Sorry, mevrouwquote:
Ik vind t allemaal prima wij gaan met bus of snorscooter naar t station en dan verder met de trein. hebben beide geen autorijbewijs.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen jullie van het station afhalen. Maar ik denk dat we ons eerst vanaf Utrecht Centraal meeten en van daaruit de stad in gaan. Van daaruit kunnen we wel een park opzoeken of wat dan ook, toch?
Ik mis taxi... Ik kom denk ik het eerste deel met een helikopter. Het laatste stukje op skeelersquote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
Hoe gaan jullie erheen?
bus/trein/auto/fiets/voet/driewieler/step/straaljager/helikopter/paard/tram/metro/skateboard/skeelers/trapfiets?
Ik met de trein.
Ik heb geen vervoermiddel nodig. Dankzij mijn mod superpowers kan ik overal supersnel naartoe vliegen jeweetzellufquote:Op maandag 25 juli 2011 09:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik mis taxi... Ik kom denk ik het eerste deel met een helikopter. Het laatste stukje op skeelers
Ik las iets anders...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen vervoermiddel nodig. Dankzij mijn mod superpowers kan ik overal supersnel naartoe vliegen jeweetzelluf
Wat dan?quote:
Dat las ik...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen vervoermiddel nodig. Dankzij mijn mod superpowers kan ik overal supersnel naaktoe vliegen jeweetzelluf
Je bent slecht. Even je quote vast gezet zodat je hem niet meer kunt veranderenquote:
Nog steeds aan het spelen met je knoppen?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent slecht. Even je quote vast gezet zodat je hem niet meer kunt veranderen
Oh ja ontopic![]()
Mods superpowerrrquote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds aan het spelen met je knoppen?
quote:
Ik? Jij bent degene die naakt rondvliegt...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je bent slecht. Even je quote vast gezet zodat je hem niet meer kunt veranderen
Oh ja ontopic![]()
Mocht je willenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik? Jij bent degene die naakt rondvliegt...
Ontopic? Om het topic over de meet te laten gaan weet je welquote:
ho, ik zit niet on het OH,quote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mocht je willen
[..]
Ontopic? Om het topic over de meet te laten gaan weet je wel
Dat is waarquote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen de auto ook altijd bijn een ander station zetten en dan mmet de trein naar centttraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |