Ik heb wel gevoelens voor haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Thanks, alleen was die pijpbeurt was niet langdurig.
[..]
Dan moet je niet verrast zijn dat ze boos is nadat ze hier ook achter is gekomen. Wees een man en maak het gewoon meteen uit.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar mondje.
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar clit.
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je totaal op haar neerkijkt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.quote:
[..]
Ik heb wel gevoelens voor haar anus.
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. Lunchen, film, uitgaan etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je totaal op haar neerkijkt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.
Ik wens je succes als je nog een kans waagt om de relatie te redden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. standje 69, gangbang, swingerparties, cum-swapping etc.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat als je iemand labiel vindt, dat het een teken is dat je haar totaal uitwoont en misbruikt. Ook zeg je netjes dat je haar alleen neukt en niets anders.
Ik wens je succes als je nog een kans waagt om haar te pakken.
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
We doen ook wel gewoon dingen samen enzo. Lunchen, film, uitgaan etc.
-nee-quote:
Ja geen idee, daarom ook dit topic.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.
Misschien een tip: Vraag het aan haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Kanker is op.
[..]
Ja geen idee, daarom ook dit topic.
TS kan niet met vrouwen om gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Kanker is op.
[..]
Ja geen idee, daarom ook dit topic.
Dus jij vindt neuken niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Probeer je je dan af te vragen waarom ze jankt dat jullie alleen neuken en geen leuke dingen meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
snapjequote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dus jij vindt neuken niet leuk
Ik ben zijn vriendin niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Nee en ze neemt ook niet op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:00 schreef Finch het volgende:
Is je auto (en daarmee je vriendin neuktuig) al terug? jij prutser...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |