Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vakquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve de groep fans die de de gehele tijd vooraan staat en niet doortankt zoals de rest wel doet.![]()
Hmm knakworstjes in de pit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vak
reminder voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:26 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen tentje inclusief pannetje + gas meenemen in het voorste vak
Tijdens Jimmy Eat World ging de zanger wat borden voorlezen:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
reminder voor volgend jaar.
btw heb dit jaar wat minder grappige teksten gezien op die geel witte bordjes ( gitaren en hartjes incl )
leukste was wel bij de bar rechts naast de ingang...
gezocht BAR SLETJES
Had je het publiek bij Underworld en The Subs moeten zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef Operc het volgende:
Pluspunten:
Elbow
Coldplay (Beter dan op Pinkpop, ligt waarschijnlijk ook aan het tijdstip.)
Fleet Foxes
The Hives (blijven briljante kerels)
Intro's met Jungleland bij Gaslight Anthem en Coldplay
Minpunten:
Geen programmaboekjes. Wat is dat kut zeg.
Portishead. Ik kende het alleen van een albumhoes, niet van de muziek, maar wat een bagger was dat.
Weinig enthousiast publiek (behalve bij Fleet Foxes)
MOVE THE FUCKING SEXDOLLquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het grappig toen Guy van Elbow een opmerking maakte over die opblaaspop
Op de weide zelf?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wij liepen nog rond met een bordje: "I Need Tickets"
Ja ok, bij dat soort acts ging het allemaal wat meer los. Maar op mainstage veel gezien waarbij je zo tot aan het voorste vak kon lopen 5 minuten voordat een act startte en vervolgens stonden de mensen om ons heen vaak nogal stil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je het publiek bij Underworld en The Subs moeten zien.
You fucking weirdo...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
"How the hell are you holding that thing?"
Goed geregeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:
Mijn bord luidde: free hugs, 1 bon. Heeft een aantal bonnen opgeleverd en een paar flinke slokken rode wijn uit een dubieuze plastic zak met dop en rietje...
Met een smiley achter '1 bon'? Indien ja dan heb ik je gespot (maar niet gehugd).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:
Mijn bord luidde: free hugs, 1 bon. Heeft een aantal bonnen opgeleverd en een paar flinke slokken rode wijn uit een dubieuze plastic zak met dop en rietje...
Jaah dat was Ik:) blond en klein. Niet gehugd, das toch jammer, anders had Ik minstens 1 fokker gehugdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Met een smiley achter '1 bon'? Indien ja dan heb ik je gespot (maar niet gehugd).
Als ik geweten had dat je een fokker was had ik je zeker wel gehugdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef mieknok het volgende:
[..]
Jaah dat was Ik:) blond en klein. Niet gehugd, das toch jammer, anders had Ik minstens 1 fokker gehugd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |