Wat een onzin. Op Keisha, Bruno Mars en Black Eyed Peas is er weinig pop aan (hoewel Linkin Park ook een soort van puberale pop/rock is). De eerste twee hebben ook nog eens een groot aantal mensen verrast.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef savale het volgende:
Zijn er al ergens sets te vinden? Zou graag nog wat dingen terughoren
Barbara S. ken je toch welquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:10 schreef Maja het volgende:
Ik kende die hele A-trak niet niet, maar iedereen om mij heen begon gelijk te dansen en ook ik vond het wel lekker klinken, dus niks mis mee
Vrienden van mij waren wel naar haar geweest.. blijkbaar zag ze er eng uit..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:02 schreef Cliffy het volgende:
zo ben ik ff blij dat ik niet naar Kesha ben geweest... de tering dat was pijnlijk
(hoerige) clowns zijn dan ook gewoon eng!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Vrienden van mij waren wel naar haar geweest.. blijkbaar zag ze er eng uit..
Maar ik ben ook naar Pretty Reckless geweest en dat was dan wel weer nice.. Verder tent niet ingeweest..
"Do you like cherry's?" - yesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Guard het volgende:
Triggerfinger was toch wel een van de hoogtepunten voor mij
Rival sons kende ik nog niet, maar was aangenaam verrast door hun optreden, vooral 'Soul'.. Kippevelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
"Do you like cherry's?" - yes
"Do you like to lik them?!" -euh.. awkward gemompel..
Mijne ook.. Een van de.. En Rival Sons..
Iron Maiden fans waren meer diehard.. Ineens zag je overal mensen met spijkerjasjes met Maiden erop..quote:
Ik lag bij Iron Maiden gewoon rustig achter op de weiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Iron Maiden fans waren meer diehard.. Ineens zag je overal mensen met spijkerjasjes met Maiden erop..
Terwijl ik achter de ringen stond tegen het hek aan en er waren naast mij 2 mensen die ook loos gingen.. de rest stond gewoon stil.. bij MAIDEN!! Wtf.. gingen ze naar de naakte dude in het publiek statren,, en een luchtballon.. tijdens de gitaarsolo!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |