Zonder email komen we niet ver... dus als je die ff DMt of PMt....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:25 schreef Stevennn het volgende:
Kan iemand mij uitnodigen? Of zit ik hier verkeerd?
Hier ook G+ alleen de mailtjes komen niet meer aan volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
naar mij? Of iemand anders in dit topic die al G+ heeft
Sommige komen idd niet aan, maar das al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hier ook G+ alleen de mailtjes komen niet meer aan volgens mij.
Bij mij dus ook blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige komen idd niet aan, maar das al vanaf het begin.
Als je mij een DM stuurt kan ik het ook proberen, zojuist weer een paar mensen met succes blij gemaakt!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij mij dus ook blijkbaar nietJe hebt PM
Oh? Ik heb geen gMail e-mailadres, maar heb de invite wel ontvangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Let wel op! moet een Gmail adres zijn!
Dus gelukt met @live.nl oid?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh? Ik heb geen gMail e-mailadres, maar heb de invite wel ontvangen.
tweakerss.nl? that ain't right!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef schommelstoel het volgende:
Er is een Tweakerss.nl Google+ profiel, zou het een meerwaarde hebben als ze er ook één van frontpage.fok.nl maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |