No shit.quote:
Ja maar zoals in R&P moeten we serieus blijvenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:36 schreef Nyce het volgende:
We kunnen nu toch wel gezamenlijk concluderen dat dit een BS verhaal is hoop ik?
lekker tactvol ben je ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Om_nomnom het volgende:
Lol @ de mensen die hier zeggen dat ik mijn vriendin slecht behandel.
Ze jankt werkelijk overal om... Laatst kwam ze terug van de kapper, ze had haar haren gekleurd. Maar die kleur was bijna identiek aan haar oude kleur en ik zei dus dat ik geen verschil zag, guess what happened next?
Ik zei laatst ook voor de grap waarom ze geen make-up op had (had ze wel), dat eindigde ook niet goed.
Ze is zo labiel als maar kan.
Oja, sorry.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar zoals in R&P moeten we serieus blijven
Ik ben een sadist, geen autist.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
lekker tactvol ben je ookfucking autist
Bron?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef Killaht het volgende:
Levensgevaarlijk kun je blauwe ballen krijgen.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je nu alleen met haar neukt en niets anders? Is een oprechte vraag.
Wat een come-backquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
http://mensworld.be/grow/aandoeningen/blauwe-ballen/
Thanks, alleen was die pijpbeurt was niet langdurig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
http://mensworld.be/grow/aandoeningen/blauwe-ballen/
Dan moet je niet verrast zijn dat ze boos is nadat ze hier ook achter is gekomen. Wees een man en maak het gewoon meteen uit.quote:
Zij denkt na tijdens het pijpen. Dat zou ze niet moeten doen. Pijpen vereist de volledige concentratie en dan is je potje cognitief vermogen leeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef AlfredKwak het volgende:
Nooit een vrouw boos maken als ze ongesteld is....
Maar doe wat liefs voor haar, regel een etentje en stuur haar een sms. Laat haar even uitrazen en bel haar dus niet op.
Wélke comeback? Ik wist het serieus niet.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wélke comeback? Ik wist het serieus niet.
I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef AlfredKwak het volgende:
Nooit een vrouw boos maken als ze ongesteld is....
Maar doe wat liefs voor haar, regel een etentje en stuur haar een sms. Laat haar even uitrazen en bel haar dus niet op.
quote:
Jaja, dit kennen we. Eerst proberen te trollen met iets wat zogenaamd niet aantoonbaar is, vervolgens wordt het wetenschap onderbouwt en dan wordt er wat van gezegd: is het geen troll meer en wist mevrouw het echt nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nu moet je verplicht alle mannen in dit topic een bj geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik eerst!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nu moet je verplicht alle mannen in dit topic een bj geven.
Je kan het zo opvatten, maar het was serieus een vraag. Sorry dat ik jouw verwachtingen niet voldoe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaja, dit kennen we. Eerst proberen te trollen met iets wat zogenaamd niet aantoonbaar is, vervolgens wordt het wetenschap onderbouwt en dan wordt er wat van gezegd: is het geen troll meer en wist mevrouw het echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |