No shit.quote:
Ja maar zoals in R&P moeten we serieus blijvenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:36 schreef Nyce het volgende:
We kunnen nu toch wel gezamenlijk concluderen dat dit een BS verhaal is hoop ik?
lekker tactvol ben je ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Om_nomnom het volgende:
Lol @ de mensen die hier zeggen dat ik mijn vriendin slecht behandel.
Ze jankt werkelijk overal om... Laatst kwam ze terug van de kapper, ze had haar haren gekleurd. Maar die kleur was bijna identiek aan haar oude kleur en ik zei dus dat ik geen verschil zag, guess what happened next?
Ik zei laatst ook voor de grap waarom ze geen make-up op had (had ze wel), dat eindigde ook niet goed.
Ze is zo labiel als maar kan.
Oja, sorry.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar zoals in R&P moeten we serieus blijven
Ik ben een sadist, geen autist.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
lekker tactvol ben je ookfucking autist
Bron?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef Killaht het volgende:
Levensgevaarlijk kun je blauwe ballen krijgen.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je nu alleen met haar neukt en niets anders? Is een oprechte vraag.
Wat een come-backquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
http://mensworld.be/grow/aandoeningen/blauwe-ballen/
Thanks, alleen was die pijpbeurt was niet langdurig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
http://mensworld.be/grow/aandoeningen/blauwe-ballen/
Dan moet je niet verrast zijn dat ze boos is nadat ze hier ook achter is gekomen. Wees een man en maak het gewoon meteen uit.quote:
Zij denkt na tijdens het pijpen. Dat zou ze niet moeten doen. Pijpen vereist de volledige concentratie en dan is je potje cognitief vermogen leeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef AlfredKwak het volgende:
Nooit een vrouw boos maken als ze ongesteld is....
Maar doe wat liefs voor haar, regel een etentje en stuur haar een sms. Laat haar even uitrazen en bel haar dus niet op.
Wélke comeback? Ik wist het serieus niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wélke comeback? Ik wist het serieus niet.
I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef AlfredKwak het volgende:
Nooit een vrouw boos maken als ze ongesteld is....
Maar doe wat liefs voor haar, regel een etentje en stuur haar een sms. Laat haar even uitrazen en bel haar dus niet op.
quote:
Jaja, dit kennen we. Eerst proberen te trollen met iets wat zogenaamd niet aantoonbaar is, vervolgens wordt het wetenschap onderbouwt en dan wordt er wat van gezegd: is het geen troll meer en wist mevrouw het echt nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nu moet je verplicht alle mannen in dit topic een bj geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik eerst!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nu moet je verplicht alle mannen in dit topic een bj geven.
Je kan het zo opvatten, maar het was serieus een vraag. Sorry dat ik jouw verwachtingen niet voldoe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, dit kennen we. Eerst proberen te trollen met iets wat zogenaamd niet aantoonbaar is, vervolgens wordt het wetenschap onderbouwt en dan wordt er wat van gezegd: is het geen troll meer en wist mevrouw het echt niet
Ik heb wel gevoelens voor haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thanks, alleen was die pijpbeurt was niet langdurig.
[..]
Dan moet je niet verrast zijn dat ze boos is nadat ze hier ook achter is gekomen. Wees een man en maak het gewoon meteen uit.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar mondje.
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar clit.
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je totaal op haar neerkijkt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.quote:
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar anus.
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. Lunchen, film, uitgaan etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je totaal op haar neerkijkt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.
Ik wens je succes als je nog een kans waagt om de relatie te redden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. standje 69, gangbang, swingerparties, cum-swapping etc.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je haar totaal uitwoont en misbruikt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.
Ik wens je succes als je nog een kans waagt om haar te pakken.
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. Lunchen, film, uitgaan etc.
-nee-quote:
Ja geen idee, daarom ook dit topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.
Misschien een tip: Vraag het aan haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Kanker is op.
[..]
Ja geen idee, daarom ook dit topic.
TS kan niet met vrouwen om gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Kanker is op.
[..]
Ja geen idee, daarom ook dit topic.
Dus jij vindt neuken niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
snapjequote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dus jij vindt neuken niet leuk
Ik ben zijn vriendin niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Nee en ze neemt ook niet op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:00 schreef Finch het volgende:
Is je auto (en daarmee je vriendin neuktuig) al terug? jij prutser...
Logisch.quote:
Dit acht ik als erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Logisch.
Ze ligt nu een echte man te pijpen en ze mag niet praten met een volle mond.
Snap je dan ook dat mijn manier van vermaak compleet anders kan zijn TS dan zijn vriendin?quote:
Zou ze nooit doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit acht ik als erg waarschijnlijk.
Of ze ligt ergens in de sloot omdat ze geen leven heeft bij TS.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Logisch.
Ze ligt nu een echte man te pijpen en ze mag niet praten met een volle mond.
Dat is lief.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Snap je dan ook dat mijn manier van vermaak compleet anders kan zijn TS dan zijn vriendin?
Misschien moet ze even afkoelen.quote:
Of omdat ze de aanrander geen BJ wilde geven.....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef Finch het volgende:
[..]
Of ze ligt ergens in de sloot omdat ze geen leven heeft bij TS.
Dan doet ze dat maar lekker ergens anders maar niet in mijn auto.quote:
Of 'de beste vriendin'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef RHood314 het volgende:
Jongen ze is waarschijnlijk nu bij haar moeder aan het uithuilen...die eens geprobeerd?
WAT, of hij haar moeder al heeft geprobeerd??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef RHood314 het volgende:
Jongen ze is waarschijnlijk nu bij haar meoder aan het uithuilen...die eens geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:08 schreef minkuukel het volgende:
[..]
WAT, of hij haar moeder al heeft geprobeerd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
[..]
Of anders haar oma.. Zonder gebit, fijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wellicht is die wel in de stemming.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef RHood314 het volgende:
Jongen ze is waarschijnlijk nu bij haar moeder aan het uithuilen...die eens geprobeerd?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of 'zijn beste vriend (die ze wel wilt pijpen)
Goed punt. Maar wat kan je nu doen dan? Vrij weinig toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dan doet ze dat maar lekker ergens anders maar niet in mijn auto.
Ze kan trouwens absoluut NIET rijden hier maak ik mij wel zorgen om.
En met niet bedoel ik ook echt NIET. Zij is echt de persoon die werkelijk alles en iedereen loopt af te snijden en 0,0 inzicht heeft.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Maar, heb je haar wel eens gevraagd wat je dan met haar kan doen, wat je niet met je vrienden kan doen en wel leuk is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Opeens begint ze te praten over dat we alleen maar seksuele dingen doen en verder geen leuke dingen.
Oh, schrap dat hierboven maar, je hebt geen vriendin nodig TS.quote:Toen is ze weggelopen naar boven en heb ik het zelf maar even afgemaakt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken...
Bel de politie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken...
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Finch het volgende:
[..]
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Finch het volgende:
[..]
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "
Maar pijpen dat ze kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:25 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik ben gewoon bang dat ze iets raars gaat doen.
Zoals ik al zei ze is erg labiel en impulsief.
Was ze ervoor al.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:26 schreef Finch het volgende:
Waardoor zou dat nou komen?
Dat ze labiel is, niet dat pijpen..
okquote:
Vertel vertelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:27 schreef RHood314 het volgende:
Woon je in Rotterdam? Komt net een spoedeisende oproep binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |