Zou je dat willen doen voor ons?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Als je je mailadres PMt kan ik je uitnodigen
Mm, nou dan stuur ik je even een pmetje.. laten we dan maar meteen goed het virus gaan verspreiden.. lekker trendig zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
Ik heb er al flink wat verstuurd.
Als je een bericht die op G+ hebt gepost deelt met iemand die het nog niet heeft, dan krijgt die gene een mail waarna je er zelf ook gewoon gebruik van kan maken.
En half FOK heb ik al in mijn PMbox gehad, dus het is geen probleem
Als het goed is zou het nu gelukt moeten zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Mm, nou dan stuur ik je even een pmetje.. laten we dan maar meteen goed het virus gaan verspreiden.. lekker trendig zijn!
Ik heb nog niks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het goed is zou het nu gelukt moeten zijn
Ja, klopt... de ene keer komt het direct binnen, de andere keer duurt het fftjes. Als het te lang duurt probeer ik het nog wel een keerquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:45 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb nog niks.
Kan best zijn dat google+ het hele zootje weer gesloten heeft voor nieuwe uitnodigingen,
had namelijk begrepen dat het zich te snel verspeiden na hun zin.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef Floxcie het volgende:
Damn, Google pakt dit groot aan: EXCLUSIVE: Google To Retire Blogger & Picasa Brands in Google+ Push
quote:The transition from Picasa and Blogger to Google Photos and Google Blogs will occur “in a month to a month and a half,” we’ve been told. The date aligns with the likely public launch of Google+. Mashable has been told to expect the public debut of Google+ on or before July 31. The date is important because it’s the day all private Google Profiles will be deleted.
Ik krijg steeds meer de indruk dat Google alles er tegen gaat doen om van Facebook de huidigde MySpace te maken. Ben benieuwd hoe dit zal lopen.quote:
google+ word dan ook zeer goed ontvangen tot nu toe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
photos.google.com verwijst idd al naar Picasa
blog.google.com verwijst naar google zelf
Het zijn beiden vrij sterke merken, dus dat is best een grote stap
Bij mij ontving de persoon het binnen 1 dag. PM anders ff je e-mailadres, probeer ik het ook even.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:45 schreef FedExpress het volgende:
Ik kom er nog altijd niet in. Duurt langprobeer het nu al sinds vorige week donderdag
Sorry, ik zat op m'n iPhone en dacht dat het een url shorterner service als bit.ly was. In dit geval snap ik 'm.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Beter te onthouden dan je normale googleplus-profiellink
twitter:GooPlusInfo twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 20:34:32Google will retire Blogger and Picasa brands; moving them under the Google+ brand http://dlvr.it/Z3Pwm reageer retweet
Whoa,hoe doe je dat nou weer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:23 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:GooPlusInfo twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 20:34:32Google will retire Blogger and Picasa brands; moving them under the Google+ brand http://dlvr.it/Z3Pwm reageer retweet
Negen redenen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef Nyce het volgende:
Ik lees veel dat mensen die Facebook niks vinden Google+ wel willen gebruiken. Die logica ontgaat mij echt totaal.
Ik snap de voordelen wel. Maar het is niet anders dan FB. Same shit, different toilet. Dus vind je FB niks dan is Google+ ook niks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Negen redenen:
http://www.macworld.com/a(...)leplus_facebook.html
Het heeft wel een ingebouwd cam-systeem. Het is dus FB + Skype.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:25 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik snap de voordelen wel. Maar het is niet anders dan FB. Same shit, different toilet. Dus vind je FB niks dan is Google+ ook niks.
Ik vind FB goed en Google+ goed. Of het echt beter is weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |