Dat kan wel, hoor. Gewoon naar de andere circle slepen waar je 'm in wilt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
ziet er goed uit. overzichtelijk ook. alleen lijkt het erop dat je een contact maar in één circle tegelijk kunt plaatsen en dat vind ik wel een potentieel gemiste kans.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik denk echt serieus dat jij gebruikers overschat, en als Google+ zo blijft dan doet Google dat ook. Een simpele knop op de profielen met 'Stuur een bericht' zou dit (in mijn ogen) probleem al oplossen.
En je hoofd navigatie alleen uit iconen laten bestaan is gewoon zo user unfriendly als de pest.
Haha, ik wou het net ook posten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat kan wel, hoor. Gewoon naar de andere circle slepen waar je 'm in wilt.
Die is er al..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zou het een optie zijn als de +1 button aan Fok! zal worden toe gevoegd.
Dus een samen hang van Google+ en Fok!.
Dan kan je de echt waardige topics er makkelijk uit filteren, en zullen ze hoger op de lijst van Google-zoeken komen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:04 schreef Chevalric het volgende:
Um, ik zie al een +1 button hier op fok...
Waarom zie ik die niet?quote:
Klopt, settings>overig>facebook likeknop weergeven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie ik die niet?
Heb ik zeker een optie uitstaan bij fok instellingen?
Wat voor toevoeging heeft Google+ dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie ik die niet?
Heb ik zeker een optie uitstaan bij fok instellingen?
Ik had de Facebook like functie uitstaan
Nu doet hij het wel, Facebook like button heeft niet echt een toevoeging dacht ik, tenminste niet zoals de Google+ button kan hebben.
Dit, wat ik al eerder postequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat voor toevoeging heeft Google+ dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zou het een optie zijn als de +1 button aan Fok! zal worden toe gevoegd.
Dus een samen hang van Google+ en Fok!.
Dan kan je de echt waardige topics er makkelijk uit filteren, en zullen ze hoger op de lijst van Google-zoeken komen.
Valt best mee, de icoontjes zijn duidelijk genoeg. Bij Facebook vind ik alle tekst en reclame en zooi veel te veel van het goede en onoverzichtelijk.quote:En je hoofd navigatie alleen uit iconen laten bestaan is gewoon zo user unfriendly als de pest.
Ik kan niks aanmaken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef RoaRRR het volgende:
Leuk Google+ nu nog zorgen dat er snel veel vrienden ook een account krijgen want tis wel erg stil zo
Zie DM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Okay ben er nu ook even mee aan het stoeien, maar heb nog niemand in m'n lijst die het ook gebruikt dus het is nog wat kaal.
Dus... als iemand vriendjes wil worden?
Bragging rights: Ik heb een baard.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef Ceased2Be het volgende:
En toegevoegd
Heb nu 1 actief persoon en tweakers.net eraan hangen... nog niet echt vergelijkbaar met de workload die facebook geeft.
Wel een HEEL stuk overzichtelijker dit.
Ja, die werkt in het Nederlands zo leuk:quote:
Ja, op zich is dat een privacy issue, maar als ze het snel aanpassen is er niks aan de hand. Dit is ten slotte nog een beta-versie. Use accordinglyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Privacy Issue ?
http://nos.nl/op3/artikel(...)ssue-met-google.html
werkt het uitnodigen van andere nog?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, op zich is dat een privacy issue, maar als ze het snel aanpassen is er niks aan de hand. Dit is ten slotte nog een beta-versie. Use accordingly
die mails komen alleen niet meer aan bij de mensen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:23 schreef iBenny het volgende:
Voor invites kan er gewoon een mailadres geDMt/gePMt worden
Ook niet als die gene in een kring wordt toegevoegd?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
die mails komen alleen niet meer aan bij de mensen!
http://www.dutchcowboys.nl/google/22564quote:"Yes, we will have business profile pages on Google+. I can’t announce a launch date yet, but we want to make them great, and we’re coding as fast as we can"
Hmmm.. trying!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Berichtje delen met het mailadres van die gene die je een invite wilt sturen
Right ya!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:56 schreef schommelstoel het volgende:
Dat is de omweg van Invite.
De gewone/normale manier is uit
Yup..quote:
Ah ok. Maar die omweg in dat artikel werkt nog wel?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:39 schreef Chevalric het volgende:
Het kan even duren voordat je de mail krijgt. Google probeert het aantal mensen te beperken dat tegelijk erbij komt, aangezien ze eigenlijk nog gewoon in een testfase zitten.
Ow mooi, dan weet ik in elk geval dat dat normaal is. Thx.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:43 schreef Chevalric het volgende:
Voor zover ik weet wel, heb al meer gehad dat mensen even moesten wachten op de mail (even = enkele uren).
Zonder email komen we niet ver... dus als je die ff DMt of PMt....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:25 schreef Stevennn het volgende:
Kan iemand mij uitnodigen? Of zit ik hier verkeerd?
Hier ook G+ alleen de mailtjes komen niet meer aan volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
naar mij? Of iemand anders in dit topic die al G+ heeft
Sommige komen idd niet aan, maar das al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hier ook G+ alleen de mailtjes komen niet meer aan volgens mij.
Bij mij dus ook blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige komen idd niet aan, maar das al vanaf het begin.
Als je mij een DM stuurt kan ik het ook proberen, zojuist weer een paar mensen met succes blij gemaakt!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij mij dus ook blijkbaar nietJe hebt PM
Oh? Ik heb geen gMail e-mailadres, maar heb de invite wel ontvangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Let wel op! moet een Gmail adres zijn!
Dus gelukt met @live.nl oid?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh? Ik heb geen gMail e-mailadres, maar heb de invite wel ontvangen.
tweakerss.nl? that ain't right!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef schommelstoel het volgende:
Er is een Tweakerss.nl Google+ profiel, zou het een meerwaarde hebben als ze er ook één van frontpage.fok.nl maken?
Verstuur jij ze ook allemaal via de circle manier?quote:
Aan zo'n aantal zal ik ook wel zitten. Deels Fok!, deels Tweakers en veel via http://stuivertje.nl/invite/index.php (hier kan je je email achterlaten en een lieve tweaker of andere volger van die site stuurt je een invite).quote:
Nope... berichtje delenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verstuur jij ze ook allemaal via de circle manier?
Ja, dat is wat ik bedoelquote:
Ik doe ze niet in een circle... gewoon direct met het mailadres delenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel
Berichtjes delen via de gewenste circle (met nieuwe email adressen)
Heb je op de rode knop gedrukt in e mail?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef Pien85 het volgende:
Hm... Iemand anders problemen met Google+? Ik heb mijn invite al een dag of 4 liggen, maar ze komen capaciteit te kortMooit kut want ik wilde het graag 's bekijken
Jepquote:Op zondag 3 juli 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je op de rode knop gedrukt in e mail?
Al 4 dagenquote:Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Jammer? Ik gok dat het wel een goed idee is, het zou ws ontzettend spammy worden..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef Chevalric het volgende:
Alleen jammer dat de +1's die je doet op het web niet in je stream komen, maar alleen verstopt in je profiel.
Het wordt (bij Facebook) dan gewoon gegroepeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef LintuxCx het volgende:
Hrm, ja, ws wel - heb fb nooit veel gebruikt. Ik vraag me af wat ze dan doen met mensen die die knop 20x indrukken. Hetzelfde wat ze doen met mensen die 20 keer per dag onzin posten ws.
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb wel een invite, maar als ik daar de link volg dan krijg ik alsnog de error dat er geen registratie meer mogelijk is
Hmmm, vreemd... je bent nu al de 3de in korte tijd die het niet lukt of niet binnen krijgt. Misschien dat ze het (weer) ff dicht hebben gegooid. Dan zou je het straks nog eens moeten proberenquote:
herkenbaar,mensen ontvangen de mail niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd... je bent nu al de 3de in korte tijd die het niet lukt of niet binnen krijgt. Misschien dat ze het (weer) ff dicht hebben gegooid. Dan zou je het straks nog eens moeten proberen
Er zit inderdaad een vertraging in de uitnodigingen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
herkenbaar,mensen ontvangen de mail niet.
Las net al een comment van iemand waar het mailtje 4 uur later pas aankwam.
Dus wat jij ook denkt, waarschijnlijk weer even gesloten.
Je mag mij wel uitnodigen?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een vertraging in de uitnodigingen.
Maar heb zojuist mijn mama uitgenodigd en die kreeg hem wel direct.
Dus misschien kan ik jullie toevoegen?
DM ff je mail adres van Gmail!quote:
De invites die ik stuur ook nog steedsquote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef Pien85 het volgende:
De invite die ik van de week kreeg was er ook meteen...
Nouja, de invite die ik nu heb kan ik niks mee, dus het maakt niks uit. ze zijn over capacity, zeggen zequote:Op zondag 3 juli 2011 18:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
De invites die ik stuur ook nog steeds
wat is je gmail adres, mijn invite's werken wellicht nog?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, de invite die ik nu heb kan ik niks mee, dus het maakt niks uit. ze zijn over capacity, zeggen ze
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wat is je gmail adres, mijn invite's werken wellicht nog?
Heb je hem?quote:
Nope... Wist niet dat je 'm al had verstuurdquote:
Nu wel ontvangen?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... Wist niet dat je 'm al had verstuurd
Dat is dan ¤ 4995,99 excl. BTWquote:
Verstuurdquote:
Ahquote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een bericht delen met een emailadres, van die gene die je wilt inviten
Ben je nog geen 12 dan ?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:40 schreef Jirdo het volgende:
Bedankt iBenny voor de invite, maar wat is dit nou weer? Een minimumleeftijd?
even voor de mensen die niet lezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:01 schreef Muchachooo het volgende:
ik kreeg van Benny geen email dat ik was toegevoegd, maar toen ik naar plus.google.nl ging kon ik me ineens aanmelden. dus misschien dat dat wel werkt voor de mensen die geen emails krijgen na een invite.
Welke functie is dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef tuut-chips het volgende:
What the fuck, voor deze functie is een bepaalde leeftijd vereist? Ik ben 25
Inmiddels aangemaakt. Geen mail gekregen, kon op gegeven moment inloggen via plus.google.com.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef Flixxy het volgende:
Van iBenny een invite gekregen om 22:07, nog geen mailtje binnen.
Eventjes afwachten
Alvast bedankt Benny!
En wat vind je ervan nu je het hebt ?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Inmiddels aangemaakt. Geen mail gekregen, kon op gegeven moment inloggen via plus.google.com.
Tijd: 23:11
Kan wel uurtje tussen zitten dus
Hoezo ''andere''? Als je het al hebt kun je toch jezelf inviten?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef tuut-chips het volgende:
Als iemand nog eens een invite voor mijn andere gmail account over heeft, PM me alsjeblieft
Nee, het andere account is fokt op en er staat in dat ik 12 benquote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Hoezo ''andere''? Als je het al hebt kun je toch jezelf inviten?
Mmmm, vindt Hangouts toch ook erg leuk. Gelijk met z'n 4 en een youtube filmpje checken of videogesprek.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:36 schreef Flixxy het volgende:
Hmm, het voelt allemaal erg Facebook-achtig aan. Logisch.
In gebruiksvriendelijkheid misschien een klein streepje voor op FB, maar verder geen grote verschillen daar in. Circles zijn grappig, en het idee erachter is zeer goed, maar het is een kwestie van tijd voor FB dat overneemt.
De vraag is; waarom zouden mensen de moeite nemen om over te stappen naar G+. Je moet weer opnieuw je netwerk opbouwen, zo'n beetje alle sites en apps zijn aangepast op FB, je moet heel wat uit de kast halen om mensen over te laten stappen. Momenteel zie ik daarvoor nog te weinig vernieuwing.
Bovendien dreigt het gevaar van een beta-fail nog, zoals dat bij Google Wave het geval was. That said, vond ik GWave (jammer dat het (nog) niet geworden is) een stuk innovatiever en vernieuwender dan G+.
Iemand hier hele andere ideeën over?
Dat kan ik dus (nog) niet checken, omdat het nog een beetje dood is. Heb ook nooit webcam gebruikt, de vraag is of het leuk genoeg is om er een voor aan te schaffen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Mmmm, vindt Hangouts toch ook erg leuk. Gelijk met z'n 4 en een youtube filmpje checken of videogesprek.
Absoluut. Heb ook Android toestel en de app ziet er goed uit, maar aan de andere kant heb ik ook weinig moeite met de FB app.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Tevens moet je nie de kracht onderschatten hoe belangrijk de mobiele markt nu is anno 2011. Ze hebben met Android een goed platform om gelijk alles te ontwikkelen. Zo vind ik de google plus app nu al beter dan de facebook app. Dat is al klasse, tevens vind ik de UI veel beter i.v.m Facebook. Lekker clean.
Graag gedaanquote:
Zelfs dronken lukt het dusquote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef Slickk het volgende:
Wow, nieuwe dronken foto's van vannacht kon ik gelijk bij een nieuwe update selecteren om te delen. Instant Upload werkt geweldig goed, dus.
Instant Upload wil zeggen dat je foto's geupload worden waarna je vervolgens zelf kunt bepalen welke foto's je wilt delen / in albums stopt.
Heel raar die Facebook app, ik heb hem op de Galaxy S zonder problemen kunnen gebruiken maar toen ik een tijdje de LG optimus 2X had werkte hij voor geen meter.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef Muchachooo het volgende:
Even offtopic, die android app voor Facebook is echt de grootste baggerapp uit de market (nouja, op die schaamteloze iOS port van de Pathé app na dan), het mist een groot aantal functionaliteiten en werkt vaak voor geen flikker. Ik heb gewoon een bookmark naar de mobiele site van facebook op mijn homescreen gezet zodat ik de app niet hoef te gebruiken...
Op mijn Galaxy S2 werkt het prima. Niet een bijzonder goede app, maar wel net iets beter dan de mobiele webversie imo.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef Muchachooo het volgende:
Even offtopic, die android app voor Facebook is echt de grootste baggerapp uit de market (nouja, op die schaamteloze iOS port van de Pathé app na dan), het mist een groot aantal functionaliteiten en werkt vaak voor geen flikker. Ik heb gewoon een bookmark naar de mobiele site van facebook op mijn homescreen gezet zodat ik de app niet hoef te gebruiken...
quote:Google+ bevindt zich in een beperkte testfase
We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
Het geval is dat ik nergens die functie aangezet heb maar blijkbaar komt dat standaard bij de Google+ appquote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zelfs dronken lukt het dus
Nu nog ff wachten tot ik mijn Galaxy S2 binnen heb
Sinds de update lijkt ie hier beter te werken...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef Muchachooo het volgende:
Daarom heb ik dat dus meteen uitgezetquote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Nyce het volgende:
Na een wilde nacht log ik in op Google+, staan de foto's erop, ik schrok me rot. F-cking instant upload.
Ik kies gewoon graag zelf wat ik wel en niet upload. Best prima dat het niet meteen zichtbaar is, maar toch maak ik die keuze liever zelfquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig zet ie ze niet meteen zichtbaar maar toch, bijna een hartaanval.
Naast dat ik me niet kan voorstellen dat iemand de optie wilt vind ik het nogal raar dat het standaard aanstaat.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kies gewoon graag zelf wat ik wel en niet upload. Best prima dat het niet meteen zichtbaar is, maar toch maak ik die keuze liever zelf
Meer: http://webwereld.nl/nieuw(...)riv---berichten.htmlquote:Google+ beperkt het delen van privé-berichten
Google blokkeert het verder verspreiden van berichten en foto's die alleen met een beperkt aantal vrienden op Google+ worden gedeeld. Het bedrijf komt zo tegemoet aan privacybezwaren.
Google-engineer Kelly Ellis heeft vrijdag in een filmpje op haar Google+-pagina gezegd dat er aanpassingen komen die ervoor zorgen dat het commentaar leveren op en het delen van berichten kan worden uitgeschakeld. "Berichten die zijn beperkt tot een groep mensen zijn vanaf volgende week niet meer publiekelijk te delen. Dit is erg belangrijk voor ons. Op Google moet je controle hebben over wie je berichten ziet", aldus Ellis. Zij noemt de nieuwe optie 'disable reshare'.
Ze komen openbaar te staan in Google Maps, op de locatie waar je ze hebt gemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:01 schreef TuurDS het volgende:
Instant Upload is gewoon enorm eng. Wat doet Google met die foto's?
Capaciteit tekortquote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Razor21 het volgende:
Google Plus is nu voor iedereen beschikbaar (zonder invites)
https://plus.google.com/u(...)type=st&gpcaz=54fc7a
Moet werken en met dit linkje : https://plus.google.com/upquote:
Dit is alleen maar het geval bij de telefoon apps neem ik aan?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het geval is dat ik nergens die functie aangezet heb maar blijkbaar komt dat standaard bij de Google+ appJe hoeft zelf niet de foto's te selecteren of iets, hij upload gewoon je nieuwste foto's.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is alleen maar het geval bij de telefoon apps neem ik aan?
Mja, das ook precies waarom ik het uit heb gezet. Engigquote:Op maandag 4 juli 2011 10:01 schreef TuurDS het volgende:
Van je mobielquote:Op maandag 4 juli 2011 10:48 schreef Stevennn het volgende:
Waar haalt het die fotos weg dan. Van je pc?
En toch maakt het eigenlijk al bijna niets meer uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, das ook precies waarom ik het uit heb gezet. Engig
Nee, daarom. Gebruik wel een android toestel dus wie weet wat google allemaal al van mij gezien heeft. Daar gaat het me ook niet om. Maar als google+ opeens alle foto's vast gaat uploaden en er komt iemand die google hackt (ja ja worst case scenario)... Dan staan daar dus foto's van mij die ik niet online wilde hebben. Dat google mijn foto's heeft vind ik niet zo'n probleem. Dat er de mogelijkheid bestaat dat die foto's zonder mijn weten verspreid worden vind ik wél een probleem.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En toch maakt het eigenlijk al bijna niets meer uit.
Alleen voor je eigen gedachten voelt het beter.
Google weet al meer dan genoeg van mensen die er altijd gebruik van hebben gemaakt.
Dus deze optie op je mobiel is alleen maar een kleine extra toevoeging waar ze nog sneller en meer gegevens kunnen verkrijgen, zoveel zal er niet veranderen.
Google Wallet , wat er waarschijnlijk gaat komen, dat zou ik liever helemaal niet gebruiken, hoe makkelijk het ook is.
Dan weten ze zelfs mijn financiën.
Maar het lijkt mij niet grappig als je een foto gemaakt heb die absoluut niet op het internet mag zichzelf upload
Facebook is aan het vertwitteren door jongere facebook gebruikers.(Lees onzin tweets en posts)quote:
Nu nog wel jaquote:
Posts mutenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Facebook is aan het vertwitteren door jongere facebook gebruikers.(Lees onzin tweets en posts)
Ik hoop dat G+ niet dat zelfde probleem zal gaan krijgen.
Leeftijdsgrens van G+ is slim
Op facebook?quote:
Is toch precies hetzelfde als wat Apple nu doet met iCloud? Zelfde vraag blijft: Wat doet Apple ermee?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:01 schreef TuurDS het volgende:
Niet dus (even geprobeerd met m'n spam-gmail-account)quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Razor21 het volgende:
Google Plus is nu voor iedereen beschikbaar (zonder invites)
https://plus.google.com/up
G+ heeft helaas nog niet de optie om alles te verbergen van een bepaalde gebruiker.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op facebook?
[ afbeelding ]
Dit?
Had misschien die naam even weg moeten halen, achja, er zijn wel meer hondje die bello heten
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:20 schreef Stevennn het volgende:
Niks aan zo: Niemand die ik ken wil of heeft G+
quote:Realtime zoekmachine Google tijdelijk offline
Laatste update: 4 juli 2011 09:10
AMSTERDAM – Google heeft Google Realtime Search, waar internetters alleen realtime zoekresultaten kunnen vinden, tijdelijk offline gehaald vanwege een integratie met sociaal netwerk Google+.
Dat heeft Google maandag bekendgemaakt. Op Twitter bleek dat het gebruikers was opgevallen dat de functie niet meer werkte.
Eind 2010 werd Realtime Search gelanceerd. De zoekmachine toont live updates, afkomstig van onder meer Twitter en Facebook. Vorige week lanceerde Google het sociale netwerk Google+ en het bedrijf onderzoekt nu hoe de twee functionaliteit kunnen samenwerken.
Integratie
Om te integratie goed te kunnen laten verlopen, moet de live zoekmachine echter tijdelijk offline. Wanneer Realtime Search weer beschikbaar is, is niet duidelijk. Google, zo blijkt uit de verklaring van het bedrijf, wil berichten van Google+ in de zoekmachine opnemen.
Of de integratie ook de andere kant op gaat werken, live updates van andere netwerken via Google+ zien, is niet duidelijk.
Google+ open
Afgelopen weekend heeft de zoekgigant het sociale netwerk wel opengezet voor iedereen. Voorheen was Google+ alleen bereikbaar op uitnodiging om storingen te voorkomen. Er zijn overigens nog wel meldingen dat het aanmelden nog niet vlekkeloos werkt.
Die is er nog niet, maar ik heb zo'n idee dat dat niet meer zo lang op zich laat wachtenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis een G+ extensie voor Chrome, of kijk ik daar gewoon overheen?
Goed punt. Maar om dat rode alert dingetje te krijgen moeten er wel mensen die je kent het gebruiken, en als ik die behoefte niet heb voor het populair wordt, wie dan wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:35 schreef Chevalric het volgende:
Dit artikel geeft wel een goede verklaring waarom er toch wel een redelijke kans is dat mensen over gaan stappen:
http://www.allfacebook.co(...)-should-fear-2011-06
Good. Ik wil hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is er nog niet, maar ik heb zo'n idee dat dat niet meer zo lang op zich laat wachten
Het punt is, denk ik, dat mensen het, doordat het op zoveel pagina's van Google aanwezig is, automatisch gaan gebruiken. Of dat ook echt zo is, is natuurlijk even afwachten.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:37 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Goed punt. Maar om dat rode alert dingetje te krijgen moeten er wel mensen die je kent het gebruiken, en als ik die behoefte niet heb voor het populair wordt, wie dan wel?
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef PiRANiA het volgende:
Oh hier is ook een topic. Dan lees ik hier ook mee.
Waarom zou je het niet willen? Ik vind het juist handig en gebruik het nu al. Ben er juist wel blij mee, dit vind ik één van de onderscheidende functies van Google+.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:00 schreef Nyce het volgende:
[..]
Naast dat ik me niet kan voorstellen dat iemand de optie wilt vind ik het nogal raar dat het standaard aanstaat.
Dan moet je mijn ervaring ermee teruglezen:quote:Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet willen? Ik vind het juist handig en gebruik het nu al. Ben er juist wel blij mee, dit vind ik één van de onderscheidende functies van Google+.
Overigens lijkt dat opnieuw delen van updates wel bijzonder veel op Twitter, goede functie.
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Nyce het volgende:
Na een wilde nacht log ik in op Google+, staan de foto's erop, ik schrok me rot. F-cking instant upload.
Ja, dat is juist het hele idee ervan. Ik 'schrok' ook wel even, maar dat was meer positief verrast eerlijk gezegd. Ik bedoel, ze zijn alleen voor jou zichtbaar en het is niet veel anders dan een online album van je foto's op je mobiel.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dan moet je mijn ervaring ermee teruglezen:
[..]
Ja maar ze staan denk ik wel nog in de Google database. En als je een Google+ App hebt hoef je sowieso geen kabeltje te gebruiken om foto's te uploaden want dat doe je dan gewoon met je telefoon.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ja, dat is juist het hele idee ervan. Ik 'schrok' ook wel even, maar dat was meer positief verrast eerlijk gezegd. Ik bedoel, ze zijn alleen voor jou zichtbaar en het is niet veel anders dan een online album van je foto's op je mobiel.
Hoef je niet met een kabeltje te klooien om je foto's over te zetten of iets, ideaal.
Ik vertrouw geen een dienst mijn privé foto's toe.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel Google van mij weet, ik maak volledig gebruik van bijna al hun diensten en tsja, daar lever je persoonlijke gegevens voor in. Hoe denk je anders dat ze geld verdienen? Gerichte advertenties vind ik alleen maar handiger dan dat overal banners staan van enkel viagra en andere nutteloze meuk. Ik heb liever dat Google mijn foto's heeft dan zo'n Twitter fotodienst zoals Mobypicture.
Klopt, maar foto's sorteren en tevens uploaden doe ik voornamelijk achter mijn pc. Vooral als het er veel zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja maar ze staan denk ik wel nog in de Google database. En als je een Google+ App hebt hoef je sowieso geen kabeltje te gebruiken om foto's te uploaden want dat doe je dan gewoon met je telefoon.
Ik ook niet, maar ik maak geen bijzondere foto's die niemand zou mogen zien. Natuurlijk, foto's van uit de hand gelopen feestjes laat je liever alleen aan vrienden zien, maar Google+ biedt daar juist de controle over. Ik vertrouw Google alleen meer, als ze ook maar iets verkeerd doen raken ze veel klanten kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen een dienst mijn privé foto's toe.
En dat was weer een repost van mijquote:Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die heeft Danny ook gepost op zijn G+
Mijn ervaring ging over foto's die ik liever aan helemaal niemand laat zien als je begrijpt wat ik bedoel. Dat die dan ineens online tevoorschijn komen als ik inlog op Google+ bezorgde mij dan ook een hartverzakking.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klopt, maar foto's sorteren en tevens uploaden doe ik voornamelijk achter mijn pc. Vooral als het er veel zijn.
[..]
Ik ook niet, maar ik maak geen bijzondere foto's die niemand zou mogen zien. Natuurlijk, foto's van uit de hand gelopen feestjes laat je liever alleen aan vrienden zien, maar Google+ biedt daar juist de controle over.
Volgens mij was G+ volledig open maar nu is het tijdelijk weer dicht omdat er ineens veel mensen zich gingen aanmelden denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef Rivalo het volgende:
Een vriend van mij krijgt dit:
Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Toen ik hem een invite stuurde. Is de boel dicht/moet hij wachten of doet hij iets fout?
Klopt, dat ben ik opzich met je eens. Maar, ik kan ook wel begrijpen waarom Google standaard die optie aan heeft staan - bijna niemand zou het anders gebruiken omdat ze niet weten dat het er is.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef Nyce het volgende:
[..]
Mijn ervaring ging over foto's die ik liever aan helemaal niemand laat zien als je begrijpt wat ik bedoel. Dat die dan ineens online tevoorschijn komen als ik inlog op Google+ bezorgde mij dan ook een hartverzakking.
Ik vind dat de optie in ieder geval standaard uit moet staan.
Dat is natuurlijk de slechtste reden die er is om een optie aan te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:29 schreef Slickk het volgende:
[..]
Volgens mij was G+ volledig open maar nu is het tijdelijk weer dicht omdat er ineens veel mensen zich gingen aanmelden denk ik.
[..]
Klopt, dat ben ik opzich met je eens. Maar, ik kan ook wel begrijpen waarom Google standaard die optie aan heeft staan - bijna niemand zou het anders gebruiken omdat ze niet weten dat het er is.
Ja, maar het wordt ook gevraagd tijdens het installeren dus ze doen niets fout lijkt me zo. Als je dat niet leest en maar gewoon overal op OK klikt is het je eigen schuldquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef Chevalric het volgende:
Ik had instant upload in eerste instantie uitgezet, omdat ik de beschrijving een beetje vaag vond. Later aangezet en geprobeerd met een nietszeggend foto'tje van een parkeerplaats. Toen zag ik wel de pluspunten van het systeem. Maar ik snap ook dat je sommige wilde weekendfoto's niet direct online wilt hebben.
Gelukkig kun je het heel eenvoudig uitzetten.
Waarom? Facebook doet niets anders - daar is alles gelijk openbaar, tenzij je het anders instelt. Zonder dat vallen sociale netwerken stil - als iedereen alles op privé heeft gezet lijkt het best wel 'dood' en komen mensen niet meer terug. Als iedereen op Twitter zijn profiel als privé heeft ingesteld is er ook veel minder activiteit. Nu zit het met Instant Upload wel iets anders, maar het is allemaal met het doel om meer verkeer te genereren.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:33 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de slechtste reden die er is om een optie aan te zetten.
Oh, is dat zo? Dan heb ik dat wel gedaan, dat was ik vergeten.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt ook gevraagd tijdens het installeren dus ze doen niets fout lijkt me zo. Als je dat niet leest en maar gewoon overal op OK klikt is het je eigen schuld
Maar het komt allereerst in een aparte privé map te staan waaruit je een selectie kunt maken om te delen. Dus zelfs al staan er beschamende foto's bij kun je ze nog snel deletenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:37 schreef Chevalric het volgende:
Ik had instant upload in eerste instantie uitgezet, omdat ik de beschrijving een beetje vaag vond. Later aangezet en geprobeerd met een nietszeggend foto'tje van een parkeerplaats. Toen zag ik wel de pluspunten van het systeem. Maar ik snap ook dat je sommige wilde weekendfoto's niet direct online wilt hebben.
Gelukkig kun je het heel eenvoudig uitzetten.
Precies, het is echt een apart scherm met duidelijke uitleg van de functie. Kan je vrolijk doorklikken, maar dan is het echt eigen schuld, dikke bultquote:Op maandag 4 juli 2011 18:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt ook gevraagd tijdens het installeren dus ze doen niets fout lijkt me zo. Als je dat niet leest en maar gewoon overal op OK klikt is het je eigen schuld
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ] http://socialstatistics.com/
Google+ is er pas een week en geeft niet iedereen direct toegang. Google lijkt echter iets verzonnen te hebben om dit groots aan te pakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Biefstuk het volgende:
Niemand in mijn omgeving gebruikt het en ik post nog steeds liever op FB
Joh. Komt nog wel, geef het een paar maanden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Biefstuk het volgende:
Wat denk jij dat ze verzonnen hebben dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Google+ is er pas een week en geeft niet iedereen direct toegang. Google lijkt echter iets verzonnen te hebben om dit groots aan te pakken.
Toen chrome net uit was gebruikte ook weinig mensen het, totdat iedereen erachter kwam dat het toch best wel een handige browser wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Biefstuk het volgende:
Schaarste creëren om populariteit te vergroten. Zo werkt het ook met iPhones...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze verzonnen hebben dan?
Ik zou niet gek opkijken als er een nieuwe en of extensie gaat komen van Chrome, speciaal voor G+.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Google+ is er pas een week en geeft niet iedereen direct toegang. Google lijkt echter iets verzonnen te hebben om dit groots aan te pakken.
Jouw post icon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze verzonnen hebben dan?
Ik denk dat we die wel kunnen verwachten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou niet gek opkijken als er een nieuwe en of extensie gaat komen van Chrome, speciaal voor G+.
Dus dat iedereen op de één of andere manier gelijk een G+ account kan aanmaken.
Ik dacht dat de donkere kleur ook nu van toepassing is omdat zwart goedkoper is als dat kleur is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jouw post icon. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Google heeft nu het thema van veel van haar diensten veranderd. Als Google+ gebruiker zie je nu rechtsboven bij al deze diensten een 'Notifications'-menu. Hetzelfde menu verschijnt zometeen voor iedereen, dus ook normale Google gebruikers (wat er ontzettend veel zijn). Wanneer je geen gebruik zult maken van Google+ maar een vriend(in) wel iets over je zou zeggen dan komt er een 'notification' bij, hierdoor raak je als eindgebruiker geboeid en wil je toch een kijkje nemen.
Verder moeten we niet vergeten dan Google nog altijd YouTube heeft, deze dienst staat nét onder Facebook volgens Alexa. Google is al bezig met het experimenteren met een donkere YouTube player, het lijkt me daarom vanzelfsprekend dat dit met Google+ te maken heeft en er meer mogelijkheden hiervoor komen op YouTube.
[ afbeelding ]
Ja er heerst schaarste in witte pixelsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de donkere kleur ook nu van toepassing is omdat zwart goedkoper is als dat kleur is.
Lach jij mij nou uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja er heerst schaarste in witte pixels![]()
Goede post Floxcie.
Dat geloof je toch zelf niet manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lach jij mij nou uit?
Donker is goedkoper en gebruik van data is ook minder als dan volle kleuren of met een gradient.
Kijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet man.
Jammer van die smillie aan het einde van de zin..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet man.
Die tube player was me inderdaad ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jouw post icon. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Google heeft nu het thema van veel van haar diensten veranderd. Als Google+ gebruiker zie je nu rechtsboven bij al deze diensten een 'Notifications'-menu. Hetzelfde menu verschijnt zometeen voor iedereen, dus ook normale Google gebruikers (wat er ontzettend veel zijn). Wanneer je geen gebruik zult maken van Google+ maar een vriend(in) wel iets over je zou zeggen dan komt er een 'notification' bij, hierdoor raak je als eindgebruiker geboeid en wil je toch een kijkje nemen.
Verder moeten we niet vergeten dan Google nog altijd YouTube heeft, deze dienst staat nét onder Facebook volgens Alexa. Google is al bezig met het experimenteren met een donkere YouTube player, het lijkt me daarom vanzelfsprekend dat dit met Google+ te maken heeft en er meer mogelijkheden hiervoor komen op YouTube.
[ afbeelding ]
Ja want je doet alle kleuren met plaatjes van 3000x3000.quote:
Klopt. Voor een aantal mensen die ik ken heb ik hun voornamen al geclaimed voor zequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice..
Die is niet van Google zelf toch?
Zullen we echt voor altijd een 21cijferig nummer blijven bij google+ ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice..
Die is niet van Google zelf toch?
Mijne was nog beschikbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt. Voor een aantal mensen die ik ken heb ik hun voornamen al geclaimed voor ze.
M'n profiles.google link doet het nog, welke makkelijker te onthouden isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zullen we echt voor altijd een 21cijferig nummer blijven bij google+ ?
heb nooit een profiles gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
M'n profiles.google link doet het nog, welke makkelijker te onthouden is
De mijne ook. Ik kan niet wachten op de vreemde mensen die me gaan volgenquote:
Dat was G+, maar dan kleiner en minder uitgebreidquote:
net als dat live profiles wat niemand gebruiktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
De mijne ook. Ik kan niet wachten op de vreemde mensen die me gaan volgen
[..]
Dat was G+, maar dan kleiner en minder uitgebreid
het was een soort van visitekaartje ofzo. En daar kon je Buzz en Picassa aan toevoegenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
net als dat live profiles wat niemand gebruikt?
MAAR! zodra ze public gaan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het een beetje tegenvallen, het invite-only principe werkt niet voor een social network.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
MAAR! zodra ze public gaan...
[ afbeelding ]
Aandacht en buzz creeeren... ik denk juist dat het helpt, omdat je mensen nieuwsgierig maaktquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het een beetje tegenvallen, het invite-only principe werkt niet voor een social network.
Google+ deel 2quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Google werkt momenteel aan business pages, pas na een tijdje zul je ook je eigen naam kunnen claimen. Dit om te voorkomen dat mensen trademarks als Coca-Cola en dergelijke gaan registreren.
No problemquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen vroegen zich nog steeds af waarom ze geen gebruikersnaam konden claimen.
Zou je dat willen doen voor ons?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Als je je mailadres PMt kan ik je uitnodigen
Mm, nou dan stuur ik je even een pmetje.. laten we dan maar meteen goed het virus gaan verspreiden.. lekker trendig zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb er al flink wat verstuurd.
Als je een bericht die op G+ hebt gepost deelt met iemand die het nog niet heeft, dan krijgt die gene een mail waarna je er zelf ook gewoon gebruik van kan maken.
En half FOK heb ik al in mijn PMbox gehad, dus het is geen probleem
Als het goed is zou het nu gelukt moeten zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Mm, nou dan stuur ik je even een pmetje.. laten we dan maar meteen goed het virus gaan verspreiden.. lekker trendig zijn!
Ik heb nog niks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het goed is zou het nu gelukt moeten zijn
Ja, klopt... de ene keer komt het direct binnen, de andere keer duurt het fftjes. Als het te lang duurt probeer ik het nog wel een keerquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb nog niks.
Kan best zijn dat google+ het hele zootje weer gesloten heeft voor nieuwe uitnodigingen,
had namelijk begrepen dat het zich te snel verspeiden na hun zin.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef Floxcie het volgende:
Damn, Google pakt dit groot aan: EXCLUSIVE: Google To Retire Blogger & Picasa Brands in Google+ Push
quote:The transition from Picasa and Blogger to Google Photos and Google Blogs will occur “in a month to a month and a half,” we’ve been told. The date aligns with the likely public launch of Google+. Mashable has been told to expect the public debut of Google+ on or before July 31. The date is important because it’s the day all private Google Profiles will be deleted.
Ik krijg steeds meer de indruk dat Google alles er tegen gaat doen om van Facebook de huidigde MySpace te maken. Ben benieuwd hoe dit zal lopen.quote:
google+ word dan ook zeer goed ontvangen tot nu toe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
photos.google.com verwijst idd al naar Picasa
blog.google.com verwijst naar google zelf
Het zijn beiden vrij sterke merken, dus dat is best een grote stap
Bij mij ontving de persoon het binnen 1 dag. PM anders ff je e-mailadres, probeer ik het ook even.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:45 schreef FedExpress het volgende:
Ik kom er nog altijd niet in. Duurt langprobeer het nu al sinds vorige week donderdag
Sorry, ik zat op m'n iPhone en dacht dat het een url shorterner service als bit.ly was. In dit geval snap ik 'm.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Beter te onthouden dan je normale googleplus-profiellink
twitter:GooPlusInfo twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 20:34:32Google will retire Blogger and Picasa brands; moving them under the Google+ brand http://dlvr.it/Z3Pwm reageer retweet
Whoa,hoe doe je dat nou weer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:23 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:GooPlusInfo twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 20:34:32Google will retire Blogger and Picasa brands; moving them under the Google+ brand http://dlvr.it/Z3Pwm reageer retweet
Negen redenen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef Nyce het volgende:
Ik lees veel dat mensen die Facebook niks vinden Google+ wel willen gebruiken. Die logica ontgaat mij echt totaal.
Ik snap de voordelen wel. Maar het is niet anders dan FB. Same shit, different toilet. Dus vind je FB niks dan is Google+ ook niks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Negen redenen:
http://www.macworld.com/a(...)leplus_facebook.html
Het heeft wel een ingebouwd cam-systeem. Het is dus FB + Skype.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:25 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap de voordelen wel. Maar het is niet anders dan FB. Same shit, different toilet. Dus vind je FB niks dan is Google+ ook niks.
Ik vind FB goed en Google+ goed. Of het echt beter is weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |