Mss houd ze niet van pijpen maar beffen. Mag ik haar profielgegevens en pics?quote:
Heb je al een epische manier van goedmaken bedacht?quote:
Ah iemand voelt zich aangesproken. Ging het hier over ongewassen mutsen?? Nee, het ging over pijpen. Een lul dus. Alle ongewassen lichaamsdelen stinken dus dat staat niet ter discussie. Tjeez.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:45 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Heb je weleens een ongewassen muts geroken dan![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Ah iemand voelt zich aangesproken. Ging het hier over ongewassen mutsen?? Nee, het ging over pijpen. Een lul dus. Alle ongewassen lichaamsdelen stinken dus dat staat niet ter discussie. Tjeez.
Hangt er vanaf hoe de rest van je porem eruit zietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik ben altijd heul schoon hoor! Je mag best komen ruiken
Pijp je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe de rest van je porem eruit ziet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef ysoserious het volgende:
[..]
Of alleen niet daten met jou.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:04 schreef RHood314 het volgende:
[..]
GoedVraag maar aan Cactus1 (maar die wilt niet daten met FOKkers!
)
Wat meer respect voor je opblaaspop zal vast helpen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik was dus gister aan het chillen met mijn vriendin, filmpje kijken op de bank enzo, the usual.
Anyway ze was dus ongesteld maar ik heb haar toch zover weten te krijgen om mij even oraal te bevredigen. Na 2 minuten houdt ze opeens op, kijkt me aan en ik zie dat ze aan het huilen is...
Opeens begint ze te praten over dat we alleen maar seksuele dingen doen en verder geen leuke dingen.
Toen is ze weggelopen naar boven en heb ik het zelf maar even afgemaakt.
Beter lezen, hij begon zichzelf te pijpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Je vriendin loopt huilend naar boven en jij blijft gewoon op de bank zitten rukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |