de kapper, ze had haar haren gekleurd. Maar die kleur was bijna identiek aan haar oude kleur en ik zei dus dat ik geen verschil zag, guess what happened next?
Ik zei laatst ook voor de grap waarom ze geen make-up op had (had ze wel), dat eindigde ook niet goed.
Menstruatie of niet er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, want ze is een vrouw. Logica is niet nodig tijdens menstruatie, maar een auto kapotrijden alleen omdat ze niet genoeg aandacht krijgt vind ik wat overdreven. Dit is geen GTST.
No shit.quote:
Ja maar zoals in R&P moeten we serieus blijvenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:36 schreef Nyce het volgende:
We kunnen nu toch wel gezamenlijk concluderen dat dit een BS verhaal is hoop ik?
lekker tactvol ben je ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Om_nomnom het volgende:
Oja, sorry.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar zoals in R&P moeten we serieus blijven
Ik ben een sadist, geen autist.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
lekker tactvol ben je ookfucking autist
Bron?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef Killaht het volgende:
Levensgevaarlijk kun je blauwe ballen krijgen.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je nu alleen met haar neukt en niets anders? Is een oprechte vraag.
Wat een come-backquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
http://mensworld.be/grow/aandoeningen/blauwe-ballen/
Thanks, alleen was die pijpbeurt was niet langdurig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
http://mensworld.be/grow/aandoeningen/blauwe-ballen/
Dan moet je niet verrast zijn dat ze boos is nadat ze hier ook achter is gekomen. Wees een man en maak het gewoon meteen uit.quote:
Zij denkt na tijdens het pijpen. Dat zou ze niet moeten doen. Pijpen vereist de volledige concentratie en dan is je potje cognitief vermogen leeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef AlfredKwak het volgende:
Nooit een vrouw boos maken als ze ongesteld is....
Maar doe wat liefs voor haar, regel een etentje en stuur haar een sms. Laat haar even uitrazen en bel haar dus niet op.
Wélke comeback? Ik wist het serieus niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wélke comeback? Ik wist het serieus niet.
I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef AlfredKwak het volgende:
Nooit een vrouw boos maken als ze ongesteld is....
Maar doe wat liefs voor haar, regel een etentje en stuur haar een sms. Laat haar even uitrazen en bel haar dus niet op.
quote:
Jaja, dit kennen we. Eerst proberen te trollen met iets wat zogenaamd niet aantoonbaar is, vervolgens wordt het wetenschap onderbouwt en dan wordt er wat van gezegd: is het geen troll meer en wist mevrouw het echt nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nu moet je verplicht alle mannen in dit topic een bj geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik eerst!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nu moet je verplicht alle mannen in dit topic een bj geven.
Je kan het zo opvatten, maar het was serieus een vraag. Sorry dat ik jouw verwachtingen niet voldoe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, dit kennen we. Eerst proberen te trollen met iets wat zogenaamd niet aantoonbaar is, vervolgens wordt het wetenschap onderbouwt en dan wordt er wat van gezegd: is het geen troll meer en wist mevrouw het echt niet
Ik heb wel gevoelens voor haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thanks, alleen was die pijpbeurt was niet langdurig.
[..]
Dan moet je niet verrast zijn dat ze boos is nadat ze hier ook achter is gekomen. Wees een man en maak het gewoon meteen uit.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar mondje.
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar clit.
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je totaal op haar neerkijkt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.quote:
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar anus.
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. Lunchen, film, uitgaan etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je totaal op haar neerkijkt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.
Ik wens je succes als je nog een kans waagt om de relatie te redden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. standje 69, gangbang, swingerparties, cum-swapping etc.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je haar totaal uitwoont en misbruikt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.
Ik wens je succes als je nog een kans waagt om haar te pakken.
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. Lunchen, film, uitgaan etc.
-nee-quote:
Ja geen idee, daarom ook dit topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.
Misschien een tip: Vraag het aan haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Kanker is op.
[..]
Ja geen idee, daarom ook dit topic.
TS kan niet met vrouwen om gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Kanker is op.
[..]
Ja geen idee, daarom ook dit topic.
Dus jij vindt neuken niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
snapjequote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dus jij vindt neuken niet leuk
Ik ben zijn vriendin niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Nee en ze neemt ook niet op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:00 schreef Finch het volgende:
Is je auto (en daarmee je vriendin neuktuig) al terug? jij prutser...
Logisch.quote:
Dit acht ik als erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Logisch.
Ze ligt nu een echte man te pijpen en ze mag niet praten met een volle mond.
Snap je dan ook dat mijn manier van vermaak compleet anders kan zijn TS dan zijn vriendin?quote:
Zou ze nooit doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit acht ik als erg waarschijnlijk.
Of ze ligt ergens in de sloot omdat ze geen leven heeft bij TS.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Logisch.
Ze ligt nu een echte man te pijpen en ze mag niet praten met een volle mond.
Dat is lief.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Snap je dan ook dat mijn manier van vermaak compleet anders kan zijn TS dan zijn vriendin?
Misschien moet ze even afkoelen.quote:
Of omdat ze de aanrander geen BJ wilde geven.....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef Finch het volgende:
[..]
Of ze ligt ergens in de sloot omdat ze geen leven heeft bij TS.
Dan doet ze dat maar lekker ergens anders maar niet in mijn auto.quote:
Of 'de beste vriendin'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef RHood314 het volgende:
Jongen ze is waarschijnlijk nu bij haar moeder aan het uithuilen...die eens geprobeerd?
WAT, of hij haar moeder al heeft geprobeerd??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef RHood314 het volgende:
Jongen ze is waarschijnlijk nu bij haar meoder aan het uithuilen...die eens geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:08 schreef minkuukel het volgende:
[..]
WAT, of hij haar moeder al heeft geprobeerd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
[..]
Of anders haar oma.. Zonder gebit, fijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht is die wel in de stemming.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef RHood314 het volgende:
Jongen ze is waarschijnlijk nu bij haar moeder aan het uithuilen...die eens geprobeerd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of 'zijn beste vriend (die ze wel wilt pijpen)
Goed punt. Maar wat kan je nu doen dan? Vrij weinig toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dan doet ze dat maar lekker ergens anders maar niet in mijn auto.
Ze kan trouwens absoluut NIET rijden hier maak ik mij wel zorgen om.
En met niet bedoel ik ook echt NIET. Zij is echt de persoon die werkelijk alles en iedereen loopt af te snijden en 0,0 inzicht heeft.
[..]
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Maar, heb je haar wel eens gevraagd wat je dan met haar kan doen, wat je niet met je vrienden kan doen en wel leuk is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Oh, schrap dat hierboven maar, je hebt geen vriendin nodig TS.quote:Toen is ze weggelopen naar boven en heb ik het zelf maar even afgemaakt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken...
Bel de politie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken...
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Finch het volgende:
[..]
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Finch het volgende:
[..]
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "
Maar pijpen dat ze kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:25 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik ben gewoon bang dat ze iets raars gaat doen.
Zoals ik al zei ze is erg labiel en impulsief.
Was ze ervoor al.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:26 schreef Finch het volgende:
Waardoor zou dat nou komen?
Dat ze labiel is, niet dat pijpen..
okquote:
Vertel vertelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:27 schreef RHood314 het volgende:
Woon je in Rotterdam? Komt net een spoedeisende oproep binnen!
Zo doen echte bazen datquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:07 schreef RHood314 het volgende:
[..]
TS is watje![]()
Dat kan je relativeren dankzij het feit dat ze je wel half heeft gepijpt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik heb gewoon zo'n gevoel dat mijn auto beschadigd terug gaat komen.
Ze is even naar de praxis, figuurzaag halen en een paar planken en spijkers.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Om_nomnom het volgende:
Daar past die auto toch nooit in jonge!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Ze is even naar de praxis, figuurzaag halen en een paar planken en spijkers.
[ afbeelding ]
Snap je!?
Ga maar fappen, zo hoef je niet meer te piekeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Om_nomnom het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Daar past die auto toch nooit in jonge!
Sterker nog, een echte sportduiker gaat bijvoorkeur in de rode zeequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:07 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Je hebt een DMquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
![]()
![]()
Huilen omdat je je vriend moet pijpen. Dat zulke vrouwen bestaan. Wow.....
Dat er vrouwen zijn die niet pijpenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
![]()
![]()
Huilen omdat je je vriend moet pijpen. Dat zulke vrouwen bestaan. Wow.....
Die bestaan! Mijn laatste One-Night Stand wilde ook nie pijpen! (vandaar dat het ook bij 1 keer is geblevenquote:
Dat je zoiets nog een vrouw noemt.quote:
Rhood314: Suck my dick bitch, ahh yeah!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Die bestaan! Mijn laatste One-Night Stand wilde ook nie pijpen! (vandaar dat het ook bij 1 keer is gebleven)
Een pijpende vrouw is geen echte vrouw of.. ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dat je zoiets nog een vrouw noemt.
2e Natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Een pijpende vrouw is geen echte vrouw of.. ?
Vrouwen die niet pijpen zijn een no-go.
Well playedquote:
Dank je maar ik ben een epic Fok!noob heb geen idee waar ik dat terug kan vinden.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:23 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dank je maar ik ben een epic Fok!noob heb geen idee waar ik dat terug kan vinden.
Ben gelukkig wat vrouwvriendelijker hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Killaht het volgende:
[..]
Rhood314: Suck my dick bitch, ahh yeah!
Slut: No, nooOOOO!!!
Rhood314: Get your ass out of here! (back handin'gebaar)
Ik bef niet als ze ongesteld is!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Well played
mannen die niet beffen zijn trouwens ook pussy's, maar das een ander verhaal
LMDquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik bef niet als ze ongesteld is!![]()
Ik heb grenzen!
Ik heb dat soort mannen nog niet eerder ontmoet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Well played
mannen die niet beffen zijn trouwens ook pussy's, maar das een ander verhaal
Mannen zijn voor alles inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Ik heb dat soort mannen nog niet eerder ontmoet.
Ze schijnt net op de foto gezet te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef minkuukel het volgende:
Halloooooooooo TS, is tante Pollewop nou al boven water?
TS is geen wijf. Zo'n vriendin komt wel weer terug, de grote vraag is of zijn auto zonder schade terugkomt lijkt me.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef AliceWonder het volgende:
Dus je vriendin is overstuur weggegaan met je auto en jij blijft op de bank zitten?
Bel haar desnoods 100 keer.En anders sms je haar.Of je neemt contact op met haar ouders of haar vrienden.Je bent bezorgder over je auto.Lekker vriend ben jij TS.
Die auto is waarschijnlijk meer waard als zijn vriendin! LOGISCH!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef AliceWonder het volgende:
Dus je vriendin is overstuur weggegaan met je auto en jij blijft op de bank zitten?
Bel haar desnoods 100 keer.En anders sms je haar.Of je neemt contact op met haar ouders of haar vrienden.Je bent bezorgder over je auto.Lekker vriend ben jij TS.
Misschien doet de vriendin van TS nu een zelfmoordpoging.Weet jij het.Ik heb liever mijn auto aan diggelen dan mijn vriend.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS is geen wijf. Zo'n vriendin komt wel weer terug, de grote vraag is of zijn auto zonder schade terugkomt lijkt me.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Die auto is waarschijnlijk meer waard als zijn vriendin! LOGISCH!!!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ze schijnt net op de foto gezet te zijn
[ afbeelding ]
Idd, zij komt wel terug... Maar ze heeft al eens eerder een auto in de prak gereden...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS is geen wijf. Zo'n vriendin komt wel weer terug, de grote vraag is of zijn auto zonder schade terugkomt lijkt me.
profiel van rose19quote:
Deze gast is erg unaware.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:36 schreef RHood314 het volgende:
[..]
profiel van rose19
ģ index Rose19
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
[b]geslacht: Niet ingevuld[/b}
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 13 seconden geleden.
aantal posts: 51 (gemiddeld 1 per dag)
Succes kerel!! Kan zo een vent zijn!!
Je kan de labiliteit van de vriendin van TS ook tot in het extreme overdrijven. Die zit bij een vriendin uit te huilen en te praten over fallussen die wel het pijpen waard zijn. Zo rolt de Viva-generatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Misschien doet de vriendin van TS nu een zelfmoordpoging.Weet jij het.Ik heb liever mijn auto aan diggelen dan mijn vriend.
Ik ken deze user.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:36 schreef RHood314 het volgende:
[..]
profiel van rose19
ģ index Rose19
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Niet ingevuld
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 13 seconden geleden.
aantal posts: 51 (gemiddeld 1 per dag)
Succes kerel!! Kan zo een vent zijn!!
Ik zeg niet dat het zo is.Maar dat het KAN.Maar dat ze gewoon bij een vriendin uithuilt lijkt me logischer.Maar we weten het niet zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan de labiliteit van de vriendin van TS ook tot in het extreme overdrijven. Die zit bij een vriendin uit te huilen en te praten over fallussen die wel het pijpen waard zijn. Zo rolt de Viva-generatie.
Zijn vriendin pijpt niet eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Die auto is waarschijnlijk meer waard als zijn vriendin! LOGISCH!!!!
Ja 100x gebeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef AliceWonder het volgende:
Heb je al iets gedaan om haar proberen te bereiken TS?
Dadelijk denkt ze dat je haar gaat vermoordenquote:
Dat gaat ie ook doen als zijn auto kapot isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Dadelijk denkt ze dat je haar gaat vermoorden
Ik ben 12.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Leeftijd: 16, check.
Puber & tienertalk >>>>>>>>>> that way.
Heb je weleens een ongewassen muts geroken danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef ysoserious het volgende:
Je lul zal wel gestonken hebben. Niks erger dan een stinkende lul.
Haha.Ik wil wel zien of je nog grapjes maakt nadat je vriendin je auto total loss heeft gereden.quote:
Effectieve manier om je neushaar weg te branden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:45 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Heb je weleens een ongewassen muts geroken dan![]()
Mijn lul stinkt nooit, was hem altijd met van die special shampoo, u mad?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef ysoserious het volgende:
Je lul zal wel gestonken hebben. Niks erger dan een stinkende lul.
Met ketchup?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Mijn lul stinkt nooit, was hem altijd met van die special shampoo, u mad?
Heb je zoveel haren op je lul dan?? Geen wonder dat ze je niet wilt pijpenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij boos bent. Of is je niet pijpende vriendin al terug met je auto?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nope.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:50 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij boos bent. Of is je niet pijpende vriendin al terug met je auto?
Mss houd ze niet van pijpen maar beffen. Mag ik haar profielgegevens en pics?quote:
Heb je al een epische manier van goedmaken bedacht?quote:
Ah iemand voelt zich aangesproken. Ging het hier over ongewassen mutsen?? Nee, het ging over pijpen. Een lul dus. Alle ongewassen lichaamsdelen stinken dus dat staat niet ter discussie. Tjeez.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:45 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Heb je weleens een ongewassen muts geroken dan![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Ah iemand voelt zich aangesproken. Ging het hier over ongewassen mutsen?? Nee, het ging over pijpen. Een lul dus. Alle ongewassen lichaamsdelen stinken dus dat staat niet ter discussie. Tjeez.
Hangt er vanaf hoe de rest van je porem eruit zietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik ben altijd heul schoon hoor! Je mag best komen ruiken
Pijp je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de rest van je porem eruit ziet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Of alleen niet daten met jou.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:04 schreef RHood314 het volgende:
[..]
GoedVraag maar aan Cactus1 (maar die wilt niet daten met FOKkers!
)
Wat meer respect voor je opblaaspop zal vast helpen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik was dus gister aan het chillen met mijn vriendin, filmpje kijken op de bank enzo, the usual.
Toen is ze weggelopen naar boven en heb ik het zelf maar even afgemaakt.
Beter lezen, hij begon zichzelf te pijpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |