Zelfs geen achtbaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik suggereer Deventer of Apeldoorn.
Voor mij kan elke dag, aangezien ik geen baan meer heb.
Had ik maar een achtbaan, dan kon ik die verkopenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zelfs geen achtbaan?![]()
Het zal wel in het weekend plaatsvinden omdat de meesten onder ons wel moeten werken.
Leg uit.quote:Bovendien heb je de unieke kans om de mensen van TRU eindelijk eens in het echt te zien en aldus een extra dimensie aan het fokken te geven
Nou het is leuk om te weten wie er achter dat account zit. Dan is het extra euk als je weer op fok komtquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:13 schreef MissVanity het volgende:
Trouwens op zo'n meet...
Spreken we elkaar dan aan met de usernames
Andere mensen gaan dan wel vreemd opkijken
quote:
Utrecht is prima maar geen Stairwayquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef MissVanity het volgende:
Weekend! Zaterdag denk ik?
Ik zeg Utrecht of Hilversum.
Jawel toch? De epische Bastard wil ik graag een keer in het echt zien!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef Bastard het volgende:
Geen idee of ik kom dit keer maar verkapte tvp.
Je bent bijzonder welkomquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:59 schreef Myraela het volgende:
Ik werd op deze meet gewezen. Dit is geen verkapte tvp.
En jij natuurlijk ook! Knuffel alvast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Utrecht is prima maar geen Stairwayals locatie aub.
Neem hem gewoon mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:39 schreef mousy31 het volgende:
Ik zou graag eens komen op een meet maar ik kan dus weekens moeilijk omdat mn zoon dan komt, dus t is ff kijken welke datum jullie prikken, misschien dat ik dan iets kan regelen.
Hahaha je weet niet wat je zegt, sorry k wil niet slecht spreken over mn zoon maar hij en een meeting gaat niet goed, zo wie zo kan hij slecht tegen drukte ivm adhd en zou dan zoveel prikkels krijgen dat de hele meet in t water kan vallen door zn gedrag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent bijzonder welkom
[..]
En jij natuurlijk ook! Knuffel alvast.
Ik opteer voor hoe heet die toko ook alweer, de twee heren? Dat is wel een leuk startpunt. Verzamelen op station Utrecht en dan de stad in? Overvallen we de boekhandel de wijze kater
[..]
Neem hem gewoon mee?![]()
dan blijf ik wel thuis.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hahaha je weet niet wat je zegt, sorry k wil niet slecht spreken over mn zoon maar hij en een meeting gaat niet goed, zo wie zo kan hij slecht tegen drukte ivm adhd en zou dan zoveel prikkels krijgen dat de hele meet in t water kan vallen door zn gedrag.
Maar wat ik me wel afvraag k ben al 37 als er alleen maar bijv tieners komen dan zou ik me niet op mn gemak voelen......
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef MissVanity het volgende:
Alle tieners hier hun hand opsteken!
Niet iedereen op fok is een tiener!
Veel wel! Ga maar kijken in KLB en ONZ
Maar dit topic is serieuzer. Wij zijn geen vervelende pubertjes! Toch?
Niks aan het handje dus! Je kan gewoon komen Mousy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Ik ben nog tiener.
Ik zit nooit (bijna nooit dan he) in KLB en ONZ
Ik ben ook geen vervelend pubertje.
*Je posthistory checkt*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niks aan het handje dus! Je kan gewoon komen Mousy.
Ik zit trouwens wel vaak puberaal te doen in KLB en ONZ. Gewoon voor de leuk
Niet doen! Straks mag ik hier niet meer posten en niet naar de meet komenquote:
Tuurlijk. Voor mij part neem je je hond mee (als je die hebt)quote:Op zondag 10 juli 2011 12:49 schreef mousy31 het volgende:
Het lijkt mij het beste om het ergens in september te plannen, dan is iedereen zon beetje wel terug van vakantie neem ik aan.
En in september is t weer meestal ook nog erg aangenaam.
Ik denk er echt wel serieus over om wel te komen, mag mn man ook mee? Hij post bijna nooit maar is wel een heel ruimdenkend persoon.
Tuurlijk mag jij ook komen. Het eerste rondje is voor jouquote:
Wees gerust, we zijn allen fokkersquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben iig vrij
Ik stel voor dat we NIET gaan bowlen.
En niet te actief. Ik haaaaaat actief!
Dat spreekt mij altijd aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef mousy31 het volgende:
Lekker op een terrasje zitten spreekt mij wel aan.
Nou ja zeg we zijn allemaal ook gewone mensen hoor, k ben heus niet de hele dag maar bezig met geesten e.d.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat spreekt mij altijd aan![]()
Lekker een bakje koffie of een wijntje!
Edit: Ik heb gevraagd aan mijn vriend of hij ook mee wil. Maar nee.
Hij vind spiritualiteit dom en fokkers nog dommerWie is hier nou dom?
Voor mij maakt het niet zoveel uit waar het is, als we maar gezellig kunnen babbelen. Maar je hebt wel een punt een rustige plek zou ook mooi zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef sbonestroo het volgende:
Ik zou het leuk vinden deze meet bij te wonen, ik heb wel een voorkeur om het in een natuurlijke omgeving te doen. Niet in een stad dus.
Voornamelijk om de energieuitwisseling te bevorderen.
Zet mij in verband met de datum even op de misschien lijst.
We kunnen los van de meetplek ergens in Utrecht daarna ook naar een rustige plaats gaan inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef sbonestroo het volgende:
Ik zou het leuk vinden deze meet bij te wonen, ik heb wel een voorkeur om het in een natuurlijke omgeving te doen. Niet in een stad dus.
We zien wel, toch? Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We kunnen los van de meetplek ergens in Utrecht daarna ook naar een rustige plaats gaan inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Nou nee, als mod krijg je superkrachten op het moment dat je de bijbehorende rechten krijgt. Sommige mods kunnen vliegen, anderen kunnen door muren heen lopen en weer anderen kunnen zich onzichtbaar maken of zich iemands gedaante aannemen. Sinds ik mod ben heb ik de superkracht dat ik heel snel naar andere planeten kan vliegen om daar de intergalactische oorlog met de slechte Zoltar te winnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:43 schreef mousy31 het volgende:
Nou ja zeg we zijn allemaal ook gewone mensen hoor
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou nee, als mod krijg je superkrachten op het moment dat je de bijbehorende rechten krijgt. Sommige mods kunnen vliegen, anderen kunnen door muren heen lopen en weer anderen kunnen zich onzichtbaar maken of zich iemands gedaante aannemen. Sinds ik mod ben heb ik de superkracht dat ik heel snel naar andere planeten kan vliegen om daar de intergalactische oorlog met de slechte Zoltar te winnen.
Op het moment dat je mod af bent word je weer een gewone sterveling die niet tegen zonlicht en contact met andere mensen kan.
Heel tof en alles, maar ik (en ik denk meerdere) moet gewoon met het OV komen, dus een stad heeft toch zeker wel mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef sbonestroo het volgende:
Zat lieverds die je graag vanaf een nabijgelegen station willen ophalen. Utrecht lijkt me een mooi startpunt, van daaruit kunnen we allemaal leuke dingen gaan doen (nohomo).quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel tof en alles, maar ik (en ik denk meerdere) moet gewoon met het OV komen, dus een stad heeft toch zeker wel mijn voorkeur.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou nee, als mod krijg je superkrachten op het moment dat je de bijbehorende rechten krijgt. Sommige mods kunnen vliegen, anderen kunnen door muren heen lopen en weer anderen kunnen zich onzichtbaar maken of zich iemands gedaante aannemen. Sinds ik mod ben heb ik de superkracht dat ik heel snel naar andere planeten kan vliegen om daar de intergalactische oorlog met de slechte Zoltar te winnen.
Op het moment dat je mod af bent word je weer een gewone sterveling die niet tegen zonlicht en contact met andere mensen kan.
Icarus rings a bell?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Zweef je niet te hoog ? want dan smelt de was van je vleugels ...
Mijn mod superpowers beschermen me daartegen jeweettochquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Zweef je niet te hoog ? want dan smelt de was van je vleugels ...
Dan ben ik een uitzondering I LOVE SUN maar dat minimaal contact met mensen ehem.....t zou beter kunnen hihiquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mensenquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:02 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dan ben ik een uitzondering I LOVE SUN maar dat minimaal contact met mensen ehem.....t zou beter kunnen hihi
k Oordeel nie zo gauw k ben zelf niet wies zoals ze hier en drenthe zeggen hahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
MensenNee, grapje
Mensen zijn gewoon een beetje eng. Omdat ze oordelen hebben enzo...
Gelukkig denk ik dat jullie wel lief zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar na afronding van je studie daarvoor toch wel he?quote:
Nee het is meer dat het pas begint met serie vanaf nummer 2.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar na afronding van je studie daarvoor toch wel he?
Toen ik laatst bij het politiebureau langsliep zag ik zo een poster hangen, "gezocht moordenaar beloning 25000,-". Ik zo naar binnen: "Ja het is niet wat ik normaal doe, maar voor dat geld wil ik het wel doen hoor!"
Lol wat is nummer 2?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee het is meer dat het pas begint met serie vanaf nummer 2.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:17 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Oordeel nie zo gauw k ben zelf niet wies zoals ze hier en drenthe zeggen haha
Maar ff over de meet k lag gisteravond in bed en dacht , jemig t is toch best wel een beetje eng allemaal mensen die je alleen kent via internet.....trouwens k was wel teut toen k dat dacht nu denk ik wat kan dr gebeuren , nou niks of bastard moet bijv een serie moordenaar zijnWe beschermen elkaar wel tegen seriemoordenaar Bastard. En hierboven lees ik dat Vogeltje ook wel wil moorden. Dus dat wordt opletten geblazen. Ik trek wel een kogelvrijvest aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Alleen als ik ervoor betaald krijg. Net zoals ik op fok goed betaald krijg voor mijn moderatie activiteiten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We beschermen elkaar wel tegen seriemoordenaar Bastard. En hierboven lees ik dat Vogeltje ook wel wil moorden. Dus dat wordt opletten geblazen. Ik trek wel een kogelvrijvest aan
Ik neem mn andere russell wel mee als je me aanraakt bijt ze en ze kan goed richting t kruis springen dus ik ben safe en als ze jouw lief vind beschermt ze jou ook welquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We beschermen elkaar wel tegen seriemoordenaar Bastard. En hierboven lees ik dat Vogeltje ook wel wil moorden. Dus dat wordt opletten geblazen. Ik trek wel een kogelvrijvest aan
en 9/11 als datumquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef mousy31 het volgende:
Mousy , MrTommygun (man van mousy), Miss vanity , Vogeltjesdans , Bastard maybe, Gray. Lavenderr??? Summer2bird, Ratelslangetje
Afspreken in : Utrecht
Naar terras of park
Lekker kletsen enzo nioet te actief k ben lui
Ik word als derde genoemdquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef mousy31 het volgende:
Mousy , MrTommygun (man van mousy), Miss vanity , Vogeltjesdans , Bastard maybe, Gray. Lavenderr??? Summer2bird, Ratelslangetje
Afspreken in : Utrecht
Naar terras of park
Lekker kletsen enzo nioet te actief k ben lui
En ik als vierde. Geen erkenning voor een goeie mod als ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik word als derde genoemd![]()
Niet dat het iets zegt maar toch.
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik als vierde. Geen erkenning voor een goeie mod als ik
Nee, dat zou zielig zijn voor de smilies.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas![]()
Ligt het aan mij of worden de smilies midden in hun gezicht afgesneden
Bij mij is het toch echt zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat zou zielig zijn voor de smilies.
Ik zou mijn beeldschermdrivers eens updaten danquote:
Sorryquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zou mijn beeldschermdrivers eens updaten dan![]()
Nu weer ontopic want zomermeet![]()
zeikerd, ik sta als enelaatste.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik als vierde. Geen erkenning voor een goeie mod als ik
Dat deden we in het bos. Lekker allemaal frisdrank, gluhwein en chips etenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:27 schreef mousy31 het volgende:
picknicken en zelf allemaal wat lekkers meenemen, bijv de 1 drinken de ander de chips ofzo?ivm met de hoge kosten van drankjes op het terras
Sorry, mevrouwquote:
Ik vind t allemaal prima wij gaan met bus of snorscooter naar t station en dan verder met de trein. hebben beide geen autorijbewijs.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen jullie van het station afhalen. Maar ik denk dat we ons eerst vanaf Utrecht Centraal meeten en van daaruit de stad in gaan. Van daaruit kunnen we wel een park opzoeken of wat dan ook, toch?
Ik mis taxi... Ik kom denk ik het eerste deel met een helikopter. Het laatste stukje op skeelersquote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
Hoe gaan jullie erheen?
bus/trein/auto/fiets/voet/driewieler/step/straaljager/helikopter/paard/tram/metro/skateboard/skeelers/trapfiets?
Ik met de trein.
Ik heb geen vervoermiddel nodig. Dankzij mijn mod superpowers kan ik overal supersnel naartoe vliegen jeweetzellufquote:Op maandag 25 juli 2011 09:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik mis taxi... Ik kom denk ik het eerste deel met een helikopter. Het laatste stukje op skeelers
Ik las iets anders...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen vervoermiddel nodig. Dankzij mijn mod superpowers kan ik overal supersnel naartoe vliegen jeweetzelluf
Wat dan?quote:
Dat las ik...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen vervoermiddel nodig. Dankzij mijn mod superpowers kan ik overal supersnel naaktoe vliegen jeweetzelluf
Je bent slecht. Even je quote vast gezet zodat je hem niet meer kunt veranderenquote:
Nog steeds aan het spelen met je knoppen?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent slecht. Even je quote vast gezet zodat je hem niet meer kunt veranderen
Oh ja ontopic![]()
Mods superpowerrrquote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds aan het spelen met je knoppen?
quote:
Ik? Jij bent degene die naakt rondvliegt...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent slecht. Even je quote vast gezet zodat je hem niet meer kunt veranderen
Oh ja ontopic![]()
Mocht je willenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik? Jij bent degene die naakt rondvliegt...
Ontopic? Om het topic over de meet te laten gaan weet je welquote:
ho, ik zit niet on het OH,quote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mocht je willen
[..]
Ontopic? Om het topic over de meet te laten gaan weet je wel
Dat is waarquote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen de auto ook altijd bijn een ander station zetten en dan mmet de trein naar centttraal.
Zou jij niet eens reageren in je eigen naamtopic?quote:
Rotterdam. Nee, dan kom ik niet. Ligt veel te ver weg voor mijn kleine budget.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet wat er verder op Utrecht CS te doen is.. of waar een park ligt oid daar, een terrasje is ook altijd leuk denk ik?
In Rotterdam weet ik nu wel een leuk park te vinden maar dat is weer niet aan een station.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[TRU OH]#273 Ratelslangetje! Kom jij eens hier!
Feyenoordquote:
Die van mij is van dr zelf voor Ajaxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Niet dat ik voetbal volgMaar mijn papa heeft me als klein meisje al geleerd dat ik voor Feyenoord ben
Er zijn parken in Utrecht.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet wat er verder op Utrecht CS te doen is.. of waar een park ligt oid daar, een terrasje is ook altijd leuk denk ik?
In Rotterdam weet ik nu wel een leuk park te vinden maar dat is weer niet aan een station.
Nee! Echt? Wat erg!quote:
Via school denk ik.. zodra ze een afbeelding ziet zegt ze "Hee Ajax!" en met die voetbalplaatjes van de AH ook.. ze wist precies welke ze had en welke nietquote:
Haha! Stiekem is het wel schattig. En waarschijnlijk is het een fasequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Via school denk ik.. zodra ze een afbeelding ziet zegt ze "Hee Ajax!" en met die voetbalplaatjes van de AH ook.. ze wist precies welke ze had en welke niet
Ukkies, 5, 4 en 1.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha! Stiekem is het wel schattig. En waarschijnlijk is het een fase
Verstand komt met de jaren
Hoe oud zijn je kids eigenlijk?
Leukquote:
Ga je dat op de meet ook doen?quote:
Jij mag meetmod zijn ok?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je dat op de meet ook doen?
Elke keer als we afdwalen van het onderwerp wat besproken wordt roept vogel "ONTOPIC!"
Nee dank jequote:
Doe eens nie zo strengquote:
Precies! Je begrijpt precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Doe eens nie zo strengvogel billekoek
@miss
lijkt me wel lachen, k zag t al helemaal voor me zitten we te praten schreeuwt ie ineens ONTOPIC en dan ook met zon rood gezicht he?alsof ie poepen moet
Je kan er niet zo goed tegen he, als we jouw gezag ondermijnen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stil jullie! kunnen jullie wel met jullie tweeen tegen een arme gewonde vogeltjesdans!
Hij heeft al zo weinig, laat 'm nou.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef MissVanity het volgende:
Je kan er niet zo goed tegen he, als we jouw gezag ondermijnen?
Ok, ok. Sorry vogelquote:
Neen. Koekje!quote:
quote:
Niet?quote:
Geef je 'm er toch één van z'n eigen deeg ?quote:
Jep, september.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:13 schreef R0N1N het volgende:
9 November, is dat niet een beetje ver weg ?
of bedoel je 11-9 als in 11 September ?
(September eleven / 9-11 (is yankentaal))
Goed plan!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geef je 'm er toch één van z'n eigen deeg ?
Ligt aan het rooster van mijn studie en die heb ik pas begin september.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom jij nou ook naar de meet? 9-11 in Utrecht.
Ik ben heul geen onbekendequote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt aan het rooster van mijn studie en die heb ik pas begin september.
Maar aangezien ik gratis reis en als jij lief voor me bent en me beschermt tegen al die onbekende kan ik best wel langskomen.
Nee, jij bent lief.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben heul geen onbekendeiig niet voor jou en vogeltjesdans
Hehehe Grasje met zijn permbanquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij bent lief.Jij deed graseter van mij afduwen toen ik even op de bank neerstorten na een paar shotjes teveel.
Vogeltjesdans ken ik overigens nog niet, is die niet eng?
Ja je kunt moeilijk anders zeggen he? Anders ga je niet op de lijst, lolquote:Op zondag 31 juli 2011 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe Grasje met zijn permban
En nee vogeltjesdans vind ik niet eng.
Anders vraag je maar aan Yvonne of ik eng benquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
Zolang je niet alleen bent met m kan het wel meevallenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
18, hoi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:32 schreef summer2bird het volgende:
Komen er ook leeftijdsgenoten van mij?
Of is het allemaal +25?
Ik ben geen kleuter.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Bastard het volgende:
Wat is verder de leeftijd eigenlijk want ik heb geen zin om een kleuterleidster te moeten spelen.
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf hequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die manboobs maken je nog geen vrouw hoor.
Meisje toch!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf he
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef knokkels het volgende:
Ik wil ook wel komen.
Woon zelf De Deur Naar De Hel Den Helder. Komt er nog iemand uit de buurt, die ook gaat?
En speciaal voor Bastard: 34
Open er een topic over.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf he
Wil je op de "misschien" lijst of op de "ja ik kom!" lijst?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef knokkels het volgende:
Ik wil ook wel komen.
Woon zelf De Deur Naar De Hel Den Helder. Komt er nog iemand uit de buurt, die ook gaat?
En speciaal voor Bastard: 34
Ik denk dat we in een gemeleerd gezelschap zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Bastard het volgende:
Wat is verder de leeftijd eigenlijk want ik heb geen zin om een kleuterleidster te moeten spelen.
Gevoelsmatig: Ja, ik kom! *splut*quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je op de "misschien" lijst of op de "ja ik kom!" lijst?
Ik ben ook nog kandidaat voor HGA .quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gevoelsmatig: Ja, ik kom! *splut*
Realistisch: misschien
Ergens daartussen dus, ligt eraan hoe ik financieel zit dan.
Nee, vogeltjesdans ik heb je gemeet... en ik vind je niet eng.... daarbij ik vind het nog steeds reuzeknap dat je zo heel heet iets kan opeten....quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja je kunt moeilijk anders zeggen he? Anders ga je niet op de lijst, lol
What now?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook nog kandidaat voor HGA .
Ik ben er nu eenmaal dol op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, vogeltjesdans ik heb je gemeet... en ik vind je niet eng.... daarbij ik vind het nog steeds reuzeknap dat je zo heel heet iets kan opeten....
Ja, maar wel in CUL.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef mousy31 het volgende:
Miss t maak nie uit dat je nog maar een broekie bent hoor , gaat er toch om hoe je bent en leeftijd zegt vaak helemaal niks. k Spreek via internet ook met een paar mensen die zeker meer dan 10 jaar jonger dan ik zijn en dat gaat ook altijd zeer prettig en daar komt bij, ik ben nog steeds een groot kind.
Aangepast!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef whosvegas het volgende:
Wordt er met 9-11, zondag 11 september bedoeld? Het lijkt namelijk dat er 9 november wordt bedoeld, beetje onduidelijk.
Als de meet zondag 11 september is kom ik misschien ook nog welDus zet mij maar bij misschien!
Net zo oud als mijn kindquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar niet de jongste
Dat ben ik. Net een week 18
Top!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn kindEn ik ben zelf nog zo'n puppy
![]()
Zet mij ook maar op de misschien lijst.
Ligt nog aan wat familieplannen.
Utrechtquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog nieteens teruggelezen waar de meet is
In Utrecht .. vlgs mij geen vaste plek afgesproken nog verder?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog nieteens teruggelezen waar de meet is
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Utrecht .. vlgs mij geen vaste plek afgesproken nog verder?
Word een drukkere meet vergeleken met de vorige keer geloof ik.. dus ik denk dat ik ook weer kom dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga op twijfel heb t op t moment erg druk met mn zoon.
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.quote:
Als het niet kan, kan het niet. We kunnen altijd later nog een keer met een groepje afspreken toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.
Als het nou eens eind september was dan zou ik mn nieuwe loon binnen hebben, plus wat extra's.
Mousy!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.
Als het nou eens eind september was dan zou ik mn nieuwe loon binnen hebben, plus wat extra's.
Wat mij betreft zou het geen probleem zijn. Even afwachten wat de rest ervan vindtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:43 schreef mousy31 het volgende:
Zou de datum nog aangepast kunnen worden? naar eind september ofzo want k wil toch erg graag komen....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:08 schreef mousy31 het volgende:
Gaan jullie maar lekker meeten ik kom wel een andere keer.
Niks loopt hier zoals het moet dus k hak de knoop maar door en kom niet.
Wens jullie wel veel plezier allemaal.
Habbo credits?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
Sorry maar kan dr niks aan doen, mn zoon heeft ff stiekum credits gekocht via mn telefoon, gevolg 80 euro buiten mn bel bundel dus weg trein geld
Ik las het jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
Sorry maar kan dr niks aan doen, mn zoon heeft ff stiekum credits gekocht via mn telefoon, gevolg 80 euro buiten mn bel bundel dus weg trein geld
hij is 14 en krijgt geen zakgeld meer (omdat hij zich dus niet gedraagd) dus laat m klusjes doen, ramen wassen , dweilen enzo. en k heb zn accounts afgepakt en hij mag dus zulke spellen niet meer spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik las het jaLaat je hem het terugbetalen?
Echt heel jammer dat je niet kan komen
Balen zeg! Laat hem maar flink werken dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef mousy31 het volgende:
[..]
hij is 14 en krijgt geen zakgeld meer (omdat hij zich dus niet gedraagd) dus laat m klusjes doen, ramen wassen , dweilen enzo. en k heb zn accounts afgepakt en hij mag dus zulke spellen niet meer spelen
ik baal ook als een stekker had me er echt op verheugd, maar alles loopt in de soep.
Dat gaat ie ook wel doen ook en lekker net de dingen die hij vervelend vind.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Balen zeg! Laat hem maar flink werken dan.
Komt wel een andere keer weer joh. Een kerstmeet ofzo. Gaan we sneeuwballen gooien naar elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef mousy31 het volgende:
[..]
hij is 14 en krijgt geen zakgeld meer (omdat hij zich dus niet gedraagd) dus laat m klusjes doen, ramen wassen , dweilen enzo. en k heb zn accounts afgepakt en hij mag dus zulke spellen niet meer spelen
ik baal ook als een stekker had me er echt op verheugd, maar alles loopt in de soep.
Doe ik meequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt wel een andere keer weer joh. Een kerstmeet ofzo. Gaan we sneeuwballen gooien naar elkaar
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef Arthur_Dent het volgende:
Is de meet ook mogelijk voor dagelijkse lurkers? Dan zou ik wel langs willen komen..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:41 schreef Bastard het volgende:
Voor mij is het in ieder geval duidelijk geworden, ik ben verhinderd de 11e.
Yeey dank je wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
TuurlijkIk heb je in het rijtje van "misschieners" gezet.
Mousy en jij waren toch wel 2 mensen die ik graag had ontmoet.quote:
Ik ben er ook hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
Ik vraag me af wie er nou eigenlijk wel komen? Straks zit ik daar in mijn eentje op een terras.
En min Bastardquote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat er in de op staat, min mousy dus. De rest komt allemaal en nog wat van de misschieners waarschijnlijk ook
We maken er gewoon wat vanquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wa's dat nou? Iedereen zegt af?
Ik sta iig op t station zaterdag samen met Miss Vanity en Vogeltjesdans. Ik heb er al zin in.
Hee pssst, het is zondag.quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wa's dat nou? Iedereen zegt af?
Ik sta iig op t station zaterdag samen met Miss Vanity en Vogeltjesdans. Ik heb er al zin in.
Dat is vriendelijk van jequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef Bastard het volgende:
Hoop dat jullie iig lekker weer mogen hebben zeg!
Utrecht is groot genoeg en hoog Catharijne is overdektquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is vriendelijk van jeMaar ik ben bang van niet
Dat is waar. Maar HC is wel dicht natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Utrecht is groot genoeg en hoog Catharijne is overdekt
Ja!quote:
Gatver wat heb jij toch soms enge gedachten....quote:Op donderdag 8 september 2011 08:51 schreef MissVanity het volgende:
Schaatsen is ook niets voor mijIk ben altijd bang dat als ik val, mensen mijn vingers eraf schaatsen
Sorry. Maar er zijn ook emotioneel een paar dingen erbij gekomen waardoor ik niet kan komen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan blijven er nog 4 man over dus.Vogeltjesdans, MissVanity, Engel en ik.
Naja we maken er gewoon een leuke dag vanVoordeel: het scheelt in de kosten als ik een rondje geef.
Nopequote:Op donderdag 8 september 2011 15:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan blijven er nog 4 man over dus.Vogeltjesdans, MissVanity, Engel en ik.
Naja we maken er gewoon een leuke dag vanVoordeel: het scheelt in de kosten als ik een rondje geef.
Ik heb dus echt een keer per ongeluk over iemand zijn vingers geschaatst. Zo een snee manquote:Op donderdag 8 september 2011 08:51 schreef MissVanity het volgende:
Schaatsen is ook niets voor mijIk ben altijd bang dat als ik val, mensen mijn vingers eraf schaatsen
Bedankt. Nu durf ik officieel nooit meer te schaatsen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb dus echt een keer per ongeluk over iemand zijn vingers geschaatst. Zo een snee man
edit: lamaFoutje
Je moet gewoon niet vallenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Bedankt. Nu durf ik officieel nooit meer te schaatsen.
Warrig of verlept...je komt gewoon.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Als ik zaterdag niet verzuip ben ik zondag van de partij.....
geef me alleen zaterdag nog ff een schop ....ben de afgelopen week een beetje warrig
Nee. Maar je moet alsnog komen! Ik wil jou weleens ontmoetenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef Michielos het volgende:
HC als in holland casino? IN dat geval kom ik ook
haha, durf je niet!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Dan moet je naar de meet komen
Ik neem wel een pakje kaarten mee. Kunnen we irl pokeren
Durf ik welquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha, durf je niet!
@vogeltjesdans
Moet even kijken hoe ik zit met tijd, agenda e.d. Ik besefte me ook neit dat het overmorgen al is
Ok die staat. Als ik niet ziek ben, kom ik welquote:
Ik ga allemaal positieve energie naar je toe sturenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok die staat. Als ik niet ziek ben, kom ik wel
Ja doe dat eensquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga allemaal positieve energie naar je toe sturenDan wordt je snel beter
Voel je het al?quote:
Inderdaad en dan komt dan deze player t hele feest verpestenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef Bastard het volgende:
VD helemaal in zn sas met 4 vrouwen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad en dan komt dan deze player t hele feest verpesten
Daaromquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]Haha! VD kan in zijn eentje geen 4 vrouwen aan.
Kom me reddenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad en dan komt dan deze player t hele feest verpesten
We plannen voor de winter nog een meet ok? Noemen we dat dan de wintermeet, gooien we sneeuwballen en drinken we gluhwein, en dan komen jullie wel. Deal?quote:
Zoals gewoonlijk ouwe trolololortquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oja dat is ook mogelijk
je snapt dat ik zit te trololollen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |