Dat had ik eigenlijk ook verwacht op die manier. Ik stond nu al AM fan bijna achteraan in het voorvak omdat er al allemaal KoL-fans stonden, of National-fan bleven hangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Basp1 het volgende:
In dat op zicht had men het bij pinkop dit jaar beter geregeld gewoon na elke optreden de afgesloten vakken helemaal leeg vegen dan heb je dat gedoe van fans die eigenlijk alleen maar voor 1 act zitten te wachten ook niet meer.
Ah ik had dat van iemand gehoord, maar dat klopte dan niet. Het zou mijn inziens in ieder geval wel een goede volgende maatregel zijn om meer fans van andere bands ook in de voorste vakken te kunnen laten komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat van Pinkpop heb ik niet eens gezien dit jaar. Stond sinds 15 uur in het voorste vak voor de Foo's en iedereen kon gewoon blijven staan
http://www.setlist.fm/set(...)elgium-4bd36f7a.htmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:47 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hebben ze Shiver gespeeld? Ik heb alleen het laatste nummer van Coldplay gezien, was bij Underworld maar vroeg dat nog speciaal aan vrienden omdat dat mijn lievelingsnummer van Coldplay is. Die zeiden nog van niet. Maar waarschijnlijk kenden ze het ook niet dan.
Eens, lijkt wel een soort soft-metal opera. Ik ben benieuwd of er veel ontwikkeling te bespeuren is qua teksten en stijl in die 15 albums van de band. Wat mij betreft had dit geld beter besteed kunnen worden aan een meer hedendaagse band (zoals The Strokes of Arcade Fire).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:33 schreef savale het volgende:
Iron Maiden 2 uur lang...Ik heb het geprobeerd, maar was me toch ff teveel show...
Dat klopt wel ja, maar de sfeer leed er totaal niet onder tijdens Kasabian en Kaiser Chiefs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie niet in hoe dit specifiek op Iron Maiden fans slaat. Ik heb de hele middag vooraan gestaan, en zoals jullie ook vast wel hebben gezien werd in het voorste vak gewoon vollop geklapt en geschreeuwd etc bij bijv. Kaiser chiefs. En ik kan je vertellen dat minimaal de helft toen al voor maiden daar stond.
Nou een oude lullen band hoort er toch ook wel elk jaar bij. Zoals we ook niel young en peter gabriel gehad hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef CoJackso het volgende:
Wat mij betreft had dit geld beter besteed kunnen worden aan een meer hedendaagse band (zoals The Strokes of Arcade Fire).
Daar heb je ook weer gelijk in. Met bijvoorbeeld Neil Young zou ik absoluut geen probleem hebben gehad. Ook commercieel gezien zullen de Iron Maiden fans waarschijnlijk een interessante groep zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou een oude lullen band hoort er toch ook wel elk jaar bij. Zoals we ook niel young en peter gabriel gehad hebben.
Behalve de groep fans die de de gehele tijd vooraan staat en niet doortankt zoals de rest wel doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef CoJackso het volgende:
. Ook commercieel gezien zullen de Iron Maiden fans waarschijnlijk een interessante groep zijn.
Een tevreden festivalbezoeker blijft langer en komt vaker, dus geeft meer uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve de groep fans die de de gehele tijd vooraan staat en niet doortankt zoals de rest wel doet.![]()
Alleen daarom zou ik als organisator toch na elk concert ook de voorvakken gaan leeg vegen.
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve de groep fans die de de gehele tijd vooraan staat en niet doortankt zoals de rest wel doet.![]()
Hmm knakworstjes in de pit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vak
reminder voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vak
Tijdens Jimmy Eat World ging de zanger wat borden voorlezen:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
reminder voor volgend jaar.
btw heb dit jaar wat minder grappige teksten gezien op die geel witte bordjes ( gitaren en hartjes incl )
leukste was wel bij de bar rechts naast de ingang...
gezocht BAR SLETJES
Had je het publiek bij Underworld en The Subs moeten zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Operc het volgende:
Pluspunten:
Elbow
Coldplay (Beter dan op Pinkpop, ligt waarschijnlijk ook aan het tijdstip.)
Fleet Foxes
The Hives (blijven briljante kerels)
Intro's met Jungleland bij Gaslight Anthem en Coldplay
Minpunten:
Geen programmaboekjes. Wat is dat kut zeg.
Portishead. Ik kende het alleen van een albumhoes, niet van de muziek, maar wat een bagger was dat.
Weinig enthousiast publiek (behalve bij Fleet Foxes)
MOVE THE FUCKING SEXDOLLquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het grappig toen Guy van Elbow een opmerking maakte over die opblaaspop
Op de weide zelf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wij liepen nog rond met een bordje: "I Need Tickets"
Ja ok, bij dat soort acts ging het allemaal wat meer los. Maar op mainstage veel gezien waarbij je zo tot aan het voorste vak kon lopen 5 minuten voordat een act startte en vervolgens stonden de mensen om ons heen vaak nogal stil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je het publiek bij Underworld en The Subs moeten zien.
You fucking weirdo...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
"How the hell are you holding that thing?"
Goed geregeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:
Mijn bord luidde: free hugs, 1 bon. Heeft een aantal bonnen opgeleverd en een paar flinke slokken rode wijn uit een dubieuze plastic zak met dop en rietje...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |