Maar, heb je haar wel eens gevraagd wat je dan met haar kan doen, wat je niet met je vrienden kan doen en wel leuk is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Opeens begint ze te praten over dat we alleen maar seksuele dingen doen en verder geen leuke dingen.
Oh, schrap dat hierboven maar, je hebt geen vriendin nodig TS.quote:Toen is ze weggelopen naar boven en heb ik het zelf maar even afgemaakt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken...
Bel de politie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik begin mij nu toch echt zorgen te maken...
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Finch het volgende:
[..]
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Finch het volgende:
[..]
TS tegen politie: "Ja, mijn vriendin is er jankend vandoor gegaan na een halve pijpbeurt.. ik snap er niks van en wil weten waar ze is. "
Maar pijpen dat ze kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:25 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik ben gewoon bang dat ze iets raars gaat doen.
Zoals ik al zei ze is erg labiel en impulsief.
Was ze ervoor al.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:26 schreef Finch het volgende:
Waardoor zou dat nou komen?
Dat ze labiel is, niet dat pijpen..
okquote:
Vertel vertelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:27 schreef RHood314 het volgende:
Woon je in Rotterdam? Komt net een spoedeisende oproep binnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |