Well playedquote:
Dank je maar ik ben een epic Fok!noob heb geen idee waar ik dat terug kan vinden.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:23 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dank je maar ik ben een epic Fok!noob heb geen idee waar ik dat terug kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ben gelukkig wat vrouwvriendelijker hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Killaht het volgende:
[..]
Rhood314: Suck my dick bitch, ahh yeah!
Slut: No, nooOOOO!!!
Rhood314: Get your ass out of here! (back handin'gebaar)
Ik bef niet als ze ongesteld is!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Well played
mannen die niet beffen zijn trouwens ook pussy's, maar das een ander verhaal
LMDquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik bef niet als ze ongesteld is!![]()
Ik heb grenzen!
Ik heb dat soort mannen nog niet eerder ontmoet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Well played
mannen die niet beffen zijn trouwens ook pussy's, maar das een ander verhaal
Mannen zijn voor alles inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Ik heb dat soort mannen nog niet eerder ontmoet.
Ze schijnt net op de foto gezet te zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef minkuukel het volgende:
Halloooooooooo TS, is tante Pollewop nou al boven water?
TS is geen wijf. Zo'n vriendin komt wel weer terug, de grote vraag is of zijn auto zonder schade terugkomt lijkt me.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef AliceWonder het volgende:
Dus je vriendin is overstuur weggegaan met je auto en jij blijft op de bank zitten?
Bel haar desnoods 100 keer.En anders sms je haar.Of je neemt contact op met haar ouders of haar vrienden.Je bent bezorgder over je auto.Lekker vriend ben jij TS.
Die auto is waarschijnlijk meer waard als zijn vriendin! LOGISCH!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef AliceWonder het volgende:
Dus je vriendin is overstuur weggegaan met je auto en jij blijft op de bank zitten?
Bel haar desnoods 100 keer.En anders sms je haar.Of je neemt contact op met haar ouders of haar vrienden.Je bent bezorgder over je auto.Lekker vriend ben jij TS.
Misschien doet de vriendin van TS nu een zelfmoordpoging.Weet jij het.Ik heb liever mijn auto aan diggelen dan mijn vriend.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS is geen wijf. Zo'n vriendin komt wel weer terug, de grote vraag is of zijn auto zonder schade terugkomt lijkt me.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Die auto is waarschijnlijk meer waard als zijn vriendin! LOGISCH!!!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ze schijnt net op de foto gezet te zijn
[ afbeelding ]
Idd, zij komt wel terug... Maar ze heeft al eens eerder een auto in de prak gereden...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS is geen wijf. Zo'n vriendin komt wel weer terug, de grote vraag is of zijn auto zonder schade terugkomt lijkt me.
profiel van rose19quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |