Zou jij niet eens reageren in je eigen naamtopic?quote:
Rotterdam. Nee, dan kom ik niet. Ligt veel te ver weg voor mijn kleine budget.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet wat er verder op Utrecht CS te doen is.. of waar een park ligt oid daar, een terrasje is ook altijd leuk denk ik?
In Rotterdam weet ik nu wel een leuk park te vinden maar dat is weer niet aan een station.
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[TRU OH]#273 Ratelslangetje! Kom jij eens hier!
Feyenoordquote:
Die van mij is van dr zelf voor Ajaxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Niet dat ik voetbal volgMaar mijn papa heeft me als klein meisje al geleerd dat ik voor Feyenoord ben
Er zijn parken in Utrecht.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:27 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet wat er verder op Utrecht CS te doen is.. of waar een park ligt oid daar, een terrasje is ook altijd leuk denk ik?
In Rotterdam weet ik nu wel een leuk park te vinden maar dat is weer niet aan een station.
Nee! Echt? Wat erg!quote:
Via school denk ik.. zodra ze een afbeelding ziet zegt ze "Hee Ajax!" en met die voetbalplaatjes van de AH ook.. ze wist precies welke ze had en welke nietquote:
Haha! Stiekem is het wel schattig. En waarschijnlijk is het een fasequote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Via school denk ik.. zodra ze een afbeelding ziet zegt ze "Hee Ajax!" en met die voetbalplaatjes van de AH ook.. ze wist precies welke ze had en welke niet
Ukkies, 5, 4 en 1.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha! Stiekem is het wel schattig. En waarschijnlijk is het een fase
Verstand komt met de jaren
Hoe oud zijn je kids eigenlijk?
Leukquote:
Ga je dat op de meet ook doen?quote:
Jij mag meetmod zijn ok?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ga je dat op de meet ook doen?
Elke keer als we afdwalen van het onderwerp wat besproken wordt roept vogel "ONTOPIC!"
Nee dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |