Aangepast!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef whosvegas het volgende:
Wordt er met 9-11, zondag 11 september bedoeld? Het lijkt namelijk dat er 9 november wordt bedoeld, beetje onduidelijk.
Als de meet zondag 11 september is kom ik misschien ook nog welDus zet mij maar bij misschien!
Net zo oud als mijn kindquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar niet de jongste
Dat ben ik. Net een week 18
Top!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn kindEn ik ben zelf nog zo'n puppy
![]()
Zet mij ook maar op de misschien lijst.
Ligt nog aan wat familieplannen.
Utrechtquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog nieteens teruggelezen waar de meet is
In Utrecht .. vlgs mij geen vaste plek afgesproken nog verder?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog nieteens teruggelezen waar de meet is
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Utrecht .. vlgs mij geen vaste plek afgesproken nog verder?
Word een drukkere meet vergeleken met de vorige keer geloof ik.. dus ik denk dat ik ook weer kom dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:23 schreef mousy31 het volgende:
Ik ga op twijfel heb t op t moment erg druk met mn zoon.
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.quote:
Als het niet kan, kan het niet. We kunnen altijd later nog een keer met een groepje afspreken toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.
Als het nou eens eind september was dan zou ik mn nieuwe loon binnen hebben, plus wat extra's.
Mousy!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry meis maar k moet echt ff kijken of het haalbaar is, ook kwa financien, mn zoon is nu een poos hier en dat kost allemaal extra. En ook geestelijk is t erg vermoeiend.
Als het nou eens eind september was dan zou ik mn nieuwe loon binnen hebben, plus wat extra's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |