Wat mij betreft zou het geen probleem zijn. Even afwachten wat de rest ervan vindtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:43 schreef mousy31 het volgende:
Zou de datum nog aangepast kunnen worden? naar eind september ofzo want k wil toch erg graag komen....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:08 schreef mousy31 het volgende:
Gaan jullie maar lekker meeten ik kom wel een andere keer.
Niks loopt hier zoals het moet dus k hak de knoop maar door en kom niet.
Wens jullie wel veel plezier allemaal.
Habbo credits?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
Sorry maar kan dr niks aan doen, mn zoon heeft ff stiekum credits gekocht via mn telefoon, gevolg 80 euro buiten mn bel bundel dus weg trein geld
Ik las het jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
Sorry maar kan dr niks aan doen, mn zoon heeft ff stiekum credits gekocht via mn telefoon, gevolg 80 euro buiten mn bel bundel dus weg trein geld
hij is 14 en krijgt geen zakgeld meer (omdat hij zich dus niet gedraagd) dus laat m klusjes doen, ramen wassen , dweilen enzo. en k heb zn accounts afgepakt en hij mag dus zulke spellen niet meer spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik las het jaLaat je hem het terugbetalen?
Echt heel jammer dat je niet kan komen
Balen zeg! Laat hem maar flink werken dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef mousy31 het volgende:
[..]
hij is 14 en krijgt geen zakgeld meer (omdat hij zich dus niet gedraagd) dus laat m klusjes doen, ramen wassen , dweilen enzo. en k heb zn accounts afgepakt en hij mag dus zulke spellen niet meer spelen
ik baal ook als een stekker had me er echt op verheugd, maar alles loopt in de soep.
Dat gaat ie ook wel doen ook en lekker net de dingen die hij vervelend vind.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Balen zeg! Laat hem maar flink werken dan.
Komt wel een andere keer weer joh. Een kerstmeet ofzo. Gaan we sneeuwballen gooien naar elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:52 schreef mousy31 het volgende:
[..]
hij is 14 en krijgt geen zakgeld meer (omdat hij zich dus niet gedraagd) dus laat m klusjes doen, ramen wassen , dweilen enzo. en k heb zn accounts afgepakt en hij mag dus zulke spellen niet meer spelen
ik baal ook als een stekker had me er echt op verheugd, maar alles loopt in de soep.
Doe ik meequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt wel een andere keer weer joh. Een kerstmeet ofzo. Gaan we sneeuwballen gooien naar elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |