abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99062315
1. Arctic Monkeys
2. Digitalism
3. Magnetic Man
4. Two Door Cinema Club
5. Eels
6. Seasick Steve
7. The Chemical Brothers
8. Tame Impala

Dit blijft me zo het meeste bij zonder het programma weer op te zoeken.
pi_99062346
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:14 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Dat vond ik dan weer geweldig toen. Ondanks dat hij redelijk aangeschoten was (en niet katjelam), gaf hij wel gas en speelden ze weergaloos. Misschien wel de beste keer dat ik ze ooit gezien had (van de zeven keer). Wel een set met niet de bekendste nummers en ik denk dat daarom de mensen die niet veel van ze kennen het wat minder vonden.
+1, vond dat juist wel goed.
En dat TCV ook nog even mee kwam spelen was helemaal top, maar ja toen waren de "haters" al vertrokken blijkbaar :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_99062366
1. Qotsa
2. Triggerfinger
3. Grinderman
4. Underworld
5. Arctic Monkeys
6. Goose
7. White Lies

En verder was het niet veel...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:17:38 #54
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_99062385
Wat een vet event! Het was mijn eerste, maar zeker niet mijn laatste! _O_
Ik was bijzonder verrast door Elbow! Zulke relaxte muziek!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_99062421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Guard het volgende:

[..]

En dat TCV ook nog even mee kwam spelen was helemaal top, maar ja toen waren de "haters" al vertrokken blijkbaar :)
Haha, ja nog nooit iemand zo gepassioneerd tamboerijn zien spelen als Dave Grohl toen!
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 13:19:38 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_99062456
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Alan Johansen bedoel je? De rest niet on stage gezien. En ik ben wel gebleven tot het einde maar vond het echt een aanfluiting. Je neemt je publiek niet serieus als je je voor een optreden zo laat vol hijsen. Dit was mijn eerste Pearl Jam optreden dus ik had er erg veel zin in maar was zwaar teleurgesteld...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_99062484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Alan Johansen bedoel je? De rest niet on stage gezien. En ik ben wel gebleven tot het einde maar vond het echt een aanfluiting. Je neemt je publiek niet serieus als je je voor een optreden zo laat vol hijsen. Dit was mijn eerste Pearl Jam optreden dus ik had er erg veel zin in maar was zwaar teleurgesteld...
LOL de rest niet gezien?
Grohl stond zich helemaal uit te leven op de tamboerijn, dat kun je onmogelijk gemist hebben...
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 13:22:09 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_99062535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:20 schreef Guard het volgende:

[..]

LOL de rest niet gezien?
Grohl stond zich helemaal uit te leven op de tamboerijn, dat kun je onmogelijk gemist hebben...
Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dus :D En Johs deed die ook mee dan? Ik weet nog wel dat Eddie zei dat hij met ze had zitten barbecuen backstage :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:24:24 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_99062618
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand die gast met grote smurf nog gezien de laatste avond met alle vuurtjes enzo? Hahaaa _O- Held
Grote Smurf was aan het crowdsurfen tijdens Underworld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.
Volgens mij vindt jij echt alles compleet het tegenovergestelde van de rest :D
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_99062696
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dus :D En Johs deed die ook mee dan? Ik weet nog wel dat Eddie zei dat hij met ze had zitten barbecuen backstage :D
Josh niet nee
pi_99062753
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

En natuurlijk hadden zitten te zuipen daardoor eddy's kennelijke staat.

Zoals we nu ook weer konden aanschouwen dat holmes vertelde dat hij niet meer dronk, maar ook niet minder en de wodka fles flink aan zijn mond zette.
pi_99062881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zoals we nu ook weer konden aanschouwen dat holmes vertelde dat hij niet meer dronk, maar ook niet minder en de wodka fles flink aan zijn mond zette.
Dat doet Josh Homme bij elk optreden hoor.. (niet het grapje, wel de fles)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:31:40 #63
497 Maja
Ja denk!?!
pi_99062886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.
Ik ben een uur lang uit mijn dank gegaan bij Kasabian, dus voor mij waren ze het wel...!
pi_99063000
quote:

[..]

Voor Jay Buchanan van de Rival Sons was het Guiness drinken tussen de nummers door, een vrij aparte drank voor het smeren van je keel... :D
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 13:38:23 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_99063106
quote:

[..]

Dat snap ik ook wel :')

En er is niets mis met wat drinken voor een optreden maar als je zo lam bent dat je staat te zwalken op het podium heb je geen respect voor je fans :X
pi_99063269
Was toen ook natuurlijk 4th of July. Daar horen ook weer tradities bij :')
pi_99063354
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel :')

En er is niets mis met wat drinken voor een optreden maar als je zo lam bent dat je staat te zwalken op het podium heb je geen respect voor je fans :X
Of juist veel respect voor de fans, want de fans zijn ook met zijn allen aan het zuipen. :P

Bij alle PJ optredens die ik heb gezien, heb ik nooit een nuchtere eddy gezien. Minsten 1 fles wijn gaat er altijd wel doorheen. :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:28:06 #68
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_99065228
Dan ook maar even mijn lijstje

1 Qotse, enige band waar ik het voorvak ingekropen ben
2 Linkin park
3 Seasick Steve
4 Kings of Leon
5 Triggerfinger
6 Elbow
7 Iron Maiden

Volgens mij vond ik Coldplay ook wel aardig, maar dat kwam meer door een gezellig groepje mannen waar we bij aansloten, en de hoeveelheid bier die erin ging... Het was zelfs zo gezellig dat ik niet meer naar Underworld gegaan ben (had ze toch al eens gehoord), maar voor het gemak maar ben blijven staan. Was ook de enige nacht waar ik het minder koud had, lang leve de alcohol :P

Jammer dat er geen programmaboekjes waren, gelukkig was mijn broer zo lief de line up door te smsen.
Iedere keer dat voelen aan mijn bandje bij de ingang om te kijken of het ijzertje wel goed zat vond ik ook apart, 1 keer checken snap ik wel, maar 3 keer?

Was er bij mensen overigens nog gestolen? In de tent naast ons hebben ze terwijl die gasten sliepen geld gejat, schijnbaar zat de portemonnee in zijn broekzak, de broek hebben ze langs hem heen naar buiten getrokken en het geld eruit gehaald, broek vond verderop leeg terug... Ik slaap altijd met mijn waardevolle spullen in mijn slaapzak.
  Moderator dinsdag 5 juli 2011 @ 15:00:17 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_99066420
Zijn er nog mensen naar Underworld geweest eigenlijk? Ben volgens mij de enige die een half uurtje heeft meegepikt en daarna naar Coldplay is gegaan :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:04:41 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_99066615
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef mieknok het volgende:
Was er bij mensen overigens nog gestolen? In de tent naast ons hebben ze terwijl die gasten sliepen geld gejat, schijnbaar zat de portemonnee in zijn broekzak, de broek hebben ze langs hem heen naar buiten getrokken en het geld eruit gehaald, broek vond verderop leeg terug... Ik slaap altijd met mijn waardevolle spullen in mijn slaapzak.
nah gelukkig bij ons niet maar bij een paar Belgen achter ons was al het bier gejat..
had wel te doen met die jongens dus maar een paar blikjes Grolsch gegeven :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_99066712
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef MaJo het volgende:
Zijn er nog mensen naar Underworld geweest eigenlijk? Ben volgens mij de enige die een half uurtje heeft meegepikt en daarna naar Coldplay is gegaan :)
Ik heb Underworld volledig gezien. Dat was zeker de moeite waard, wat waren ze goed en wat hadden ze er zin in. Was wel blij met Coldplay aan de andere kant, was het niet zo druk.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:11:56 #72
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_99066939
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik heb Underworld volledig gezien. Dat was zeker de moeite waard, wat waren ze goed en wat hadden ze er zin in. Was wel blij met Coldplay aan de andere kant, was het niet zo druk.
Ik vond ze zeker goed maar ik vond ze op Lowlands vorige keer wel beter :)
pi_99066976
quote:
Dan ook maar even mijn lijstje

1 Qotse, enige band waar ik het voorvak ingekropen ben
2 Linkin park
3 Seasick Steve
4 Kings of Leon
5 Triggerfinger
6 Elbow
7 Iron Maiden

Volgens mij vond ik Coldplay ook wel aardig, maar dat kwam meer door een gezellig groepje mannen waar we bij aansloten, en de hoeveelheid bier die erin ging... Het was zelfs zo gezellig dat ik niet meer naar Underworld gegaan ben (had ze toch al eens gehoord), maar voor het gemak maar ben blijven staan. Was ook de enige nacht waar ik het minder koud had, lang leve de alcohol :P

Jammer dat er geen programmaboekjes waren, gelukkig was mijn broer zo lief de line up door te smsen.
Iedere keer dat voelen aan mijn bandje bij de ingang om te kijken of het ijzertje wel goed zat vond ik ook apart, 1 keer checken snap ik wel, maar 3 keer?

Mijn gaslamp is gejat :(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:25:12 #74
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_99067420
quote:

Ik blijf het ook nog steeds belachelijk vinden maar een vriend van me ging het testen. Hij had normale polszweetbandjes er overheen gedaan en gewoon stug doorlopen. Pas bij de laatste persoon werd 'm echt gevraagd even zijn Werchterbandje te tonen.
pi_99067494
Ik ging vrijdagavond weg tijden KoL, kwamen er 3 mensen naar me toe die Arsenal wilden zien. 1 keer goed trekken, en ik kon het bandje zo over m'n hand krijgen :') Nu heb ik ook wel erg dunne handen, vriend van me lukte het niet helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')