Google+ is er pas een week en geeft niet iedereen direct toegang. Google lijkt echter iets verzonnen te hebben om dit groots aan te pakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Biefstuk het volgende:
Niemand in mijn omgeving gebruikt het en ik post nog steeds liever op FB
Joh. Komt nog wel, geef het een paar maanden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Biefstuk het volgende:
Wat denk jij dat ze verzonnen hebben dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Google+ is er pas een week en geeft niet iedereen direct toegang. Google lijkt echter iets verzonnen te hebben om dit groots aan te pakken.
Toen chrome net uit was gebruikte ook weinig mensen het, totdat iedereen erachter kwam dat het toch best wel een handige browser wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Biefstuk het volgende:
Schaarste creëren om populariteit te vergroten. Zo werkt het ook met iPhones...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze verzonnen hebben dan?
Ik zou niet gek opkijken als er een nieuwe en of extensie gaat komen van Chrome, speciaal voor G+.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Google+ is er pas een week en geeft niet iedereen direct toegang. Google lijkt echter iets verzonnen te hebben om dit groots aan te pakken.
Jouw post icon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze verzonnen hebben dan?
Ik denk dat we die wel kunnen verwachten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zou niet gek opkijken als er een nieuwe en of extensie gaat komen van Chrome, speciaal voor G+.
Dus dat iedereen op de één of andere manier gelijk een G+ account kan aanmaken.
Ik dacht dat de donkere kleur ook nu van toepassing is omdat zwart goedkoper is als dat kleur is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jouw post icon. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Google heeft nu het thema van veel van haar diensten veranderd. Als Google+ gebruiker zie je nu rechtsboven bij al deze diensten een 'Notifications'-menu. Hetzelfde menu verschijnt zometeen voor iedereen, dus ook normale Google gebruikers (wat er ontzettend veel zijn). Wanneer je geen gebruik zult maken van Google+ maar een vriend(in) wel iets over je zou zeggen dan komt er een 'notification' bij, hierdoor raak je als eindgebruiker geboeid en wil je toch een kijkje nemen.
Verder moeten we niet vergeten dan Google nog altijd YouTube heeft, deze dienst staat nét onder Facebook volgens Alexa. Google is al bezig met het experimenteren met een donkere YouTube player, het lijkt me daarom vanzelfsprekend dat dit met Google+ te maken heeft en er meer mogelijkheden hiervoor komen op YouTube.
[ afbeelding ]
Ja er heerst schaarste in witte pixelsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de donkere kleur ook nu van toepassing is omdat zwart goedkoper is als dat kleur is.
Lach jij mij nou uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja er heerst schaarste in witte pixels![]()
Goede post Floxcie.
Dat geloof je toch zelf niet manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lach jij mij nou uit?
Donker is goedkoper en gebruik van data is ook minder als dan volle kleuren of met een gradient.
Kijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet man.
Jammer van die smillie aan het einde van de zin..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet man.
Die tube player was me inderdaad ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jouw post icon. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Google heeft nu het thema van veel van haar diensten veranderd. Als Google+ gebruiker zie je nu rechtsboven bij al deze diensten een 'Notifications'-menu. Hetzelfde menu verschijnt zometeen voor iedereen, dus ook normale Google gebruikers (wat er ontzettend veel zijn). Wanneer je geen gebruik zult maken van Google+ maar een vriend(in) wel iets over je zou zeggen dan komt er een 'notification' bij, hierdoor raak je als eindgebruiker geboeid en wil je toch een kijkje nemen.
Verder moeten we niet vergeten dan Google nog altijd YouTube heeft, deze dienst staat nét onder Facebook volgens Alexa. Google is al bezig met het experimenteren met een donkere YouTube player, het lijkt me daarom vanzelfsprekend dat dit met Google+ te maken heeft en er meer mogelijkheden hiervoor komen op YouTube.
[ afbeelding ]
Ja want je doet alle kleuren met plaatjes van 3000x3000.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |