quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Je vriendin loopt huilend naar boven en jij blijft gewoon op de bank zitten rukken
Dat klinkt als een goede relatie gebaseerd op wederzijds respectquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Je vriendin loopt huilend naar boven en jij blijft gewoon op de bank zitten rukken
ja en?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
ok...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik was dus gister aan het chillen met mijn vriendin, filmpje kijken op de bank enzo, the usual.
Anyway ze was dus ongesteld maar ik heb haar toch zover weten te krijgen om mij even oraal te bevredigen. Na 2 minuten houdt ze opeens op, kijkt me aan en ik zie dat ze aan het huilen is...
Opeens begint ze te praten over dat we alleen maar seksuele dingen doen en verder geen leuke dingen.
Toen is ze weggelopen naar boven en heb ik het zelf maar even afgemaakt.
Gast als je al half op weg bent ga je niet zomaar stoppen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Je vriendin loopt huilend naar boven en jij blijft gewoon jezelf pijpend op de bank zitten. rukken
Misschien wilde TS zelf niet neuken als ze ongesteld is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef RHood314 het volgende:
![]()
Zeikwijven ook altijd! Had jij je lul wel gewassen?
En wat een excuus...ongesteld zijn![]()
Meestal zijn vrouwen dan juist dubbel zo geil!!!
Maar wel baas dat je het zelf hebt afgemaakt![]()
Zeker kan dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Gast als je al half op weg bent ga je niet zomaar stoppen.
"Schat, ik heb mijn been gebroken en ik moet naar het ziekenhuis!"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Gast als je al half op weg bent ga je niet zomaar stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |