quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef Bartjes het volgende:
Ook terug van Werchter,
Ik snap niet wat iedereen te klagen heeft over coldplay maar ik vond het gewoon goed.
Verder goed vond ik Seasick Steve, geweldig ook samen met John Paul Jones.
ook goed :The national, Elbow, Kasabian, teveel om op tenoemen.
Nu twee personen die ik niet wil tegenkomen
De eerste die een beker pis tegen me aan gooide tijdens coldplay, mag die aub de vinkentering krijgen samen met die lamlul die zaterdag middag op B0 mijn luchtbed uit de tent heeft gejat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind op de camping staan vaak wel gezellig maar dit jaar hadden we best kutburen. Noorwegen op rechts en Volendam op linksquote:
In hoeverre er van een dieptepunt binnen een dieptepunt valt te spreken is dat wel het allergrootste dieptepunt inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat een bullshit was dat trouwens dat ze tijdens het concert van BEP ineens de Party Rock Anthem-clip gingen spelen
Thanks!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind op de camping staan vaak wel gezellig maar dit jaar hadden we best kutburen. Noorwegen op rechts en Volendam op links
Toffe foto's trouwens!
Vorig jaar had je nog boekjes van Humo met de line up en interviews, die ontbraken dit jaar helaasquote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef Basp1 het volgende:
Een ander minpunt vond ik het gemis aan een boekje met band omschrijvingen. Je kon wel een festival editie van de morgen kopen maar daar stonden niet alle bands in.
Ik ben zelf eens als pers naar Lowlands geweest dus ik weet hoe het is. En ik wil dat nooit meerquote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thanks!
Nou ik moet zeggen dat ik die lange dagen wel heb kunnen overleven op een beetje goede nachtrust, een eigen auto als vervoer en een eigen koffie machine mee. Dat werkt toch wel
Maar goed, ik heb het festival ook heel anders beleefd natuurlijk.
idd was een groot gemis sommige van mijn groep had de werchter app op telefoon of i-pod.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef Basp1 het volgende:
Een ander minpunt vond ik het gemis aan een boekje met band omschrijvingen. Je kon wel een festival editie van de morgen kopen maar daar stonden niet alle bands in.
Oh deels wel heel erg herkenbaar hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf eens als pers naar Lowlands geweest dus ik weet hoe het is. En ik wil dat nooit meerSliep toen ook in een hotel waardoor je echt de helft van de sfeer al mist. Bovendien moet je ook nog je stukken schrijven waardoor je niet alles kunt zien en kijk je er met een heel andere blik naar. Voor mij dus geen festival meer waar ik wil werken. Het klinkt tof zo'n persbandje maar vond het zelf eigenlijk helemaal niks
Hoe ervaar jij dat?
Vals?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Wat is dat slecht zeg en hoe kun je miljoenen verdienen met vals zingen. Ik begrijp het niet....
precies.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh deels wel heel erg herkenbaar hoor.
Maar goed heb de afgelopen tien jaar behoorlijk kunnen genieten van een hoop bands en met de sfeer van een festival of een concert erbij. Ik heb de keuze gemaakt om te gaan fotograferen en dat is rapper gegaan allemaal dan ik dacht. RW was voor mij natuurlijk ook een groot evenement maar ik zet de knop om en werk is werk. Dus ook ik heb (daar waar buiten de zon scheen) mijn foto's bewerkt in het pershok. Rennen van de ene act naar de andere om maar een foto te hebben.
Bewuste keuze geweest, en kom op ik ook ik voel me gewoon een klein kind als ik de Arctic FUCKING monkey's mag fotograferen. Om over acts als Coldplay natuurlijk de mogen zwijgen. Ik voel me vereerd voor het werk ik mag doen en het gaat me goed af
Tuurlijk heeft het ook hele gave elementen, maar zelf heb ik ervoor gekozen dat niet meer te willenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh deels wel heel erg herkenbaar hoor.
Maar goed heb de afgelopen tien jaar behoorlijk kunnen genieten van een hoop bands en met de sfeer van een festival of een concert erbij. Ik heb de keuze gemaakt om te gaan fotograferen en dat is rapper gegaan allemaal dan ik dacht. RW was voor mij natuurlijk ook een groot evenement maar ik zet de knop om en werk is werk. Dus ook ik heb (daar waar buiten de zon scheen) mijn foto's bewerkt in het pershok. Rennen van de ene act naar de andere om maar een foto te hebben.
Bewuste keuze geweest, en kom op ik ook ik voel me gewoon een klein kind als ik de Arctic FUCKING monkey's mag fotograferen. Om over acts als Coldplay natuurlijk de mogen zwijgen. Ik voel me vereerd voor het werk ik mag doen en het gaat me goed af
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:29 schreef MaJo het volgende:
En @Bloodymary: laten we eens stoppen met zeggen dat de BEP vals zingen want dat doen ze niet. Vals zingen = een verkeerde toonhoogte pakken en geloof me, Fergie doet dat echt niet hoor. Slecht zingen is wat anders
Je kan ook gewoon reageren in plaats van een nutteloze smiley te postenquote:
Wij stonden ook op A2. Ook erg goed bevallen, we stonden helemaal achterin, wat rustiger maar niet te rustig, ideaal. Onze buren waren ook gezellig, nog een aantal biertjes mee gedronken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef MaJo het volgende:
Op welke camping stonden jullie allemaal trouwens? Wij op A2, al drie jaar, en dat bevalt goedBehalve dan dat we lompe buren hadden dit jaar
Wij stonden vlak bij de toiletgebouwen met naast ons heel Volendam en aan de andere kant mensen uit Noorwegen. De Volendammers waren erg luidruchtig en de Noren waren een stel paupers. Ze gooiden al hun zooi bij ons onder de partytent en hebben er de laatste avond gaten in gebrandquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef mieknok het volgende:
[..]
Wij stonden ook op A2. Ook erg goed bevallen, we stonden helemaal achterin, wat rustiger maar niet te rustig, ideaal. Onze buren waren ook gezellig, nog een aantal biertjes mee gedronken.
Heb het overigens in de 10 jaar dat ik festivals bezoek nog nooit zo koud gehad s´nachts, terwijl ik op een lekker dik luchtbed lag met 2 slaapzakken om me heen. Wat was ik blij met mijn warme bed thuis haha.
Zijn er ook zoveel filmpjes van andere bands?quote:
Het was wel echt koud ja! Ik heb steeds een vest en een trui meegenomen om niet te veel kou te lijden. Met alleen een shirtje was het echt niet te doen, brrrrquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef fixatoman het volgende:
Het is schijnbaar 8 graden geweest snachts. Zat ik daar zondag avond in mijn bezwete maiden shirtje kou te lijen tijdens de Black eyed peas, brrr.
Kasabian was zeker vet! Ik vond alleen Fire ongeïnspireerd en afgeraffeld gebrachtquote:
Volgens mij was Tom ook niet helemaal nuchter hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kasabian was zeker vet! Ik vond alleen Fire ongeïnspireerd en afgeraffeld gebracht
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
5. Brandon Flowers (nee, ik ben er ook niet trots op)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon reageren in plaats van een nutteloze smiley te postenMaar goed ik neem aan dat je het gewoon met me eens bent
Eerste keer Werchter neem ik aan? Werchter wordt altijd afgesloten met een groot vuurwerk boven het hoofdpodiumquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:43 schreef fixatoman het volgende:
Jep. We zijn toen maar gewoon naar de tent gegaan. Weet iemand waar dat vuurwerk is afgestoken? We lagen achteraan op A3 en het leek wel alsof het langs mijn luchtbed werd afgeschoten, het knalde als een gek en mijn maag+tent trilden.
Nee niet cynisch. Ze zingen niet goed maar ook niet vals, dat is een klein verschil. Maar boeiend inderdaad, ze waren echt gigantisch rukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het cynisch bedoelde. Maar ik kreeg er echt oorpijn van, het was vreselijk, en dat noem ik vals zingen. Had jij dat niet dan?
Maar laten we a.u.b. ophouden over de BEP, want dat was wel het meest oninteressante van Werchter en de praat niet waard, al blijft het natuurlijk kut dat ze zoiets als afsluiter nemen.
Dat was echt ruk ja, ik ben er ook eerder weggegaan geloof ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
Overigens was Pearl Jam vorig jaar ook een aanfluiting als afsluiter, Vedder was katjelam. Weet niet eens wat ik erger vond
Kasabian was zeker super, blij dat ik helemaal vooraan stond toenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kasabian was zeker vet! Ik vond alleen Fire ongeïnspireerd en afgeraffeld gebracht
Dat vond ik dan weer geweldig toen. Ondanks dat hij redelijk aangeschoten was (en niet katjelam), gaf hij wel gas en speelden ze weergaloos. Misschien wel de beste keer dat ik ze ooit gezien had (van de zeven keer). Wel een set met niet de bekendste nummers en ik denk dat daarom de mensen die niet veel van ze kennen het wat minder vonden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet cynisch. Ze zingen niet goed maar ook niet vals, dat is een klein verschil. Maar boeiend inderdaad, ze waren echt gigantisch ruk
Overigens was Pearl Jam vorig jaar ook een aanfluiting als afsluiter, Vedder was katjelam. Weet niet eens wat ik erger vond
Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:12 schreef Maja het volgende:
[..]
Kasabian was zeker super, blij dat ik helemaal vooraan stond toenUit Fire hadden ze inderdaad meer kunnen halen, maar de rest maakte het meer dan goed.
Blijft wel vreemd dat ze in Engeland enorm populair zijn, maar in Nederland en Belgie niet echt aanslaan.
+1, vond dat juist wel goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer geweldig toen. Ondanks dat hij redelijk aangeschoten was (en niet katjelam), gaf hij wel gas en speelden ze weergaloos. Misschien wel de beste keer dat ik ze ooit gezien had (van de zeven keer). Wel een set met niet de bekendste nummers en ik denk dat daarom de mensen die niet veel van ze kennen het wat minder vonden.
Haha, ja nog nooit iemand zo gepassioneerd tamboerijn zien spelen als Dave Grohl toen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Guard het volgende:
[..]
+1, vond dat juist wel goed.
En dat TCV ook nog even mee kwam spelen was helemaal top, maar ja toen waren de "haters" al vertrokken blijkbaar
Alan Johansen bedoel je? De rest niet on stage gezien. En ik ben wel gebleven tot het einde maar vond het echt een aanfluiting. Je neemt je publiek niet serieus als je je voor een optreden zo laat vol hijsen. Dit was mijn eerste Pearl Jam optreden dus ik had er erg veel zin in maar was zwaar teleurgesteld...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Guard het volgende:
[..]
+1, vond dat juist wel goed.
En dat TCV ook nog even mee kwam spelen was helemaal top, maar ja toen waren de "haters" al vertrokken blijkbaar
LOL de rest niet gezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alan Johansen bedoel je? De rest niet on stage gezien. En ik ben wel gebleven tot het einde maar vond het echt een aanfluiting. Je neemt je publiek niet serieus als je je voor een optreden zo laat vol hijsen. Dit was mijn eerste Pearl Jam optreden dus ik had er erg veel zin in maar was zwaar teleurgesteld...
Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:20 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL de rest niet gezien?
Grohl stond zich helemaal uit te leven op de tamboerijn, dat kun je onmogelijk gemist hebben...
Grote Smurf was aan het crowdsurfen tijdens Underworld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand die gast met grote smurf nog gezien de laatste avond met alle vuurtjes enzo? HahaaaHeld
Volgens mij vindt jij echt alles compleet het tegenovergestelde van de restquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.
Josh niet neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dusEn Johs deed die ook mee dan? Ik weet nog wel dat Eddie zei dat hij met ze had zitten barbecuen backstage
En natuurlijk hadden zitten te zuipen daardoor eddy's kennelijke staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dusEn Johs deed die ook mee dan? Ik weet nog wel dat Eddie zei dat hij met ze had zitten barbecuen backstage
Dat doet Josh Homme bij elk optreden hoor.. (niet het grapje, wel de fles)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En natuurlijk hadden zitten te zuipen daardoor eddy's kennelijke staat.
Zoals we nu ook weer konden aanschouwen dat holmes vertelde dat hij niet meer dronk, maar ook niet minder en de wodka fles flink aan zijn mond zette.
Ik ben een uur lang uit mijn dank gegaan bij Kasabian, dus voor mij waren ze het wel...!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.
Voor Jay Buchanan van de Rival Sons was het Guiness drinken tussen de nummers door, een vrij aparte drank voor het smeren van je keel...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zoals we nu ook weer konden aanschouwen dat holmes vertelde dat hij niet meer dronk, maar ook niet minder en de wodka fles flink aan zijn mond zette.
Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of juist veel respect voor de fans, want de fans zijn ook met zijn allen aan het zuipen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel
En er is niets mis met wat drinken voor een optreden maar als je zo lam bent dat je staat te zwalken op het podium heb je geen respect voor je fans
nah gelukkig bij ons niet maar bij een paar Belgen achter ons was al het bier gejat..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef mieknok het volgende:
Was er bij mensen overigens nog gestolen? In de tent naast ons hebben ze terwijl die gasten sliepen geld gejat, schijnbaar zat de portemonnee in zijn broekzak, de broek hebben ze langs hem heen naar buiten getrokken en het geld eruit gehaald, broek vond verderop leeg terug... Ik slaap altijd met mijn waardevolle spullen in mijn slaapzak.
Ik heb Underworld volledig gezien. Dat was zeker de moeite waard, wat waren ze goed en wat hadden ze er zin in. Was wel blij met Coldplay aan de andere kant, was het niet zo druk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef MaJo het volgende:
Zijn er nog mensen naar Underworld geweest eigenlijk? Ben volgens mij de enige die een half uurtje heeft meegepikt en daarna naar Coldplay is gegaan
Ik vond ze zeker goed maar ik vond ze op Lowlands vorige keer wel beterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik heb Underworld volledig gezien. Dat was zeker de moeite waard, wat waren ze goed en wat hadden ze er zin in. Was wel blij met Coldplay aan de andere kant, was het niet zo druk.
Mijn gaslamp is gejatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef mieknok het volgende:
Dan ook maar even mijn lijstje
1 Qotse, enige band waar ik het voorvak ingekropen ben
2 Linkin park
3 Seasick Steve
4 Kings of Leon
5 Triggerfinger
6 Elbow
7 Iron Maiden
Volgens mij vond ik Coldplay ook wel aardig, maar dat kwam meer door een gezellig groepje mannen waar we bij aansloten, en de hoeveelheid bier die erin ging... Het was zelfs zo gezellig dat ik niet meer naar Underworld gegaan ben (had ze toch al eens gehoord), maar voor het gemak maar ben blijven staan. Was ook de enige nacht waar ik het minder koud had, lang leve de alcohol![]()
Jammer dat er geen programmaboekjes waren, gelukkig was mijn broer zo lief de line up door te smsen.
Iedere keer dat voelen aan mijn bandje bij de ingang om te kijken of het ijzertje wel goed zat vond ik ook apart, 1 keer checken snap ik wel, maar 3 keer?
Was er bij mensen overigens nog gestolen? In de tent naast ons hebben ze terwijl die gasten sliepen geld gejat, schijnbaar zat de portemonnee in zijn broekzak, de broek hebben ze langs hem heen naar buiten getrokken en het geld eruit gehaald, broek vond verderop leeg terug... Ik slaap altijd met mijn waardevolle spullen in mijn slaapzak.
Ik blijf het ook nog steeds belachelijk vinden maar een vriend van me ging het testen. Hij had normale polszweetbandjes er overheen gedaan en gewoon stug doorlopen. Pas bij de laatste persoon werd 'm echt gevraagd even zijn Werchterbandje te tonen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef mieknok het volgende:
Iedere keer dat voelen aan mijn bandje bij de ingang om te kijken of het ijzertje wel goed zat vond ik ook apart, 1 keer checken snap ik wel, maar 3 keer?
Bij mij zat 'ie dit jaar goed vast maar mijn campingbandje zat wél erg los. Daar kreeg ik met gemak 3 vingers tussen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:27 schreef Piles het volgende:
Ik ging vrijdagavond weg tijden KoL, kwamen er 3 mensen naar me toe die Arsenal wilden zien. 1 keer goed trekken, en ik kon het bandje zo over m'n hand krijgenNu heb ik ook wel erg dunne handen, vriend van me lukte het niet helaas.
Campingbandje doe je toch zelf om?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij zat 'ie dit jaar goed vast maar mijn campingbandje zat wél erg los. Daar kreeg ik met gemak 3 vingers tussen.
Dat was niet de bedoeling volgens de mensen achter de kassaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Campingbandje doe je toch zelf om?
Ik vond het optreden van TGA sowieso niet goed in elkaar zitten, ik kreeg af en toe echt het gevoel dat ze maar wat deden, en soms leek het wel alsof niet de hele band aan hetzelfde nummer bezig was...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef CoJackso het volgende:
En ook vind ik het heel jammer dat mijn favoriete band, The Gaslight Anthem, niet de kans heeft gegrepen om de weide te betoveren, zoals ze vorig jaar in de Marquee deden. Daarvoor zat de setlist zwak in elkaar en stond het geluid te zacht afgesteld.
Normaliter zijn fans die specifiek voor 1 band komen totaal niet geintresseerd in de bands die ervoor optreden. En ja dan heb je als je als fan van een andere band er naar staat te kijken niet echt een plezierige belevenis als liefhebbers van 1 band maar door blijven ouwehoeren tijdens andere optredens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:21 schreef fixatoman het volgende:
Wat is er triest aan uren van te voren wachten op je favoriete band? Ik heb vanaf Social Distortion in het voorste vak gestaan en steeds verder naar voren. En zwarte shirts zijn inderdaad eng.
Verder vond ik het zondag helemaal geen ramp om lang te moeten wachten, aangezien eigenlijk alle bands op die dag wel goed waren. Op a-track en BEP na dan.
Klopt, maar ik zie niet in hoe dit specifiek op Iron Maiden fans slaat. Ik heb de hele middag vooraan gestaan, en zoals jullie ook vast wel hebben gezien werd in het voorste vak gewoon vollop geklapt en geschreeuwd etc bij bijv. Kaiser chiefs. En ik kan je vertellen dat minimaal de helft toen al voor maiden daar stond.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Normaliter zijn fans die specifiek voor 1 band komen totaal niet geintresseerd in de bands die ervoor optreden. En ja dan heb je als je als fan van een andere band er naar staat te kijken niet echt een plezierige belevenis als liefhebbers van 1 band maar door blijven ouwehoeren tijdens andere optredens.
Ik stond met grinderman in het middenvak en die cynische opmerkingen van nick cave over de maiden fans zullen vast niet zomaar uit de lucht gevallen zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie niet in hoe dit specifiek op Iron Maiden fans slaat. Ik heb de hele middag vooraan gestaan, en zoals jullie ook vast wel hebben gezien werd in het voorste vak gewoon vollop geklapt en geschreeuwd etc bij bijv. Kaiser chiefs. En ik kan je vertellen dat minimaal de helft toen al voor maiden daar stond.
Hebben ze Shiver gespeeld? Ik heb alleen het laatste nummer van Coldplay gezien, was bij Underworld maar vroeg dat nog speciaal aan vrienden omdat dat mijn lievelingsnummer van Coldplay is. Die zeiden nog van niet. Maar waarschijnlijk kenden ze het ook niet dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:36 schreef CoJackso het volgende:
De setlist van Coldplay kon trouwens ook een stuk beter, 5 nieuwe nummers is te veel ook ontbraken een paar toppers. Wel een prachtige uitvoering van Shiver, en nummer dat blijkbaar niet heel bekend is bij de gemiddelde festivalganger.
Dat van Pinkpop heb ik niet eens gezien dit jaar. Stond sinds 15 uur in het voorste vak voor de Foo's en iedereen kon gewoon blijven staanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik stond met grinderman in het middenvak en die cynische opmerkingen van nick cave over de maiden fans zullen vast niet zomaar uit de lucht gevallen zijn.![]()
In dat op zicht had men het bij pinkop dit jaar beter geregeld gewoon na elke optreden de afgesloten vakken helemaal leeg vegen dan heb je dat gedoe van fans die eigenlijk alleen maar voor 1 act zitten te wachten ook niet meer.
Dat had ik eigenlijk ook verwacht op die manier. Ik stond nu al AM fan bijna achteraan in het voorvak omdat er al allemaal KoL-fans stonden, of National-fan bleven hangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Basp1 het volgende:
In dat op zicht had men het bij pinkop dit jaar beter geregeld gewoon na elke optreden de afgesloten vakken helemaal leeg vegen dan heb je dat gedoe van fans die eigenlijk alleen maar voor 1 act zitten te wachten ook niet meer.
Ah ik had dat van iemand gehoord, maar dat klopte dan niet. Het zou mijn inziens in ieder geval wel een goede volgende maatregel zijn om meer fans van andere bands ook in de voorste vakken te kunnen laten komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat van Pinkpop heb ik niet eens gezien dit jaar. Stond sinds 15 uur in het voorste vak voor de Foo's en iedereen kon gewoon blijven staan
http://www.setlist.fm/set(...)elgium-4bd36f7a.htmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hebben ze Shiver gespeeld? Ik heb alleen het laatste nummer van Coldplay gezien, was bij Underworld maar vroeg dat nog speciaal aan vrienden omdat dat mijn lievelingsnummer van Coldplay is. Die zeiden nog van niet. Maar waarschijnlijk kenden ze het ook niet dan.
Eens, lijkt wel een soort soft-metal opera. Ik ben benieuwd of er veel ontwikkeling te bespeuren is qua teksten en stijl in die 15 albums van de band. Wat mij betreft had dit geld beter besteed kunnen worden aan een meer hedendaagse band (zoals The Strokes of Arcade Fire).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:33 schreef savale het volgende:
Iron Maiden 2 uur lang...Ik heb het geprobeerd, maar was me toch ff teveel show...
Dat klopt wel ja, maar de sfeer leed er totaal niet onder tijdens Kasabian en Kaiser Chiefs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie niet in hoe dit specifiek op Iron Maiden fans slaat. Ik heb de hele middag vooraan gestaan, en zoals jullie ook vast wel hebben gezien werd in het voorste vak gewoon vollop geklapt en geschreeuwd etc bij bijv. Kaiser chiefs. En ik kan je vertellen dat minimaal de helft toen al voor maiden daar stond.
Nou een oude lullen band hoort er toch ook wel elk jaar bij. Zoals we ook niel young en peter gabriel gehad hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef CoJackso het volgende:
Wat mij betreft had dit geld beter besteed kunnen worden aan een meer hedendaagse band (zoals The Strokes of Arcade Fire).
Daar heb je ook weer gelijk in. Met bijvoorbeeld Neil Young zou ik absoluut geen probleem hebben gehad. Ook commercieel gezien zullen de Iron Maiden fans waarschijnlijk een interessante groep zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou een oude lullen band hoort er toch ook wel elk jaar bij. Zoals we ook niel young en peter gabriel gehad hebben.
Behalve de groep fans die de de gehele tijd vooraan staat en niet doortankt zoals de rest wel doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef CoJackso het volgende:
. Ook commercieel gezien zullen de Iron Maiden fans waarschijnlijk een interessante groep zijn.
Een tevreden festivalbezoeker blijft langer en komt vaker, dus geeft meer uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve de groep fans die de de gehele tijd vooraan staat en niet doortankt zoals de rest wel doet.![]()
Alleen daarom zou ik als organisator toch na elk concert ook de voorvakken gaan leeg vegen.
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve de groep fans die de de gehele tijd vooraan staat en niet doortankt zoals de rest wel doet.![]()
Hmm knakworstjes in de pit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vak
reminder voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vak
Tijdens Jimmy Eat World ging de zanger wat borden voorlezen:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
reminder voor volgend jaar.
btw heb dit jaar wat minder grappige teksten gezien op die geel witte bordjes ( gitaren en hartjes incl )
leukste was wel bij de bar rechts naast de ingang...
gezocht BAR SLETJES
Had je het publiek bij Underworld en The Subs moeten zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Operc het volgende:
Pluspunten:
Elbow
Coldplay (Beter dan op Pinkpop, ligt waarschijnlijk ook aan het tijdstip.)
Fleet Foxes
The Hives (blijven briljante kerels)
Intro's met Jungleland bij Gaslight Anthem en Coldplay
Minpunten:
Geen programmaboekjes. Wat is dat kut zeg.
Portishead. Ik kende het alleen van een albumhoes, niet van de muziek, maar wat een bagger was dat.
Weinig enthousiast publiek (behalve bij Fleet Foxes)
MOVE THE FUCKING SEXDOLLquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het grappig toen Guy van Elbow een opmerking maakte over die opblaaspop
Op de weide zelf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wij liepen nog rond met een bordje: "I Need Tickets"
Ja ok, bij dat soort acts ging het allemaal wat meer los. Maar op mainstage veel gezien waarbij je zo tot aan het voorste vak kon lopen 5 minuten voordat een act startte en vervolgens stonden de mensen om ons heen vaak nogal stil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je het publiek bij Underworld en The Subs moeten zien.
You fucking weirdo...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
"How the hell are you holding that thing?"
Goed geregeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:
Mijn bord luidde: free hugs, 1 bon. Heeft een aantal bonnen opgeleverd en een paar flinke slokken rode wijn uit een dubieuze plastic zak met dop en rietje...
Met een smiley achter '1 bon'? Indien ja dan heb ik je gespot (maar niet gehugd).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:
Mijn bord luidde: free hugs, 1 bon. Heeft een aantal bonnen opgeleverd en een paar flinke slokken rode wijn uit een dubieuze plastic zak met dop en rietje...
Jaah dat was Ik:) blond en klein. Niet gehugd, das toch jammer, anders had Ik minstens 1 fokker gehugdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Met een smiley achter '1 bon'? Indien ja dan heb ik je gespot (maar niet gehugd).
Als ik geweten had dat je een fokker was had ik je zeker wel gehugdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef mieknok het volgende:
[..]
Jaah dat was Ik:) blond en klein. Niet gehugd, das toch jammer, anders had Ik minstens 1 fokker gehugd
Wellicht heb je dat ook zonder dat je dat weetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef mieknok het volgende:
[..]
Jaah dat was Ik:) blond en klein. Niet gehugd, das toch jammer, anders had Ik minstens 1 fokker gehugd
Ik zit nu te genieten van Triggerfinger.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Trouwens, op jim.be is nu een terugblik bezig.
Publiek was erg enthousiast bij o.a. Magnetic Man, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys. Verder viel het me op dat de sfeer in de marquee veelal beter was dan die bij het hoofdpodium, misschien door de overkapping of het lagere licht ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Operc het volgende:
Pluspunten:
Elbow
Coldplay (Beter dan op Pinkpop, ligt waarschijnlijk ook aan het tijdstip.)
Fleet Foxes
The Hives (blijven briljante kerels)
Intro's met Jungleland bij Gaslight Anthem en Coldplay
Minpunten:
Geen programmaboekjes. Wat is dat kut zeg.
Portishead. Ik kende het alleen van een albumhoes, niet van de muziek, maar wat een bagger was dat.
Weinig enthousiast publiek (behalve bij Fleet Foxes)
Ik 122 euro bonnen (incl. vvk) en 26 euro merchandise. Minder dan verwacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Totale uitgaven werchter: ¤25,-
Heel schappelijk al zeg ik zelf.
Dan dronk je genoeg. Ik moet er bij vermelden dat wij 12 liter bier en een zooi sterke drank zelf mee hadden genomenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:30 schreef bloodymary het volgende:
Oeh, dan zijn wij erg. 300 Euro kwijt per persoon aan eten en drinken. En we eten maar heel weinig....
Ik vond het gewoon leuk, hij speelde niet slecht, band was leuk, paar hitjes kende ik wel. 3de beste artiest van de zaterdag voor mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Guard het volgende:
Wat vonden de Fokkers eigenlijk van Bruno Mars?
Het was me eerlijk gezegd niet tegengevallen
Found it, alleen zondag staat er (nog) niet, net de dag dat ik gefotografeerd ben door hen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar kun je die foto's van demorgen.be vinden.
In de Marquee was de sfeer constant uitstekend. Ik noem de optredens van inderdaad Fleet Foxes, maar ook The Vaccines, Grouplove, Lissie, de avondprogrammering en vooral Brandon Flowersquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Publiek was erg enthousiast bij o.a. Magnetic Man, Queens of the Stone Age, Arctic Monkeys. Verder viel het me op dat de sfeer in de marquee veelal beter was dan die bij het hoofdpodium, misschien door de overkapping of het lagere licht ofzo.
We deden in 2009 bij Elbow op dezelfde plek precies hetzelfde, lekker spontane actie...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Reversed Mexican Wave![]()
LOOOOOOOOOVE!!
Lekker nuttig, opnieuw indelen voor 1 jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Volgend jaar nog Werchter met 3 of 4 podia op hetzelfde terrein. Terrein wordt wel compleet nieuw ingedeeld. Vanaf 2013 op het vliegveld van Brunstem.
Simpel, ze willen eenvoudigweg nog meer ruimte.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Guard het volgende:
tis toch nog lang niet zeker dat ze naar Limburg verhuizen?
Als de herindeling van het terrein goed bevalt is er geen reden om weg te gaan...
http://www.demorgen.be/dm(...)niet-voor-2013.dhtmlquote:Rock Werchter verhuist niet vóór 2013
Lander Deweer − 05/07/11, 06u25
Om Rock Werchter in zijn Vlaamse-Brabantse gemeente te houden, timmert burgemeester Dirk Claes (CD&V) grondig aan indeling en invulling van de weide, waardoor er ruimte zou komen voor meerdere podia. Met resultaat, althans voorlopig. 'Het festival blijft volgend jaar zeker in Werchter', verzekert festivalpaus Herman Schueremans. Concurrent Brustem ontwapent nog niet.
Dat het een rustige editie was. Die teneur komt steeds naar voren bij terugblikken op Rock Werchter 2011. Niettemin legde Werchterpatron Herman Schueremans helemaal aan het gaatje nog zelf een stevige kei in het rustig voortkabbelende Werchterbeekje. "Het festival blijft volgend jaar zeker in Werchter", bevestigt hij. "Een eventuele verhuis naar de voormalige luchtmachtbasis in Brustem komt er, in het allerbeste geval, ten vroegste in 2013."
Orkaan van opluchting door heel Vlaams-Brabant. Vooraf werd immers druk gespeculeerd over een transfer van Belgiës meest diepgewortelde muziekfestival. Van het Vlaams-Brabantse Werchter naar het Limburgse Brustem, meer bepaald. Extra troeven van de eventuele nieuwe site: grotere oppervlakte, betere toegankelijkheid en een hogere capaciteit.
Landschapspark
"Dit is zeer goed nieuws, wij zijn heel blij", reageert Dirk Claes, CD&V-burgemeester van Rotselaar, waarvan Werchter een deelgemeente is. "De voorbije weken ging elk gesprek over die verhuis. Nu slaat die sfeer meteen om en kunnen we met blik op de toekomst aanpassingen doorvoeren in functie van het festival."
Aanpassingen die volgens Claes al in volle gang zijn. "Na Hermans uitspraken over een eventuele verhuis zijn wij natuurlijk niet stil blijven zitten. Samen met de provincie hebben we het ruimtelijke uitvoeringsplan (RUP) voor het terrein aangepast, de herziening gaat deze week in. De site zelf blijft even groot, maar er komt een volledige hertekening van de zones. Daardoor kunnen er meerdere podia komen. Zeker vier of eventueel zelfs meer, afhankelijk van wat de organisatie wenst."
Eén ding wenst de organisatie alvast: meer ruimte. "De muzikale bloementuil die Rock Werchter is, wil ik nog mooier en eclectischer maken", zegt Schueremans. "Laat ons dus een aantal dingen heel grondig bekijken en herdenken. Zodat we hopelijk in Werchter kunnen blijven." Vanuit het publiek klink de roep om meer podia intussen steeds luider. "We denken eraan", countert Schueremans. "Maar je moet met veel elementen rekening houden: publieksstromen, het feit dat de podia mekaar niet mogen storen. Een overgangseditie was dit niet, maar we hebben wel een aantal dingen uitgetest."
Behalve een nieuwe indeling - hertimmering van rioleringen en bomenrijen incluis - krijgt de Werchterwei ook een nieuwe invulling. "In de toekomst moeten er ook andere activiteiten op de weide plaatsvinden", zegt Claes. "Dan denk ik in de eerste plaats aan zachte recreatie. Iets met honden of paarden of zo. Onze vijf fanfares zouden er eens iets samen kunnen doen. En vanaf volgend jaar moet er op de weide ook een landschapspark komen, een soort tuin voor alle inwoners van de gemeente. Tien maanden per jaar zou de site een openbaar park vormen om te fietsen en te wandelen, met een nog aan te leggen nieuwe brug over de Dijle als verbinding met RW X (het belevingscentrum van het muziekfestival in het centrum van Werchter, LDW)."
Historische binding
Daarnaast wordt intussen ook gretig werk gemaakt van een nieuw masterplan, om parkings en campings ook de komende jaren foutloos in elkaar te puzzelen. "Een aantal campings ligt in natuurgebied", zegt Claes. "We hebben nog toelating tot 2017, maar gaan intussen op zoek naar alternatieven."
Veel plannen, veel toekomst, weinig zekerheid. "Ach, deze editie hebben we alweer bewezen dat we iets groots kunnen organiseren met weinig overlast", sust Claes. "Hier ligt de ziel van het festival. Ik wil het toch nog zien dat men zoiets ergens anders kan organiseren. In Brustem hebben ze nog veel werk."
Hallo, Brustem? "Dit is niet echt een grote verrassing, volgend jaar al verhuizen was enkel een theoretische optie", reageert Pascal Vossius, schepen van Economie in Sint-Truiden (Open Vld). "Tot nog toe waren al onze gesprekken op 2013 gericht, dus op dit moment zijn er nog geen definitieve afspraken gemaakt. Het blijft vrij aan meneer Schueremans om te beslissen. Maar alle randvoorwaarden en de totale oppervlakte van Sint-Truiden in acht genomen denk ik niet dat Werchter een beter alternatief kan aanbieden dan wij. Daar staat natuurlijk wel de historische binding met Werchter tegenover. Volgend jaar komt er in Brustem nog geen evenement, maar vanaf 2013 zijn we operationeel. Ons project zal hoe dan ook doorgaan, hopelijk met Schueremans, maar ook andere organisaties toonden al interesse."
Welke rioleringen de dixies hebben geen riool aansluiting en op de C campings zag ik dat ze het douchewater gewoon in de sloten loosden.quote:hertimmering van rioleringen
Zeker aan de rechterkant van de Marqueequote:Op woensdag 6 juli 2011 11:50 schreef Guard het volgende:
Herindeling van het terrein is geen overbodige luxe overigens, dit jaar veel klachten gehoord dat als je buiten de tent stond eigenlijk alleen mainstage hoorbaar was.
De vraag is of het te klein wordt of men teveel mensen op het terrein wilt proppen. Lowlands heeft daarom de limiet van het terrein op 55.000 (oid) gezet omdat een jaar met 60.000 personen toch echt te vol was.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker aan de rechterkant van de Marquee![]()
Maar het wordt ook wel wat te klein hoor, het is echt druk op het terrein.
Dat is waar, op een gegeven moment is het gewoon te vol druk. Als ze meer willen zullen er ook meer podia moeten komen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:26 schreef Basp1 het volgende:
De vraag is of het te klein wordt of men teveel mensen op het terrein wilt proppen. Lowlands heeft daarom de limiet van het terrein op 55.000 (oid) gezet omdat een jaar met 60.000 personen toch echt te vol was.
Ah, natuurlijk, daarom doen ze datquote:Qau programering leek het erop dat men in ieder geval alles gedaan had om zoveel mogelijk overlap te hebben en dat er niet massaal van het hoofdpodium naar de marque gelopen werd.
Maar meer podia, betekend ook een groter terrein noodzakelijk omdat podia's ook al flink wat terrein in belsag nemen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:41 schreef Piles het volgende:
Dat is waar, op een gegeven moment is het gewoon te vol druk. Als ze meer willen zullen er ook meer podia moeten komen denk ik
In mijn belevenis is het niet zoveel smaller als de doorgangen tussen de verchillende LL terreinen, maar daar heeft men dan ook geen eettentjes en bomen in de doorgangen gezet.quote:Ah, natuurlijk, daarom doen ze datIs ook erg smal, dat tussenstuk.
Een geluidsscherm. Dat kan ook als de tent er ook gewoon staat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Cliffy het volgende:
Herindeling is geen slecht idee nee maar meer podia hoeft van mij niet hoor, heb liever dat ze de tent vervangen voor een echt podium en dan iets regelen zodat je niet twee acts door elkaar heen hoort...
Een muur met boxen die antigeluid produceren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een geluidsscherm. Dat kan ook als de tent er ook gewoon staat.
Apartquote:
Wat een verademing was dit zeg na die rampzalige opener op main stage!quote:
Haha, ja dat ook nog is. We waren bij Wolgang dus gegaan, maar helaas slechts de laatste 2 nummers van warpaint kunnen horen:( Maar als ze naar NL komen ga ik er sowieso heen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat een verademing was dit zeg na die rampzalige opener op main stage!
Ze zijn een paar weken geleden geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:07 schreef fixatoman het volgende:
Haha, ja dat ook nog is. We waren bij Wolgang dus gegaan, maar helaas slechts de laatste 2 nummers van warpaint kunnen horen:( Maar als ze naar NL komen ga ik er sowieso heen.
Erg triest was ditquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef Ruder het volgende:
Daarna kwam A-Trak, die in eerste instantie voornamelijk bekogeld werdt door Maiden fans![]()
Echt overbodig deze act, totaal geen toegevoegde waarde en het hoort in een discotheek en niet zo'n 5 minuten na een optreden van Iron Maiden...
Inderdaad. Zo zet je jezelf in een slecht daglicht. A-Track had trouwens wel ietsjes later mogen beginnen hoor, iedereen was nog vrolijk aan het meezingen met always look on the bright side of life, begint die grafherrie opeens. Echt iedereen om mij heen greep meteen naar zijn oren.quote:
Schaduw en schuilen voor de regenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:36 schreef JackHerrer het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van dat overdekte pleintje tussen de piramide en joe pilar bar?
Dat je een bepaalde muziek niks vind snap ik best maar heb tenminste respect voor de artiest en zijn apparatuur..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:42 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zet je jezelf in een slecht daglicht. A-Track had trouwens wel ietsjes later mogen beginnen hoor, iedereen was nog vrolijk aan het meezingen met always look on the bright side of life, begint die grafherrie opeens. Echt iedereen om mij heen greep meteen naar zijn oren.
2 simpele plaatjes draaien?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:08 schreef Cliffy het volgende:
Een simpel plaatje draaien wel ja.. als meervoudig wereldkampioen heeft A-Trak wel iets meer te brengen denk ik..
Wat een onzin. Op Keisha, Bruno Mars en Black Eyed Peas is er weinig pop aan (hoewel Linkin Park ook een soort van puberale pop/rock is). De eerste twee hebben ook nog eens een groot aantal mensen verrast.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef savale het volgende:
Zijn er al ergens sets te vinden? Zou graag nog wat dingen terughoren
Barbara S. ken je toch welquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:10 schreef Maja het volgende:
Ik kende die hele A-trak niet niet, maar iedereen om mij heen begon gelijk te dansen en ook ik vond het wel lekker klinken, dus niks mis mee
Vrienden van mij waren wel naar haar geweest.. blijkbaar zag ze er eng uit..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef Cliffy het volgende:
zo ben ik ff blij dat ik niet naar Kesha ben geweest... de tering dat was pijnlijk
(hoerige) clowns zijn dan ook gewoon eng!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Vrienden van mij waren wel naar haar geweest.. blijkbaar zag ze er eng uit..
Maar ik ben ook naar Pretty Reckless geweest en dat was dan wel weer nice.. Verder tent niet ingeweest..
"Do you like cherry's?" - yesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Guard het volgende:
Triggerfinger was toch wel een van de hoogtepunten voor mij
Rival sons kende ik nog niet, maar was aangenaam verrast door hun optreden, vooral 'Soul'.. Kippevelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
"Do you like cherry's?" - yes
"Do you like to lik them?!" -euh.. awkward gemompel..
Mijne ook.. Een van de.. En Rival Sons..
Iron Maiden fans waren meer diehard.. Ineens zag je overal mensen met spijkerjasjes met Maiden erop..quote:
Ik lag bij Iron Maiden gewoon rustig achter op de weiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Iron Maiden fans waren meer diehard.. Ineens zag je overal mensen met spijkerjasjes met Maiden erop..
Terwijl ik achter de ringen stond tegen het hek aan en er waren naast mij 2 mensen die ook loos gingen.. de rest stond gewoon stil.. bij MAIDEN!! Wtf.. gingen ze naar de naakte dude in het publiek statren,, en een luchtballon.. tijdens de gitaarsolo!
Ondanks het muzikaal 'slappe' programma dit jaar, heb ik anders van heel veel artiesten enorm genotenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Het programma was dit jaar slap. Net als de Werchtereditie dit jaar qua muziek.
Gelukkig heb ik de opname van vorig jaar nog bewaard. Met Channel Zero en Muse.
op nieuwsgroepen kun je de avondafleveringen op Canvas van dag 2 en 3 terugvinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Ruder het volgende:
Weet iemand hoe je de aflevering van gisteren terug kunt bekijken?
Je hebt in België Ooitgemist maar dat werkt blijkbaar anders als uitzendinggemist in Nederland...
Eerste wat ik doe als ik thuis kom, bandjes los knippenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:54 schreef bpi het volgende:
Wie heeft er trouwens zijn bandje nog aan? Ik heb ze trouwens alle 2 nog aan, van de camping en de inkom.
Daarna direct douchenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe als ik thuis kom, bandjes los knippen
Ze heeft die halsband ook zonder reden om.. als je op Pretty Reckless doelt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:57 schreef Cliffy het volgende:
zeg kan iemand die microfoon iets lager zetten.. dan hoeft dat arme meisje niet van die idiote schoenen aan..
Alleen die stoffen, die andere is ook stombreed. En de puntjes prikken..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:54 schreef bpi het volgende:
Wie heeft er trouwens zijn bandje nog aan? Ik heb ze trouwens alle 2 nog aan, van de camping en de inkom.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Basp1 het volgende:
Kick voor de preparty
Jippie volgend jaar de peppers op werchter.![]()
http://www.wattes.nl/red-hot-chili-peppers-rock-werchter-2012/
Ik ben benieuwd. Toen ik ze in 2001(?) zag waren ze echt compleet suf en ongeinspireerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Basp1 het volgende:
Kick voor de preparty
Jippie volgend jaar de peppers op werchter.![]()
http://www.wattes.nl/red-hot-chili-peppers-rock-werchter-2012/
Het is allang uitverkocht, heb je dat niet meegekregen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, die zijn er vroeg bij dan. Wanneer begint de kaartverkoop? September?
Er staan een hoop dubbelen tussen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:30 schreef daankes het volgende:
Kickkick
We mogen even mee gaan beslissen wie er 2012 op Werchter moeten komen!
https://www.facebook.com/rockwerchterfestival
Hup stemmen op Mumfords, Muse en Foo Fighters (en andere bandjes die je wellicht ook wel aardig vind)!
Psst, 2012: Rock Werchter 2012 #1quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef Gezicht het volgende:
En Werchter 2012 is nu al een zekerheidje, alleen nog even wat duiten bij elkaar schrapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |