+1, vond dat juist wel goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer geweldig toen. Ondanks dat hij redelijk aangeschoten was (en niet katjelam), gaf hij wel gas en speelden ze weergaloos. Misschien wel de beste keer dat ik ze ooit gezien had (van de zeven keer). Wel een set met niet de bekendste nummers en ik denk dat daarom de mensen die niet veel van ze kennen het wat minder vonden.
Haha, ja nog nooit iemand zo gepassioneerd tamboerijn zien spelen als Dave Grohl toen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Guard het volgende:
[..]
+1, vond dat juist wel goed.
En dat TCV ook nog even mee kwam spelen was helemaal top, maar ja toen waren de "haters" al vertrokken blijkbaar
Alan Johansen bedoel je? De rest niet on stage gezien. En ik ben wel gebleven tot het einde maar vond het echt een aanfluiting. Je neemt je publiek niet serieus als je je voor een optreden zo laat vol hijsen. Dit was mijn eerste Pearl Jam optreden dus ik had er erg veel zin in maar was zwaar teleurgesteld...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Guard het volgende:
[..]
+1, vond dat juist wel goed.
En dat TCV ook nog even mee kwam spelen was helemaal top, maar ja toen waren de "haters" al vertrokken blijkbaar
LOL de rest niet gezien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alan Johansen bedoel je? De rest niet on stage gezien. En ik ben wel gebleven tot het einde maar vond het echt een aanfluiting. Je neemt je publiek niet serieus als je je voor een optreden zo laat vol hijsen. Dit was mijn eerste Pearl Jam optreden dus ik had er erg veel zin in maar was zwaar teleurgesteld...
Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dusquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:20 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL de rest niet gezien?
Grohl stond zich helemaal uit te leven op de tamboerijn, dat kun je onmogelijk gemist hebben...
Grote Smurf was aan het crowdsurfen tijdens Underworld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand die gast met grote smurf nog gezien de laatste avond met alle vuurtjes enzo? HahaaaHeld
Volgens mij vindt jij echt alles compleet het tegenovergestelde van de restquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.
Josh niet neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dusEn Johs deed die ook mee dan? Ik weet nog wel dat Eddie zei dat hij met ze had zitten barbecuen backstage
En natuurlijk hadden zitten te zuipen daardoor eddy's kennelijke staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me het vaag herinneren maar is blijkbaar niet blijven hangen dusEn Johs deed die ook mee dan? Ik weet nog wel dat Eddie zei dat hij met ze had zitten barbecuen backstage
Dat doet Josh Homme bij elk optreden hoor.. (niet het grapje, wel de fles)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En natuurlijk hadden zitten te zuipen daardoor eddy's kennelijke staat.
Zoals we nu ook weer konden aanschouwen dat holmes vertelde dat hij niet meer dronk, maar ook niet minder en de wodka fles flink aan zijn mond zette.
Ik ben een uur lang uit mijn dank gegaan bij Kasabian, dus voor mij waren ze het wel...!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Kasabian is zo'n gevalletje van net-niet. En die waren er deze Werchter maar al te veel helaas. Als het dan 40 graden is kun je nog lekker in het gras gaan liggen tukken, maar dat was nou ook niet echt prettig.
Voor Jay Buchanan van de Rival Sons was het Guiness drinken tussen de nummers door, een vrij aparte drank voor het smeren van je keel...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zoals we nu ook weer konden aanschouwen dat holmes vertelde dat hij niet meer dronk, maar ook niet minder en de wodka fles flink aan zijn mond zette.
Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of juist veel respect voor de fans, want de fans zijn ook met zijn allen aan het zuipen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel
En er is niets mis met wat drinken voor een optreden maar als je zo lam bent dat je staat te zwalken op het podium heb je geen respect voor je fans
nah gelukkig bij ons niet maar bij een paar Belgen achter ons was al het bier gejat..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef mieknok het volgende:
Was er bij mensen overigens nog gestolen? In de tent naast ons hebben ze terwijl die gasten sliepen geld gejat, schijnbaar zat de portemonnee in zijn broekzak, de broek hebben ze langs hem heen naar buiten getrokken en het geld eruit gehaald, broek vond verderop leeg terug... Ik slaap altijd met mijn waardevolle spullen in mijn slaapzak.
Ik heb Underworld volledig gezien. Dat was zeker de moeite waard, wat waren ze goed en wat hadden ze er zin in. Was wel blij met Coldplay aan de andere kant, was het niet zo druk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:00 schreef MaJo het volgende:
Zijn er nog mensen naar Underworld geweest eigenlijk? Ben volgens mij de enige die een half uurtje heeft meegepikt en daarna naar Coldplay is gegaan
Ik vond ze zeker goed maar ik vond ze op Lowlands vorige keer wel beterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik heb Underworld volledig gezien. Dat was zeker de moeite waard, wat waren ze goed en wat hadden ze er zin in. Was wel blij met Coldplay aan de andere kant, was het niet zo druk.
Mijn gaslamp is gejatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef mieknok het volgende:
Dan ook maar even mijn lijstje
1 Qotse, enige band waar ik het voorvak ingekropen ben
2 Linkin park
3 Seasick Steve
4 Kings of Leon
5 Triggerfinger
6 Elbow
7 Iron Maiden
Volgens mij vond ik Coldplay ook wel aardig, maar dat kwam meer door een gezellig groepje mannen waar we bij aansloten, en de hoeveelheid bier die erin ging... Het was zelfs zo gezellig dat ik niet meer naar Underworld gegaan ben (had ze toch al eens gehoord), maar voor het gemak maar ben blijven staan. Was ook de enige nacht waar ik het minder koud had, lang leve de alcohol![]()
Jammer dat er geen programmaboekjes waren, gelukkig was mijn broer zo lief de line up door te smsen.
Iedere keer dat voelen aan mijn bandje bij de ingang om te kijken of het ijzertje wel goed zat vond ik ook apart, 1 keer checken snap ik wel, maar 3 keer?
Was er bij mensen overigens nog gestolen? In de tent naast ons hebben ze terwijl die gasten sliepen geld gejat, schijnbaar zat de portemonnee in zijn broekzak, de broek hebben ze langs hem heen naar buiten getrokken en het geld eruit gehaald, broek vond verderop leeg terug... Ik slaap altijd met mijn waardevolle spullen in mijn slaapzak.
Ik blijf het ook nog steeds belachelijk vinden maar een vriend van me ging het testen. Hij had normale polszweetbandjes er overheen gedaan en gewoon stug doorlopen. Pas bij de laatste persoon werd 'm echt gevraagd even zijn Werchterbandje te tonen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef mieknok het volgende:
Iedere keer dat voelen aan mijn bandje bij de ingang om te kijken of het ijzertje wel goed zat vond ik ook apart, 1 keer checken snap ik wel, maar 3 keer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |