Niet doen! Straks mag ik hier niet meer posten en niet naar de meet komenquote:
Tuurlijk. Voor mij part neem je je hond mee (als je die hebt)quote:Op zondag 10 juli 2011 12:49 schreef mousy31 het volgende:
Het lijkt mij het beste om het ergens in september te plannen, dan is iedereen zon beetje wel terug van vakantie neem ik aan.
En in september is t weer meestal ook nog erg aangenaam.
Ik denk er echt wel serieus over om wel te komen, mag mn man ook mee? Hij post bijna nooit maar is wel een heel ruimdenkend persoon.
Tuurlijk mag jij ook komen. Het eerste rondje is voor jouquote:
Wees gerust, we zijn allen fokkersquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben iig vrij
Ik stel voor dat we NIET gaan bowlen.
En niet te actief. Ik haaaaaat actief!
Dat spreekt mij altijd aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef mousy31 het volgende:
Lekker op een terrasje zitten spreekt mij wel aan.
Nou ja zeg we zijn allemaal ook gewone mensen hoor, k ben heus niet de hele dag maar bezig met geesten e.d.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat spreekt mij altijd aan![]()
Lekker een bakje koffie of een wijntje!
Edit: Ik heb gevraagd aan mijn vriend of hij ook mee wil. Maar nee.
Hij vind spiritualiteit dom en fokkers nog dommerWie is hier nou dom?
Voor mij maakt het niet zoveel uit waar het is, als we maar gezellig kunnen babbelen. Maar je hebt wel een punt een rustige plek zou ook mooi zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef sbonestroo het volgende:
Ik zou het leuk vinden deze meet bij te wonen, ik heb wel een voorkeur om het in een natuurlijke omgeving te doen. Niet in een stad dus.
Voornamelijk om de energieuitwisseling te bevorderen.
Zet mij in verband met de datum even op de misschien lijst.
We kunnen los van de meetplek ergens in Utrecht daarna ook naar een rustige plaats gaan inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef sbonestroo het volgende:
Ik zou het leuk vinden deze meet bij te wonen, ik heb wel een voorkeur om het in een natuurlijke omgeving te doen. Niet in een stad dus.
We zien wel, toch? Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We kunnen los van de meetplek ergens in Utrecht daarna ook naar een rustige plaats gaan inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Nou nee, als mod krijg je superkrachten op het moment dat je de bijbehorende rechten krijgt. Sommige mods kunnen vliegen, anderen kunnen door muren heen lopen en weer anderen kunnen zich onzichtbaar maken of zich iemands gedaante aannemen. Sinds ik mod ben heb ik de superkracht dat ik heel snel naar andere planeten kan vliegen om daar de intergalactische oorlog met de slechte Zoltar te winnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:43 schreef mousy31 het volgende:
Nou ja zeg we zijn allemaal ook gewone mensen hoor
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou nee, als mod krijg je superkrachten op het moment dat je de bijbehorende rechten krijgt. Sommige mods kunnen vliegen, anderen kunnen door muren heen lopen en weer anderen kunnen zich onzichtbaar maken of zich iemands gedaante aannemen. Sinds ik mod ben heb ik de superkracht dat ik heel snel naar andere planeten kan vliegen om daar de intergalactische oorlog met de slechte Zoltar te winnen.
Op het moment dat je mod af bent word je weer een gewone sterveling die niet tegen zonlicht en contact met andere mensen kan.
Heel tof en alles, maar ik (en ik denk meerdere) moet gewoon met het OV komen, dus een stad heeft toch zeker wel mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef sbonestroo het volgende:
Zat lieverds die je graag vanaf een nabijgelegen station willen ophalen. Utrecht lijkt me een mooi startpunt, van daaruit kunnen we allemaal leuke dingen gaan doen (nohomo).quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel tof en alles, maar ik (en ik denk meerdere) moet gewoon met het OV komen, dus een stad heeft toch zeker wel mijn voorkeur.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou nee, als mod krijg je superkrachten op het moment dat je de bijbehorende rechten krijgt. Sommige mods kunnen vliegen, anderen kunnen door muren heen lopen en weer anderen kunnen zich onzichtbaar maken of zich iemands gedaante aannemen. Sinds ik mod ben heb ik de superkracht dat ik heel snel naar andere planeten kan vliegen om daar de intergalactische oorlog met de slechte Zoltar te winnen.
Op het moment dat je mod af bent word je weer een gewone sterveling die niet tegen zonlicht en contact met andere mensen kan.
Icarus rings a bell?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Zweef je niet te hoog ? want dan smelt de was van je vleugels ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |