tsja.. vriend van me moest door naar Zwolle. Als je morgen rond 11 uur wegrijdt sta je daar in de file, bij antwerpen in de file en tegen de tijd dat hij via apeldoorn bij zwolle aankomt dan ook nog in de avondspits.... dan maar in de nacht effe doorkachelen..quote:Op maandag 4 juli 2011 01:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik rij morgenochtend maar lekker terug
Baas die Bruce Dickinsonquote:'You fucking cocksucker trying to shine in my eyes with a laser! Will you cut it the fuck out or I will break your fucking arm! Will someone sort that cunt out? Otherwise I will!'
quote:
Was dat jouw foto van Josh Homme die in De Standaard stond?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag 1
Dag 2
Dag 3
Dag 4 komt er spoedig aan
En dan daarna Coldplay nog aan moeten horen, zielige jijquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PJ Harvey en Portishead, wat heb ik daar geleden, wachtend op Coldplay
Dat was echt een misser dat die 2 op de Main stonden. Zouden meer tot hun recht in de Marquee komen. Wel in de tussentijd de nodige ongein met de security kunnen uithalenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PJ Harvey en Portishead, wat heb ik daar geleden, wachtend op Coldplay
Sowieso een hoop programmeerfouten dit jaarquote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat was echt een misser dat die 2 op de Main stonden. Zouden meer tot hun recht in de Marquee komen. Wel in de tussentijd de nodige ongein met de security kunnen uithalen
Die securitygasten waren echt tofquote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat was echt een misser dat die 2 op de Main stonden. Zouden meer tot hun recht in de Marquee komen. Wel in de tussentijd de nodige ongein met de security kunnen uithalen
Met alle respect maar Coldplay moet trots zijn dat ze in het naprogramma van PJ Harvey en Portishead mogen spelen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 met Coldplay en zou ze even hard afkraken, maar van muziekrecenties van Humo moet je soberso niets aantrekken. Die zijn allang de weg kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Coldplay door onze vrienden van Humo.
Dat!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:36 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 met Coldplay en zou ze even hard afkraken, maar van muziekrecenties van Humo moet je soberso niets aantrekken. Die zijn allang de weg kwijt.
Nogmaals, voor alle duidelijkheid: Coldplay:![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb iig nog wat te doen komende dagen
[ afbeelding ]
Dat is echt teringver lopenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja. een aanrader voor volgend jaar: Camping A6
Ssssttt!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja. een aanrader voor volgend jaar: Camping A6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |