Doe eens nie zo strengquote:
Precies! Je begrijpt precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Doe eens nie zo strengvogel billekoek
@miss
lijkt me wel lachen, k zag t al helemaal voor me zitten we te praten schreeuwt ie ineens ONTOPIC en dan ook met zon rood gezicht he?alsof ie poepen moet
Je kan er niet zo goed tegen he, als we jouw gezag ondermijnen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stil jullie! kunnen jullie wel met jullie tweeen tegen een arme gewonde vogeltjesdans!
Hij heeft al zo weinig, laat 'm nou.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:41 schreef MissVanity het volgende:
Je kan er niet zo goed tegen he, als we jouw gezag ondermijnen?
Ok, ok. Sorry vogelquote:
Neen. Koekje!quote:
quote:
Niet?quote:
Geef je 'm er toch één van z'n eigen deeg ?quote:
Jep, september.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:13 schreef R0N1N het volgende:
9 November, is dat niet een beetje ver weg ?
of bedoel je 11-9 als in 11 September ?
(September eleven / 9-11 (is yankentaal))
Goed plan!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geef je 'm er toch één van z'n eigen deeg ?
Ligt aan het rooster van mijn studie en die heb ik pas begin september.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kom jij nou ook naar de meet? 9-11 in Utrecht.
Ik ben heul geen onbekendequote:Op zondag 31 juli 2011 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt aan het rooster van mijn studie en die heb ik pas begin september.
Maar aangezien ik gratis reis en als jij lief voor me bent en me beschermt tegen al die onbekende kan ik best wel langskomen.
Nee, jij bent lief.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben heul geen onbekendeiig niet voor jou en vogeltjesdans
Hehehe Grasje met zijn permbanquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij bent lief.Jij deed graseter van mij afduwen toen ik even op de bank neerstorten na een paar shotjes teveel.
Vogeltjesdans ken ik overigens nog niet, is die niet eng?
Ja je kunt moeilijk anders zeggen he? Anders ga je niet op de lijst, lolquote:Op zondag 31 juli 2011 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe Grasje met zijn permban
En nee vogeltjesdans vind ik niet eng.
Anders vraag je maar aan Yvonne of ik eng benquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
Zolang je niet alleen bent met m kan het wel meevallenquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
18, hoi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:32 schreef summer2bird het volgende:
Komen er ook leeftijdsgenoten van mij?
Of is het allemaal +25?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |