Deze gast is erg unaware.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:36 schreef RHood314 het volgende:
[..]
profiel van rose19
» index Rose19
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
[b]geslacht: Niet ingevuld[/b}
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 13 seconden geleden.
aantal posts: 51 (gemiddeld 1 per dag)
Succes kerel!! Kan zo een vent zijn!!
Je kan de labiliteit van de vriendin van TS ook tot in het extreme overdrijven. Die zit bij een vriendin uit te huilen en te praten over fallussen die wel het pijpen waard zijn. Zo rolt de Viva-generatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Misschien doet de vriendin van TS nu een zelfmoordpoging.Weet jij het.Ik heb liever mijn auto aan diggelen dan mijn vriend.
Ik ken deze user.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:36 schreef RHood314 het volgende:
[..]
profiel van rose19
» index Rose19
ondertitel:
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Niet ingevuld
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 13 seconden geleden.
aantal posts: 51 (gemiddeld 1 per dag)
Succes kerel!! Kan zo een vent zijn!!
Ik zeg niet dat het zo is.Maar dat het KAN.Maar dat ze gewoon bij een vriendin uithuilt lijkt me logischer.Maar we weten het niet zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan de labiliteit van de vriendin van TS ook tot in het extreme overdrijven. Die zit bij een vriendin uit te huilen en te praten over fallussen die wel het pijpen waard zijn. Zo rolt de Viva-generatie.
Zijn vriendin pijpt niet eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Die auto is waarschijnlijk meer waard als zijn vriendin! LOGISCH!!!!
Ja 100x gebeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef AliceWonder het volgende:
Heb je al iets gedaan om haar proberen te bereiken TS?
Dadelijk denkt ze dat je haar gaat vermoordenquote:
Dat gaat ie ook doen als zijn auto kapot isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Dadelijk denkt ze dat je haar gaat vermoorden
Ik ben 12.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Leeftijd: 16, check.
Puber & tienertalk >>>>>>>>>> that way.
Heb je weleens een ongewassen muts geroken danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef ysoserious het volgende:
Je lul zal wel gestonken hebben. Niks erger dan een stinkende lul.
Haha.Ik wil wel zien of je nog grapjes maakt nadat je vriendin je auto total loss heeft gereden.quote:
Effectieve manier om je neushaar weg te branden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:45 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Heb je weleens een ongewassen muts geroken dan![]()
Mijn lul stinkt nooit, was hem altijd met van die special shampoo, u mad?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef ysoserious het volgende:
Je lul zal wel gestonken hebben. Niks erger dan een stinkende lul.
Met ketchup?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Mijn lul stinkt nooit, was hem altijd met van die special shampoo, u mad?
Heb je zoveel haren op je lul dan?? Geen wonder dat ze je niet wilt pijpenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij boos bent. Of is je niet pijpende vriendin al terug met je auto?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nope.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:50 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij boos bent. Of is je niet pijpende vriendin al terug met je auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |