Zou jij niet eens reageren in je eigen naamtopic?quote:
Rotterdam. Nee, dan kom ik niet. Ligt veel te ver weg voor mijn kleine budget.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet wat er verder op Utrecht CS te doen is.. of waar een park ligt oid daar, een terrasje is ook altijd leuk denk ik?
In Rotterdam weet ik nu wel een leuk park te vinden maar dat is weer niet aan een station.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[TRU OH]#273 Ratelslangetje! Kom jij eens hier!
Feyenoordquote:
Die van mij is van dr zelf voor Ajaxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Niet dat ik voetbal volgMaar mijn papa heeft me als klein meisje al geleerd dat ik voor Feyenoord ben
Er zijn parken in Utrecht.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet wat er verder op Utrecht CS te doen is.. of waar een park ligt oid daar, een terrasje is ook altijd leuk denk ik?
In Rotterdam weet ik nu wel een leuk park te vinden maar dat is weer niet aan een station.
Nee! Echt? Wat erg!quote:
Via school denk ik.. zodra ze een afbeelding ziet zegt ze "Hee Ajax!" en met die voetbalplaatjes van de AH ook.. ze wist precies welke ze had en welke nietquote:
Haha! Stiekem is het wel schattig. En waarschijnlijk is het een fasequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Via school denk ik.. zodra ze een afbeelding ziet zegt ze "Hee Ajax!" en met die voetbalplaatjes van de AH ook.. ze wist precies welke ze had en welke niet
Ukkies, 5, 4 en 1.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha! Stiekem is het wel schattig. En waarschijnlijk is het een fase
Verstand komt met de jaren
Hoe oud zijn je kids eigenlijk?
Leukquote:
Ga je dat op de meet ook doen?quote:
Jij mag meetmod zijn ok?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je dat op de meet ook doen?
Elke keer als we afdwalen van het onderwerp wat besproken wordt roept vogel "ONTOPIC!"
Nee dank jequote:
Doe eens nie zo strengquote:
Precies! Je begrijpt precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Doe eens nie zo strengvogel billekoek
@miss
lijkt me wel lachen, k zag t al helemaal voor me zitten we te praten schreeuwt ie ineens ONTOPIC en dan ook met zon rood gezicht he?alsof ie poepen moet
Je kan er niet zo goed tegen he, als we jouw gezag ondermijnen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stil jullie! kunnen jullie wel met jullie tweeen tegen een arme gewonde vogeltjesdans!
Hij heeft al zo weinig, laat 'm nou.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef MissVanity het volgende:
Je kan er niet zo goed tegen he, als we jouw gezag ondermijnen?
Ok, ok. Sorry vogelquote:
Neen. Koekje!quote:
quote:
Niet?quote:
Geef je 'm er toch één van z'n eigen deeg ?quote:
Jep, september.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:13 schreef R0N1N het volgende:
9 November, is dat niet een beetje ver weg ?
of bedoel je 11-9 als in 11 September ?
(September eleven / 9-11 (is yankentaal))
Goed plan!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geef je 'm er toch één van z'n eigen deeg ?
Ligt aan het rooster van mijn studie en die heb ik pas begin september.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom jij nou ook naar de meet? 9-11 in Utrecht.
Ik ben heul geen onbekendequote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt aan het rooster van mijn studie en die heb ik pas begin september.
Maar aangezien ik gratis reis en als jij lief voor me bent en me beschermt tegen al die onbekende kan ik best wel langskomen.
Nee, jij bent lief.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben heul geen onbekendeiig niet voor jou en vogeltjesdans
Hehehe Grasje met zijn permbanquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij bent lief.Jij deed graseter van mij afduwen toen ik even op de bank neerstorten na een paar shotjes teveel.
Vogeltjesdans ken ik overigens nog niet, is die niet eng?
Ja je kunt moeilijk anders zeggen he? Anders ga je niet op de lijst, lolquote:Op zondag 31 juli 2011 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe Grasje met zijn permban
En nee vogeltjesdans vind ik niet eng.
Anders vraag je maar aan Yvonne of ik eng benquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
Zolang je niet alleen bent met m kan het wel meevallenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
18, hoi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:32 schreef summer2bird het volgende:
Komen er ook leeftijdsgenoten van mij?
Of is het allemaal +25?
Ik ben geen kleuter.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Bastard het volgende:
Wat is verder de leeftijd eigenlijk want ik heb geen zin om een kleuterleidster te moeten spelen.
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf hequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die manboobs maken je nog geen vrouw hoor.
Meisje toch!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf he
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef knokkels het volgende:
Ik wil ook wel komen.
Woon zelf De Deur Naar De Hel Den Helder. Komt er nog iemand uit de buurt, die ook gaat?
En speciaal voor Bastard: 34
Open er een topic over.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf he
Wil je op de "misschien" lijst of op de "ja ik kom!" lijst?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef knokkels het volgende:
Ik wil ook wel komen.
Woon zelf De Deur Naar De Hel Den Helder. Komt er nog iemand uit de buurt, die ook gaat?
En speciaal voor Bastard: 34
Ik denk dat we in een gemeleerd gezelschap zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Bastard het volgende:
Wat is verder de leeftijd eigenlijk want ik heb geen zin om een kleuterleidster te moeten spelen.
Gevoelsmatig: Ja, ik kom! *splut*quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je op de "misschien" lijst of op de "ja ik kom!" lijst?
Ik ben ook nog kandidaat voor HGA .quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gevoelsmatig: Ja, ik kom! *splut*
Realistisch: misschien
Ergens daartussen dus, ligt eraan hoe ik financieel zit dan.
Nee, vogeltjesdans ik heb je gemeet... en ik vind je niet eng.... daarbij ik vind het nog steeds reuzeknap dat je zo heel heet iets kan opeten....quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja je kunt moeilijk anders zeggen he? Anders ga je niet op de lijst, lol
What now?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook nog kandidaat voor HGA .
Ik ben er nu eenmaal dol op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, vogeltjesdans ik heb je gemeet... en ik vind je niet eng.... daarbij ik vind het nog steeds reuzeknap dat je zo heel heet iets kan opeten....
Ja, maar wel in CUL.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef mousy31 het volgende:
Miss t maak nie uit dat je nog maar een broekie bent hoor , gaat er toch om hoe je bent en leeftijd zegt vaak helemaal niks. k Spreek via internet ook met een paar mensen die zeker meer dan 10 jaar jonger dan ik zijn en dat gaat ook altijd zeer prettig en daar komt bij, ik ben nog steeds een groot kind.
Aangepast!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef whosvegas het volgende:
Wordt er met 9-11, zondag 11 september bedoeld? Het lijkt namelijk dat er 9 november wordt bedoeld, beetje onduidelijk.
Als de meet zondag 11 september is kom ik misschien ook nog welDus zet mij maar bij misschien!
Net zo oud als mijn kindquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar niet de jongste
Dat ben ik. Net een week 18
Top!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn kindEn ik ben zelf nog zo'n puppy
![]()
Zet mij ook maar op de misschien lijst.
Ligt nog aan wat familieplannen.
Utrechtquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog nieteens teruggelezen waar de meet is
In Utrecht .. vlgs mij geen vaste plek afgesproken nog verder?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog nieteens teruggelezen waar de meet is
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Utrecht .. vlgs mij geen vaste plek afgesproken nog verder?
Word een drukkere meet vergeleken met de vorige keer geloof ik.. dus ik denk dat ik ook weer kom dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga op twijfel heb t op t moment erg druk met mn zoon.
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.quote:
Als het niet kan, kan het niet. We kunnen altijd later nog een keer met een groepje afspreken toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.
Als het nou eens eind september was dan zou ik mn nieuwe loon binnen hebben, plus wat extra's.
Mousy!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.
Als het nou eens eind september was dan zou ik mn nieuwe loon binnen hebben, plus wat extra's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |