Klopt. Voor een aantal mensen die ik ken heb ik hun voornamen al geclaimed voor zequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice..
Die is niet van Google zelf toch?
Zullen we echt voor altijd een 21cijferig nummer blijven bij google+ ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice..
Die is niet van Google zelf toch?
Mijne was nog beschikbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt. Voor een aantal mensen die ik ken heb ik hun voornamen al geclaimed voor ze.
M'n profiles.google link doet het nog, welke makkelijker te onthouden isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zullen we echt voor altijd een 21cijferig nummer blijven bij google+ ?
heb nooit een profiles gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
M'n profiles.google link doet het nog, welke makkelijker te onthouden is
De mijne ook. Ik kan niet wachten op de vreemde mensen die me gaan volgenquote:
Dat was G+, maar dan kleiner en minder uitgebreidquote:
net als dat live profiles wat niemand gebruiktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
De mijne ook. Ik kan niet wachten op de vreemde mensen die me gaan volgen
[..]
Dat was G+, maar dan kleiner en minder uitgebreid
het was een soort van visitekaartje ofzo. En daar kon je Buzz en Picassa aan toevoegenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
net als dat live profiles wat niemand gebruikt?
MAAR! zodra ze public gaan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het een beetje tegenvallen, het invite-only principe werkt niet voor een social network.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
MAAR! zodra ze public gaan...
[ afbeelding ]
Aandacht en buzz creeeren... ik denk juist dat het helpt, omdat je mensen nieuwsgierig maaktquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het een beetje tegenvallen, het invite-only principe werkt niet voor een social network.
Google+ deel 2quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Google werkt momenteel aan business pages, pas na een tijdje zul je ook je eigen naam kunnen claimen. Dit om te voorkomen dat mensen trademarks als Coca-Cola en dergelijke gaan registreren.
No problemquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Sorry, maar mensen vroegen zich nog steeds af waarom ze geen gebruikersnaam konden claimen.
Zou je dat willen doen voor ons?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Als je je mailadres PMt kan ik je uitnodigen
Mm, nou dan stuur ik je even een pmetje.. laten we dan maar meteen goed het virus gaan verspreiden.. lekker trendig zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb er al flink wat verstuurd.
Als je een bericht die op G+ hebt gepost deelt met iemand die het nog niet heeft, dan krijgt die gene een mail waarna je er zelf ook gewoon gebruik van kan maken.
En half FOK heb ik al in mijn PMbox gehad, dus het is geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |