Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef Arthur_Dent het volgende:
Is de meet ook mogelijk voor dagelijkse lurkers? Dan zou ik wel langs willen komen..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:41 schreef Bastard het volgende:
Voor mij is het in ieder geval duidelijk geworden, ik ben verhinderd de 11e.
Yeey dank je wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
TuurlijkIk heb je in het rijtje van "misschieners" gezet.
Mousy en jij waren toch wel 2 mensen die ik graag had ontmoet.quote:
Ik ben er ook hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
Ik vraag me af wie er nou eigenlijk wel komen? Straks zit ik daar in mijn eentje op een terras.
En min Bastardquote:Op zondag 4 september 2011 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat er in de op staat, min mousy dus. De rest komt allemaal en nog wat van de misschieners waarschijnlijk ook
We maken er gewoon wat vanquote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wa's dat nou? Iedereen zegt af?
Ik sta iig op t station zaterdag samen met Miss Vanity en Vogeltjesdans. Ik heb er al zin in.
Hee pssst, het is zondag.quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wa's dat nou? Iedereen zegt af?
Ik sta iig op t station zaterdag samen met Miss Vanity en Vogeltjesdans. Ik heb er al zin in.
Dat is vriendelijk van jequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef Bastard het volgende:
Hoop dat jullie iig lekker weer mogen hebben zeg!
Utrecht is groot genoeg en hoog Catharijne is overdektquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is vriendelijk van jeMaar ik ben bang van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |