quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef Bartjes het volgende:
Ook terug van Werchter,
Ik snap niet wat iedereen te klagen heeft over coldplay maar ik vond het gewoon goed.
Verder goed vond ik Seasick Steve, geweldig ook samen met John Paul Jones.
ook goed :The national, Elbow, Kasabian, teveel om op tenoemen.
Nu twee personen die ik niet wil tegenkomen
De eerste die een beker pis tegen me aan gooide tijdens coldplay, mag die aub de vinkentering krijgen samen met die lamlul die zaterdag middag op B0 mijn luchtbed uit de tent heeft gejat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind op de camping staan vaak wel gezellig maar dit jaar hadden we best kutburen. Noorwegen op rechts en Volendam op linksquote:
In hoeverre er van een dieptepunt binnen een dieptepunt valt te spreken is dat wel het allergrootste dieptepunt inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat een bullshit was dat trouwens dat ze tijdens het concert van BEP ineens de Party Rock Anthem-clip gingen spelen
Thanks!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind op de camping staan vaak wel gezellig maar dit jaar hadden we best kutburen. Noorwegen op rechts en Volendam op links
Toffe foto's trouwens!
Vorig jaar had je nog boekjes van Humo met de line up en interviews, die ontbraken dit jaar helaasquote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef Basp1 het volgende:
Een ander minpunt vond ik het gemis aan een boekje met band omschrijvingen. Je kon wel een festival editie van de morgen kopen maar daar stonden niet alle bands in.
Ik ben zelf eens als pers naar Lowlands geweest dus ik weet hoe het is. En ik wil dat nooit meerquote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thanks!
Nou ik moet zeggen dat ik die lange dagen wel heb kunnen overleven op een beetje goede nachtrust, een eigen auto als vervoer en een eigen koffie machine mee. Dat werkt toch wel
Maar goed, ik heb het festival ook heel anders beleefd natuurlijk.
idd was een groot gemis sommige van mijn groep had de werchter app op telefoon of i-pod.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef Basp1 het volgende:
Een ander minpunt vond ik het gemis aan een boekje met band omschrijvingen. Je kon wel een festival editie van de morgen kopen maar daar stonden niet alle bands in.
Oh deels wel heel erg herkenbaar hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf eens als pers naar Lowlands geweest dus ik weet hoe het is. En ik wil dat nooit meerSliep toen ook in een hotel waardoor je echt de helft van de sfeer al mist. Bovendien moet je ook nog je stukken schrijven waardoor je niet alles kunt zien en kijk je er met een heel andere blik naar. Voor mij dus geen festival meer waar ik wil werken. Het klinkt tof zo'n persbandje maar vond het zelf eigenlijk helemaal niks
Hoe ervaar jij dat?
Vals?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Wat is dat slecht zeg en hoe kun je miljoenen verdienen met vals zingen. Ik begrijp het niet....
precies.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh deels wel heel erg herkenbaar hoor.
Maar goed heb de afgelopen tien jaar behoorlijk kunnen genieten van een hoop bands en met de sfeer van een festival of een concert erbij. Ik heb de keuze gemaakt om te gaan fotograferen en dat is rapper gegaan allemaal dan ik dacht. RW was voor mij natuurlijk ook een groot evenement maar ik zet de knop om en werk is werk. Dus ook ik heb (daar waar buiten de zon scheen) mijn foto's bewerkt in het pershok. Rennen van de ene act naar de andere om maar een foto te hebben.
Bewuste keuze geweest, en kom op ik ook ik voel me gewoon een klein kind als ik de Arctic FUCKING monkey's mag fotograferen. Om over acts als Coldplay natuurlijk de mogen zwijgen. Ik voel me vereerd voor het werk ik mag doen en het gaat me goed af
Tuurlijk heeft het ook hele gave elementen, maar zelf heb ik ervoor gekozen dat niet meer te willenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh deels wel heel erg herkenbaar hoor.
Maar goed heb de afgelopen tien jaar behoorlijk kunnen genieten van een hoop bands en met de sfeer van een festival of een concert erbij. Ik heb de keuze gemaakt om te gaan fotograferen en dat is rapper gegaan allemaal dan ik dacht. RW was voor mij natuurlijk ook een groot evenement maar ik zet de knop om en werk is werk. Dus ook ik heb (daar waar buiten de zon scheen) mijn foto's bewerkt in het pershok. Rennen van de ene act naar de andere om maar een foto te hebben.
Bewuste keuze geweest, en kom op ik ook ik voel me gewoon een klein kind als ik de Arctic FUCKING monkey's mag fotograferen. Om over acts als Coldplay natuurlijk de mogen zwijgen. Ik voel me vereerd voor het werk ik mag doen en het gaat me goed af
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:29 schreef MaJo het volgende:
En @Bloodymary: laten we eens stoppen met zeggen dat de BEP vals zingen want dat doen ze niet. Vals zingen = een verkeerde toonhoogte pakken en geloof me, Fergie doet dat echt niet hoor. Slecht zingen is wat anders
Je kan ook gewoon reageren in plaats van een nutteloze smiley te postenquote:
Wij stonden ook op A2. Ook erg goed bevallen, we stonden helemaal achterin, wat rustiger maar niet te rustig, ideaal. Onze buren waren ook gezellig, nog een aantal biertjes mee gedronken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef MaJo het volgende:
Op welke camping stonden jullie allemaal trouwens? Wij op A2, al drie jaar, en dat bevalt goedBehalve dan dat we lompe buren hadden dit jaar
Wij stonden vlak bij de toiletgebouwen met naast ons heel Volendam en aan de andere kant mensen uit Noorwegen. De Volendammers waren erg luidruchtig en de Noren waren een stel paupers. Ze gooiden al hun zooi bij ons onder de partytent en hebben er de laatste avond gaten in gebrandquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef mieknok het volgende:
[..]
Wij stonden ook op A2. Ook erg goed bevallen, we stonden helemaal achterin, wat rustiger maar niet te rustig, ideaal. Onze buren waren ook gezellig, nog een aantal biertjes mee gedronken.
Heb het overigens in de 10 jaar dat ik festivals bezoek nog nooit zo koud gehad s´nachts, terwijl ik op een lekker dik luchtbed lag met 2 slaapzakken om me heen. Wat was ik blij met mijn warme bed thuis haha.
Zijn er ook zoveel filmpjes van andere bands?quote:
Het was wel echt koud ja! Ik heb steeds een vest en een trui meegenomen om niet te veel kou te lijden. Met alleen een shirtje was het echt niet te doen, brrrrquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef fixatoman het volgende:
Het is schijnbaar 8 graden geweest snachts. Zat ik daar zondag avond in mijn bezwete maiden shirtje kou te lijen tijdens de Black eyed peas, brrr.
Kasabian was zeker vet! Ik vond alleen Fire ongeïnspireerd en afgeraffeld gebrachtquote:
Volgens mij was Tom ook niet helemaal nuchter hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kasabian was zeker vet! Ik vond alleen Fire ongeïnspireerd en afgeraffeld gebracht
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
5. Brandon Flowers (nee, ik ben er ook niet trots op)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon reageren in plaats van een nutteloze smiley te postenMaar goed ik neem aan dat je het gewoon met me eens bent
Eerste keer Werchter neem ik aan? Werchter wordt altijd afgesloten met een groot vuurwerk boven het hoofdpodiumquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:43 schreef fixatoman het volgende:
Jep. We zijn toen maar gewoon naar de tent gegaan. Weet iemand waar dat vuurwerk is afgestoken? We lagen achteraan op A3 en het leek wel alsof het langs mijn luchtbed werd afgeschoten, het knalde als een gek en mijn maag+tent trilden.
Nee niet cynisch. Ze zingen niet goed maar ook niet vals, dat is een klein verschil. Maar boeiend inderdaad, ze waren echt gigantisch rukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het cynisch bedoelde. Maar ik kreeg er echt oorpijn van, het was vreselijk, en dat noem ik vals zingen. Had jij dat niet dan?
Maar laten we a.u.b. ophouden over de BEP, want dat was wel het meest oninteressante van Werchter en de praat niet waard, al blijft het natuurlijk kut dat ze zoiets als afsluiter nemen.
Dat was echt ruk ja, ik ben er ook eerder weggegaan geloof ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
Overigens was Pearl Jam vorig jaar ook een aanfluiting als afsluiter, Vedder was katjelam. Weet niet eens wat ik erger vond
Kasabian was zeker super, blij dat ik helemaal vooraan stond toenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kasabian was zeker vet! Ik vond alleen Fire ongeïnspireerd en afgeraffeld gebracht
Dat vond ik dan weer geweldig toen. Ondanks dat hij redelijk aangeschoten was (en niet katjelam), gaf hij wel gas en speelden ze weergaloos. Misschien wel de beste keer dat ik ze ooit gezien had (van de zeven keer). Wel een set met niet de bekendste nummers en ik denk dat daarom de mensen die niet veel van ze kennen het wat minder vonden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet cynisch. Ze zingen niet goed maar ook niet vals, dat is een klein verschil. Maar boeiend inderdaad, ze waren echt gigantisch ruk
Overigens was Pearl Jam vorig jaar ook een aanfluiting als afsluiter, Vedder was katjelam. Weet niet eens wat ik erger vond
Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:12 schreef Maja het volgende:
[..]
Kasabian was zeker super, blij dat ik helemaal vooraan stond toenUit Fire hadden ze inderdaad meer kunnen halen, maar de rest maakte het meer dan goed.
Blijft wel vreemd dat ze in Engeland enorm populair zijn, maar in Nederland en Belgie niet echt aanslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |