Ik ben geen kleuter.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Bastard het volgende:
Wat is verder de leeftijd eigenlijk want ik heb geen zin om een kleuterleidster te moeten spelen.
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf hequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die manboobs maken je nog geen vrouw hoor.
Meisje toch!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf he
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef knokkels het volgende:
Ik wil ook wel komen.
Woon zelf De Deur Naar De Hel Den Helder. Komt er nog iemand uit de buurt, die ook gaat?
En speciaal voor Bastard: 34
Open er een topic over.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend 1 met de vrouwelijke kant van mijzelf he
Wil je op de "misschien" lijst of op de "ja ik kom!" lijst?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:33 schreef knokkels het volgende:
Ik wil ook wel komen.
Woon zelf De Deur Naar De Hel Den Helder. Komt er nog iemand uit de buurt, die ook gaat?
En speciaal voor Bastard: 34
Ik denk dat we in een gemeleerd gezelschap zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:04 schreef Bastard het volgende:
Wat is verder de leeftijd eigenlijk want ik heb geen zin om een kleuterleidster te moeten spelen.
Gevoelsmatig: Ja, ik kom! *splut*quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je op de "misschien" lijst of op de "ja ik kom!" lijst?
Ik ben ook nog kandidaat voor HGA .quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gevoelsmatig: Ja, ik kom! *splut*
Realistisch: misschien
Ergens daartussen dus, ligt eraan hoe ik financieel zit dan.
Nee, vogeltjesdans ik heb je gemeet... en ik vind je niet eng.... daarbij ik vind het nog steeds reuzeknap dat je zo heel heet iets kan opeten....quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja je kunt moeilijk anders zeggen he? Anders ga je niet op de lijst, lol
What now?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook nog kandidaat voor HGA .
Ik ben er nu eenmaal dol op.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, vogeltjesdans ik heb je gemeet... en ik vind je niet eng.... daarbij ik vind het nog steeds reuzeknap dat je zo heel heet iets kan opeten....
Ja, maar wel in CUL.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:11 schreef mousy31 het volgende:
Miss t maak nie uit dat je nog maar een broekie bent hoor , gaat er toch om hoe je bent en leeftijd zegt vaak helemaal niks. k Spreek via internet ook met een paar mensen die zeker meer dan 10 jaar jonger dan ik zijn en dat gaat ook altijd zeer prettig en daar komt bij, ik ben nog steeds een groot kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |