Hmmm, vreemd... je bent nu al de 3de in korte tijd die het niet lukt of niet binnen krijgt. Misschien dat ze het (weer) ff dicht hebben gegooid. Dan zou je het straks nog eens moeten proberenquote:
herkenbaar,mensen ontvangen de mail niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd... je bent nu al de 3de in korte tijd die het niet lukt of niet binnen krijgt. Misschien dat ze het (weer) ff dicht hebben gegooid. Dan zou je het straks nog eens moeten proberen
Er zit inderdaad een vertraging in de uitnodigingen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
herkenbaar,mensen ontvangen de mail niet.
Las net al een comment van iemand waar het mailtje 4 uur later pas aankwam.
Dus wat jij ook denkt, waarschijnlijk weer even gesloten.
Je mag mij wel uitnodigen?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een vertraging in de uitnodigingen.
Maar heb zojuist mijn mama uitgenodigd en die kreeg hem wel direct.
Dus misschien kan ik jullie toevoegen?
DM ff je mail adres van Gmail!quote:
De invites die ik stuur ook nog steedsquote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef Pien85 het volgende:
De invite die ik van de week kreeg was er ook meteen...
Nouja, de invite die ik nu heb kan ik niks mee, dus het maakt niks uit. ze zijn over capacity, zeggen zequote:Op zondag 3 juli 2011 18:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
De invites die ik stuur ook nog steeds
wat is je gmail adres, mijn invite's werken wellicht nog?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, de invite die ik nu heb kan ik niks mee, dus het maakt niks uit. ze zijn over capacity, zeggen ze
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wat is je gmail adres, mijn invite's werken wellicht nog?
Heb je hem?quote:
Nope... Wist niet dat je 'm al had verstuurdquote:
Nu wel ontvangen?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... Wist niet dat je 'm al had verstuurd
Dat is dan ¤ 4995,99 excl. BTWquote:
Verstuurdquote:
Ahquote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een bericht delen met een emailadres, van die gene die je wilt inviten
Ben je nog geen 12 dan ?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:40 schreef Jirdo het volgende:
Bedankt iBenny voor de invite, maar wat is dit nou weer? Een minimumleeftijd?
even voor de mensen die niet lezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:01 schreef Muchachooo het volgende:
ik kreeg van Benny geen email dat ik was toegevoegd, maar toen ik naar plus.google.nl ging kon ik me ineens aanmelden. dus misschien dat dat wel werkt voor de mensen die geen emails krijgen na een invite.
Welke functie is dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef tuut-chips het volgende:
What the fuck, voor deze functie is een bepaalde leeftijd vereist? Ik ben 25
Inmiddels aangemaakt. Geen mail gekregen, kon op gegeven moment inloggen via plus.google.com.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef Flixxy het volgende:
Van iBenny een invite gekregen om 22:07, nog geen mailtje binnen.
Eventjes afwachten
Alvast bedankt Benny!
En wat vind je ervan nu je het hebt ?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Inmiddels aangemaakt. Geen mail gekregen, kon op gegeven moment inloggen via plus.google.com.
Tijd: 23:11
Kan wel uurtje tussen zitten dus
Hoezo ''andere''? Als je het al hebt kun je toch jezelf inviten?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef tuut-chips het volgende:
Als iemand nog eens een invite voor mijn andere gmail account over heeft, PM me alsjeblieft
Nee, het andere account is fokt op en er staat in dat ik 12 benquote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Hoezo ''andere''? Als je het al hebt kun je toch jezelf inviten?
Mmmm, vindt Hangouts toch ook erg leuk. Gelijk met z'n 4 en een youtube filmpje checken of videogesprek.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:36 schreef Flixxy het volgende:
Hmm, het voelt allemaal erg Facebook-achtig aan. Logisch.
In gebruiksvriendelijkheid misschien een klein streepje voor op FB, maar verder geen grote verschillen daar in. Circles zijn grappig, en het idee erachter is zeer goed, maar het is een kwestie van tijd voor FB dat overneemt.
De vraag is; waarom zouden mensen de moeite nemen om over te stappen naar G+. Je moet weer opnieuw je netwerk opbouwen, zo'n beetje alle sites en apps zijn aangepast op FB, je moet heel wat uit de kast halen om mensen over te laten stappen. Momenteel zie ik daarvoor nog te weinig vernieuwing.
Bovendien dreigt het gevaar van een beta-fail nog, zoals dat bij Google Wave het geval was. That said, vond ik GWave (jammer dat het (nog) niet geworden is) een stuk innovatiever en vernieuwender dan G+.
Iemand hier hele andere ideeën over?
Dat kan ik dus (nog) niet checken, omdat het nog een beetje dood is. Heb ook nooit webcam gebruikt, de vraag is of het leuk genoeg is om er een voor aan te schaffen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Mmmm, vindt Hangouts toch ook erg leuk. Gelijk met z'n 4 en een youtube filmpje checken of videogesprek.
Absoluut. Heb ook Android toestel en de app ziet er goed uit, maar aan de andere kant heb ik ook weinig moeite met de FB app.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Tevens moet je nie de kracht onderschatten hoe belangrijk de mobiele markt nu is anno 2011. Ze hebben met Android een goed platform om gelijk alles te ontwikkelen. Zo vind ik de google plus app nu al beter dan de facebook app. Dat is al klasse, tevens vind ik de UI veel beter i.v.m Facebook. Lekker clean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |