quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Mr.DD het volgende:
M'n gmail geeft geen melding meer van nieuwe mailtjes, waar kan je dat weer goed zetten of resetten oid?
Wit veld voor je tekstveld...? Je bedoelt dat het toetsenbord gewoon het niet doet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand soms ook het probleem dat er een wit veld voor je tekstveld zit en dat je dan niet ziet wat je typt? Zo ja, heeft er iemand een oplossing voor gevonden?
Heb het wel eens ja, maar alleen op fok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:36 schreef wc-eend het volgende:
Nee, hij creëert een soort wit vlak dat mijn tekstveld omhoog duwt, buiten scherm. Ik kan wel gewoon tikken en ik zie mijn toetsenbord maar ik zie niet wat er getikt wordt.
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga mn Desire verkopen op www.verkoopjetelefoon.nl voor 139 euro. Goeie deal of moet ik het gewoon op Marktplaats zetten?
Heb ik ook alleen soms met Fok!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb het wel eens ja, maar alleen op fok.
Dat dus. Gaat wel snel met die prijzenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.
Ligt eraan hoe oud en wat voor staat. Iedere tussenhandelaar verdiend er natuurlijk aan. Zou het eerst eens op Fok! en MP proberen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke conditie hij verkeerd. Anders zou 170-200 euro haalbaar zijn.
170 vind ik te weinig. Dan liever voor 139 euro zonder lastige vragen. Op zich ziet hij er nog perfect uit, merk wel dat de knopjes iets harder moeten worden ingedrukt dan toen ie nog 'vers' was.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Echt hè, voor een iPhone 3GS krijg je nog meer terugquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
Wat een lachertje die site. 130 voor een htc sensation
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
Kan iemand nog reageren op m'n gmail probleem? HTC Desire #36
Die in-ears zijn tenminste comfortabel. Deze HTC dingen voelen alsof ik twee kiezelstenen in m'n oor heb geramd.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:38 schreef Tolley het volgende:
creative is ook wel of je je oor tegen de anus van een zanger zit te luisteren
Mijne waren stuk dus ik heb nieuwe op DX besteld ;quote:Op zondag 3 juli 2011 03:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die in-ears zijn tenminste comfortabel. Deze HTC dingen voelen alsof ik twee kiezelstenen in m'n oor heb geramd.
Ik heb dat regelmatig als ik een krabbel (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand soms ook het probleem dat er een wit veld voor je tekstveld zit en dat je dan niet ziet wat je typt? Zo ja, heeft er iemand een oplossing voor gevonden?
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig als ik een krabbel () op Hyves (
) wil plaatsen. Heb er niet echt een oplossing voor, behalve refreshen
Thanks voor de tip, zien er prima uit en 6 euro is geen geldquote:Op zondag 3 juli 2011 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne waren stuk dus ik heb nieuwe op DX besteld ;
http://www.dealextreme.co(...)-g5-3-5mm-jack-52758
Zitten prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |